Van 9 personen heb ik al doelen/dromen gekregen! De andere mogen nog steeds sturen. 
Als je geen grote dromen hebt, mogen het ook op korte termijn zijn. Sommige hebben beide gecombineerd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eigenlijk was ik ingeschreven in de 70 maar stond zéker hoger gebouwd. Leuk verjaardagscadeau!
helaas alleen dressuumatig, voor springles ligt de piste veel te slecht met de regen van de voorbije dagen. Het is zwaarder dan mijn prestige maar zulk boterzacht leer, mooi onderhouden ook, ik kijk er helemaal naar uit 
.
Maar hij was echt fanatiek! Normaal is dat een redelijk chille. Maar inrijden was het echt zo beetje aanzetten soms.
En beetje dom doen na de sprong haha.
Mijn vorig paard sprong nooit te hoog. Dus was 80cm wel chill.
+ onder de sprongen stonden hekjes, ook de topjumps (waar meerdere paarden nog wel eens op zouden durven stoppen) zaten erin op de eerste van de dubbel. Hij deed het zowaar en was echt niet bang.
Soms met mijn tong moeten klikken voor die ene push en hielp gemakkelijk.
'k Ben trots op hem, eerste parcours dat hij het spelletje echt snapt én het leuk vindt!
Laatst in november was hij nog enorm kijkerig en zo in draf vallen enzo. En ook ja dit was eerste keer parcours van die hoogte en dat hij het zo goed deed, maakt het nog meer af!
ga straks naar de zadelmaker om de opties te bekijken. Volgens mij is het op te lossen met de boom voorin iets te vernauwen en mss tijdelijk een wolletje. Hij staat nu niet in het werk en is op de schoft best wel spieren kwijt.
Dan is dat stuk al in orde voor dit jaar.
je zal wel nog iets tegenkomen. Ik wil gerust ook eens informeren bij die dame hoor.

Wandeling was zelf niet altijd top, mede door echt zeer slechte paden (niet echt top ingeschat van de persoon die gids was, normaal ging het ook maar max. 16km zijn!). Maar gelukkig is Luxor ok en was hij op einde van de rit nog frisjes. Op stal maar een fleece onder zijn winterdekens aan gedaan. 't Is echt bibberen! Ik ga niet meer mee op die wandeling. Tenzij dat het echt droog is en de grond ook beter ligt.
Maar heb schrik dat Luxor teveel gaat kijken naar de omgeving en het zo misloopt op de sprongen zelf. Maar de sprongen zelf zouden geen issue mogen zijn. Er staat niets van hekjes ofzo onder de sprongen van de 80, Dan zou die trainingsparcours de woensdag gebouwd voor jonge paarden wel interessant zijn. (vanaf 80 cm) Wat denken jullie?
proficiat met zijn klasseverhoging! Goeie tips tegen smerige stops zijn hier ook altijd welkom trouwens.
Vind ik toch iets teveel van het goede
Hier in de buurt betaal ik maar 15 ofzo...