suikermeisje schreef:MM mijn moeder heeft het ook nooit gedaan, hield er ook niet van. En die is toch 9 keer zwanger geweestMaar je moet zelf doen waar jij je goed bij voelt.
heeft ze het toch 9 keer gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

muts_marijke schreef:Ik heb nog geen 1 foto gemaakt. Misschien toch maar eens doen.
Wil als ze echt topzwaar is haar wel even voor de stal zetten en dan een foto vanaf de hooizolder maken als het lukt, maar voor de rest doe ik daar ook niet aan. Heb ook geen foto's gemaakt van het verworpen veulen van vorig jaar.
Zo'n mal laten maken van je buik lijkt mij daarentegen weer 3x niets!
, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen kinderwens heb. Dat mensen thuis iedere week foto's maken kan ik nog wel begrijpen, maar een fotoshoot bij een fotograaf zou ik echt zonde geld vinden.
gr_roos schreef:Margreet, ik zie hier echt heel veel buik en uierfoto's van drachtige merries voorbij komen. Ik heb daar dan helemaal niks mee en ik weet dat er zat eigenaren zijn die hun paard op een vaste dag fotograveren waardoor je ook de groei van een buik ziet. Ik ben waarschijnlijk vreemder, maar mijn paard betekent meer voor me dan een zwangere buik van een vriendin. Zal wel bij ons in de familie zitten, mijn zusje heeft geloof ik 1 foto van der buik en dan alleen nog van de oudste.
Ik vind zwangere vrouwenbuiken ook niet mooi, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen kinderwens heb. Dat mensen thuis iedere week foto's maken kan ik nog wel begrijpen, maar een fotoshoot bij een fotograaf zou ik echt zonde geld vinden.

Ik wil gewoon weer lomp en onbenullig mn dingen kunnen doen en niet bij alles last v mn rug krijgen of moe zijn. Gisteren vroeg Geert nog in bed ''en heb je de marathon gelopen''... lag gewoon zowat te hijgen van het trap af lopen, plassen en weer naar boven om in bed te komen. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat ik dingen uit handen moet geven. Irriteer me ook onwijs dat ik niet meer met Geert de cross kan verkennen. (einde klaag bericht)