[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:12

suikermeisje schreef:
MM mijn moeder heeft het ook nooit gedaan, hield er ook niet van. En die is toch 9 keer zwanger geweest := Maar je moet zelf doen waar jij je goed bij voelt.

heeft ze het toch 9 keer gedaan :o :=

suikermeisje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:14

Haha :')
Maar geen foto's laten maken :+
Dus waarschijnlijk zag ze die dikke buik liever in het echt dan dat ze foto's liet maken. Maar nu is dat ook helemaal 'in' volgens mij.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:14

:oo :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:23

Het is nog maar dinsdagmorgen hoor Texelse!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:24

Wow wat een bult zwangerschappen SM!
@ Daan das wel een idee. Ik ga nog even twijfelen.
@ BVW ben je wel goed wijs :+ ikke met mn toeter in zo'n gips afdruk! :') :n echt niet... heb er een aantal gezien en vind het echt niet mooi. :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:24

ik zei niks, dat doe ik nooooit....... :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:25

@ Texelse ... in je mand <<)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:28

woef, MM

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:29

haha, die praat begint al vroeg!

Hier ook geen fotoshoot gehad of afdruk laten maken. Alleen zelf wat foto's gemaakt. Trekt mij ook niets, zo'n fotoshoot.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:30

Margriet heeft een zwaar weekend voor de boeg met o.a. Texel weekend en de dames Wijdenes, dus die dacht vast 'Kom ik begin alvast'.
En Marijke, je bent echt een Muts als je geen foto's maakt van je buik hoor. Dat zijn straks mooie herinneringen. Gewoon doen en niemand hoeft ze toch te zien? Suus heeft ze in de fotoboeken geplakt, zoooo leuk!

Noa is for sale, die heeft sinds een dag of vijf haar dag/nachtritme omgedraaid, dus dat is 's nachts lachen... dus niet. Jammer dat de BV geeft want anders hadden ze haar hier wel een nachtje mogen brengen. Het gaat overigens heel erg goed.

Bijna klaar met de boekhouding, eindresultaat valt weer mee.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:32

ik heb mn naam dus toch goed uitgezocht hier Margreet ;)
Ik heb nog geen 1 foto gemaakt. Misschien toch maar eens doen.
Oei Noa toch maar even vertellen dat andersom leuker is! :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:35

Marijke op een vaste dag in de week een foto maken is hartstikke leuk. Wij hebben het niet gedaan, maar ik heb het wel eens bij anderen gezien, en die verschillen waren wel heel leuk. Het hele groeiproces in beeld.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:50

muts_marijke schreef:
Ik heb nog geen 1 foto gemaakt. Misschien toch maar eens doen.

Ik kan je helemaal begrijpen hoor Marijke, ik zou dat ook helemaal niets vinden. Mijn merrie is nu 9 maanden drachtig en ik heb wel 1 foto gemaakt van haar dikke buik :o Wil als ze echt topzwaar is haar wel even voor de stal zetten en dan een foto vanaf de hooizolder maken als het lukt, maar voor de rest doe ik daar ook niet aan. Heb ook geen foto's gemaakt van het verworpen veulen van vorig jaar.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:53

Ik kwam laatst op FB een foto tegen met een foto van de buik in elke maand van de zwangerschap, echt superleuk!
Maar als je het niet wil, moet je het niet doen ;) Zo'n mal laten maken van je buik lijkt mij daarentegen weer 3x niets!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:53

Roosje, een foto van een paard is toch wat anders dan een foto van je baby? Maar het kan ook zijn dat wij van die rare mensen zijn hoor, wij vonden het wel leuk om later de groei van de buik te zien.
Maar ben wel heul blij voor je dat het nog steeds zo goed gaat met je meisje.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:04

Margreet, ik zie hier echt heel veel buik en uierfoto's van drachtige merries voorbij komen. Ik heb daar dan helemaal niks mee en ik weet dat er zat eigenaren zijn die hun paard op een vaste dag fotograveren waardoor je ook de groei van een buik ziet. Ik ben waarschijnlijk vreemder, maar mijn paard betekent meer voor me dan een zwangere buik van een vriendin. Zal wel bij ons in de familie zitten, mijn zusje heeft geloof ik 1 foto van der buik en dan alleen nog van de oudste.

Ik vind zwangere vrouwenbuiken ook niet mooi :o , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen kinderwens heb. Dat mensen thuis iedere week foto's maken kan ik nog wel begrijpen, maar een fotoshoot bij een fotograaf zou ik echt zonde geld vinden.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:06

Ik heb elke 4 weken een foto van mijn zwangere buik. Meer als zat! Vind zwanger zijn helemaal niet erg en dat getrappel is geweldig. Alleen dat dik worden en aankomen mag achterwege blijven :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:08

Tientjeh, nu is toch bijna alles er weer af ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:09

Het gaat de goede kant op Mo! Maar ik ben er nog niet. Daarnaast zie ik toch wel degelijk verandering kwa los vel :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:10

Los vel heb ik geen last van, maar dat zal wel 'Sem'vel zijn, of niet?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:12

Ja Mo. Dat is mijn onderbuik gebied. Daar ben ik ook aan alle kanten gestreept. Een en al striae ( of hoe je het schrijft). Dus de huid is gewoon gescheurd en dat rekt niet meer.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:28

gr_roos schreef:
Margreet, ik zie hier echt heel veel buik en uierfoto's van drachtige merries voorbij komen. Ik heb daar dan helemaal niks mee en ik weet dat er zat eigenaren zijn die hun paard op een vaste dag fotograveren waardoor je ook de groei van een buik ziet. Ik ben waarschijnlijk vreemder, maar mijn paard betekent meer voor me dan een zwangere buik van een vriendin. Zal wel bij ons in de familie zitten, mijn zusje heeft geloof ik 1 foto van der buik en dan alleen nog van de oudste.

Ik vind zwangere vrouwenbuiken ook niet mooi :o , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen kinderwens heb. Dat mensen thuis iedere week foto's maken kan ik nog wel begrijpen, maar een fotoshoot bij een fotograaf zou ik echt zonde geld vinden.

Roos, dan ben je niet de enigste hoor, geeft niks. Ik bedoelde er alleen maar mee dat iemand geen "spijt" erachteraf moet krijgen in de zin van 'had ik toch maar een foto gemaakt' want dan kan het niet meer.
Ik ken ook mensen die leven voor hun paarden en heel erg bewust voor een kindje gekozen hebben en die ook hebben gekregen, alleen tja dat kindje staat niet op stal of in de wei, die heeft bijna 24 uur zorg nodig. En dat was niet zo leuk toen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 13:03

zo een gepraat over dikke buiken. Marijke ik zou wel foto's maken (hoeft dan niet door fotograaf) want volgens mij is dat later toch wel leuk om te zien.
margreet dat meen je niet dat het kind dan gewoon geen zorg heeft.

zo vanmorgen druk bezig geweest nu nog even verder en dan straks werken.
heb stallen/wei gemest, bay gereden, honden geborsteld, stofzuiger en dweil door huis gehaald, was opgevouwen. dus nu was opruimen boven en wat spul naar zolder gaan doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:05

Je bent weer druk met het huishouden Mendy! Vriendje en ik hebben gisteravond heel burgerlijk samen twee manden was netjes opgevouwen :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:10

Ik heb besloten dat ik wel een foto ga maken. Hou hem gewoon achter en dan kan ik later altijd kijken. Niet bij een fotograaf want dat hoeft van mij idd niet maar Geert kan er vast 1 maken. Als ik geen behoefte heb om het later te zien dan kijk ik niet :D
@ Roos ik ben ook niet zo'n mama-tut. (al zeg ik het zelf) vind het helemaal geweldig dat Geert en ik straks een beebje krijgen en kan ook echt niet wachten tot het er is. Maar dat hele zwanger-zijn... mag van mij wel overgeslagen worden :) Ik wil gewoon weer lomp en onbenullig mn dingen kunnen doen en niet bij alles last v mn rug krijgen of moe zijn. Gisteren vroeg Geert nog in bed ''en heb je de marathon gelopen''... lag gewoon zowat te hijgen van het trap af lopen, plassen en weer naar boven om in bed te komen. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat ik dingen uit handen moet geven. Irriteer me ook onwijs dat ik niet meer met Geert de cross kan verkennen. (einde klaag bericht)

@ Mendy lekker toch alles weer schoon!
@ Jantine hoeveel kilo is er nu af, en hoeveel wil je nog?