[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:39

Danielle, maar moeders worden het ook wel eens zat hoor. Je zit/staat daar. Vaak is het koud, en dan word je het echt wel eens zat. (spreek uit ervaring) Inmiddels ga ik nu 22 jaar met mijn dochters op pad en de laatste jaren kunnen ze zich keurig redden, ook qua vervoer, en nu is het weer simpeler geworden, en is het weer gewoon leuk om mee te gaan, maar probeer je ook even in je moeder te verplaatsen... je bent vaak lang onderweg en "je staat er bij, en je kijkt er naar". Sorry.........

daNiielle_

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:42

Geef ik je helemaal gelijk in texelse, is even een stukje frustratie. :o
Ik edit mijn bericht zo even, ze kwam net al boven om te overleggen. Ze kijkt er morgen nog eens rustig na. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:47

@ mootje gemaakt door Unox. Door al dat gedoe op oa het werk heb ik aardig wat stress. Volgende week heb ik een intake gesprek en hopelijk hebben ze wat leuks voor mij. Ben door dat UZB benaderd om te solliciteren bij de politie ivm mijn BOA dus ik hoop het...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:56

hou je moeder in ere hoor Danielle, je hebt er maar eentje van, en in de meeste gevallen is dat degene die het meeste van je houdt... sorry, als ik nu iemand bezeer

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:28

goeieavond

@ Sim ik ben ook voor jou titel! Omg zo'n koe achter je aan! Reken erop dat ik dan ook heeeel hard kan lopen! }:0
@ Jantine gefeliciteerd met je verjaardag :)
@ Noor jeetje das echt wel heeel laat! En dan die mensen maar zeiken dat ambtenaren niks uitvoeren...
@ Anthea wat naar zeg voor je vader! Hopelijk knapt hij gauw op.

Wat een waardeloze buren hier allemaal... moet zeggen dat wij met niemand last hebben gelukkig :)
toen wij ons 1e huisje hadden gekocht hadden we wel zo'n ''fam Flodder'' dicht bij ons maar heb hun altijd beetje op afstand gehouden en dat ging toen wel.

@ Beli wat een vreselijk naar verhaal over dat paard met einshuss! Wat onwijs sneu! Jullie eten klinkt heeeeerlijk :9
@ Sannn fijn dat je spring les uiteindelijk wel lekker ging!
@ Vief oei lu llig vlekje :+ Ach beentjes over mekaar ziet niemand wat van ;)
@ Danielle ga jij mee trainen met de regio trainingen? En ik snap helemaal niks van het ''gesprek'' tussen jou en Texelse :o?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:45

MM, Danielle was teleurgesteld dat haar moeder niet altijd zin heeft om mee te gaan met haar naar de trainingen, en daar reageerde ze op. En als moeder heb ik toen geprobeerd uit te leggen hoe het is om altijd maar mee te gaan. Verder niets bijzonders hoor.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:54

Anthea hopelijk gaat het na de nieuwe ingreep weer beter
Tientjeh ook gefeliciteerd
Evony ik duim voor je
Beli wat eng
Mo dat praatgrage hoort dus bij die functie
Ik heb 1 jury waarbij ik niet meer start. Ze verwart me altijd met iemand anders (en dat is niet gunstig want degene reed toen dik verlies) en 'vergeet' dat ook niet de volgende keer dat ik de ring bij haar in ga. Tja dan heb ik er geen zin in
FE prachtig antwoord van je zoon
Anne fijn dat Vies vandaag beter aanvoelde
Vief balen van dat flesje framboos

Mijn springles was niet zo leuk als ik gehoopt had. We begonnen al met gehoorzaamheidsoefeningen nadat ik gezegd had wat mevrouw me 2 weken terug in parcours geflikt had en dat ging allemaal heel prima (springen uit de volte, alleen de tweede van een lijntje etc). Dus toen gingen we gewoon laag aan een parcours beginnen en er stond een oxer in die ze vandaag (wel 2 miljoen x hiervoor) nog niet gesprongen had en ze ging me toch in de staak. Na een keer of 6 aanrijden (en intussen ook niet bepaald lief zijn) heb ik haar erover gevochten gekregen. Daarna nog een paar keer waarbij ik moest onthouden dat ik niet meteen in vechtmode kon aanrijden. Toen diezelfde oxer van de andere kant en daar begon het gevecht in mildere vorm opnieuw, maar hier kreeg ik haar er na 1 x er al over geschopt. Toen gingen we parcours weer verder doen en ik dacht dat ze nu wel uitgeklierd was (al was Ferrose nog wel giftig op me) en opeens begint het gevecht over de oxer opnieuw :( Toen haar er weer over heen geschopt gekregen en het parcours gewoon een keer of 3 achter elkaar gedaan net zo lang tot ze (enigzins) normaal bleef luisteren. Niet echt een leuke les maar hopelijk heeft ze er iets van geleerd

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:02

EEf ehem heb 11 feb dressuur les en dan even kijken hoe en wat, hij liep vandaag weer super dus dan krijg ik wel weer kriebels ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 22:52

zo heb net een heerlijke les gehad met zoeffie. Ze liep echt super.

verder braaf bijgelezen maar ga druk aan de slag met de op want het schiet nu toch wel heel erg hard op.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:02

goedenavond :D

Hier nog iemand toevallig opzoek naar een bijbaan als wedstrijd groom van een springruiter :Y)
Kwam een vacature in mijn facebook timeline tegen haha.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:12

Marijke, ja is wel de bedoeling. Moet alleen even zeker weten dat ik overal vervoer voor heb.
Verder was ik even aan het mopperen wat nergens voor nodig was haha. :)

Welke regio sarah? Ik vind het leuk om mee te gaan op concoursen :j

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:17

daNiielle_ schreef:
Sanne wat een stunt met je singel. :') Vind het wel vreemd dat er een bontje onder je zadel moet, in mijn ogen past hij dan toch gewoon niet??

het zat er een beetje tussen in, aan de ene kant was de boom iets aan de brede kant, maar als je hem smaller maakt gaat het zadel hoger liggen en gaat hij dus verder naar achterover liggen.... en dus lossen we het tijdelijk op door een bondje, en kijken dan word aan de voorkant de druk gelijdelijker verdeeld en blijft het zadel mooi "recht liggen" ;)

Anthea: sterkte met je papa :(:)
kris: gefeliciteerd *\o/*
Sim: dat filmpje :')

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:23

daNiielle_ schreef:
Welke regio sarah? Ik vind het leuk om mee te gaan op concoursen :j

dit is regio internationaal haha, dit is niet zomaar een bijbaantje, dit gaat om concoursen van woensdag tot zondag. Dus niet echt een bijbaantje helaas, anders had ik het zelf ook wel geweten :Y)
zie nu zelf dat ik bijbaantje in de post hierboven heb neergezet, sliiim :roll:
Is de tijd zullen we zeggen, ben net terug van tentamen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:24

Oooh nee dan laat maar zitten. :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:40

MargreetW schreef:
Jantine en Kris, van harte gefeliciteerd.
Het was vandaag met -20 maar toch best te doen. Rustig maar leuke dag gehad.
Wil alleen Anthea nog even een knuffel geven.

Was het bij jullie vanacht echt zo koud?? Of geef ik nu een blonde opmerking!

@ Texelse heerlijk al die verse eigen gekweekte groente! Ik moet het doen met Hoogvliet!
@ FE das echt een grappige opmerking! Hoop voor je ventje dat het snel beter gaat!

Hoop fijn gelest zo te lezen! Altijd lekker gevoel!

Manlief had vandaag bami voor me gekookt! Lekker met kroepoekie erbij
!
Ik weet echt niet wat Max heeft sinds hij beter verklaard is!
Hij heeft een veer in z'n draf! Op een gegeven moment ging ik een beetje verzamelen, nou hij had een swung!!!! Manege eigenaar stond toevallig in de bak en riep nog meer op het achterbenen en terug, laat je hem piafferen! Maar dat lukte niet! Hij werd te heet! Hahshaha!
Ik hoop dat hij het morge weer doet dan laat ik het echt filmen!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:05

Tja moeders met paardrijdende kinderen hebben het zeker zwaar! maar vaders met vrouw en dochter met paardenliefde is ook niet gezellig.. heel eenzaam zelfs :P daar kan mijn pa over mee praten! owhjaah en hij mist zijn boot, die hij van al het paardverslindende-geld had kunnen kopen ;) arme man!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:09

CoriienRN schreef:
EEf ehem heb 11 feb dressuur les en dan even kijken hoe en wat, hij liep vandaag weer super dus dan krijg ik wel weer kriebels ;)

Mooi zo! Springen gaat ook goed?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 00:17

ik ben zo tot nu toe helemaal bij met de op.
Nu is het alleen bijwerken van de pbtjes die nog komen.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:28

@itsme: goed bezig :j

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 00:29

Jaja en dat voor zo laat op de avond. Normaal lig ik al lang in bed hihi.
heb les gehad en was totaal niet moe dacht ga wel even door. des te sneller morgen (als het dan zover is) een OP kan komen.
maar nu ben ik wel moe dus ga richting bed. Alle diertjes liggen al te slapen dan ga ik ook maar.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:32

Goed bezig Mendy!

Ik heb vandaag 2 proefwerken gehad, dus discussie in overleg met de docent verplaatst en nog gewerkt. Ben doodop en kotsmisselijk, maar dat zullen vast al zenuwen voor morgen zijn. Krijg dan de uitslag van de MRI...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:35

Henny: Max heeft gewoon genoten van zijn vakantie! Altijd goed volgens mij een tijdje niets doen met paarden.
Mistid: sterkte morgen.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:50

Mistid: spannend. hopelijk een beetje goed nieuws! sterkte!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 07:49

Henny, het is overdag dus -20! Ik vier vakantie in Lapland met skieen, sneeuwscooteren, husky's, en verder wat er allemaal nog bij hoort; zie facebook.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 09:13

Mister T: wil jouw vader dan liever een "gatinhetwaterwaarjegeldingooit"?
Mistid: heel veel succes vandaag. Wat de uitslag ook is, het is een eerste stap naar een genezing!
Margreet: wat ben jij vroeg op vandaag, je hebt vakantie! Of ben je op zoek naar een stel extra warme slaapsokken? In ons oude huisje was het bij ons boven in de winter zo'n tochtgat, en zo koud dat ik met een muts op sliep. Veel plezier weer vandaag!!

Net al op LieveLotte gepast die ziek is, en vannacht heeft liggen spoken. Nu zo met mijn paps naar het ziekenhuis. Soms is het wel fijn om over veel vrije tijd te beschikken, dan kun je ook makkelijker eens inspringen links en rechts.

Fijne dag allemaal! O ja, gisteravond heeft manlief nog even geinformeerd hoe het met ons hengstje gaat. En die doet het prima. Hij moet nog wat meer respect krijgen voor de voorbrenger, maar we hebben nog 2 weken te gaan, en ze dachten niet dat dat een probleem is. Spannend!!!!