Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Antoine heeft 1 * op Raimaer gezeten en een paar keer op Trammelant, maar heeft er verder niets mee. Hoewel hij wel heel vaak komt kijken en fotograferen op wedstrijden, en dan ook altijd helpt met naverzorgen (gaat vaak uitstappen en zo).
MJ, als ik de paarden niet samen met mijn moeder (en Josien bij Vos) deed, lukte het absoluut niet.
Lielle schreef:Dat scheelt wel veel MJ. Ik ben wel een klein uur kwijt met autorijden, maar ik kan in 2,5 uur makkelijk twee paarden rijden.
Scum schreef:Bitwise heeft al heel vaak op Oro en Kaatje gezeten
SGWuppie schreef:Ik moet ze dus wel zelf rijden en doe dat zo'n 5 keer in de week. Uitmesten en buiten zetten doet mijn moeder nu omdat ik niet meer thuis woon. Het is ook niet de gewone dressuurtrainingen, maar mee de conditietraining en het zorgen dat ze allebei voldoende parcoursen lopen bijvoorbeeld....nu moet ik zeggen dat Uden deze winter wel een uitkomst is geweest en met hulp van mijn moeder kan ik er volgend jaar ook wel 2 mee naar toenemen....
misschien dit weekend toch maar eens gaan kijken bij al die cracks die mijn moeder op het oog heeft