[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:47

CoriienRN schreef:
Wat kosten die polo's en vesten dat heb ik volgens mij gemist. :o

Volgens mij is dat nog niet bekend.

Nouuuuuu ik kan geen telefoonnr vinden voor het terrein in Minderhout. Rijden er maar gewoon heen, dan komt het vast wel goed. :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:48

MM: jij bent dus dat vrouwtje die steeds maar rondjes blijft rijden over de rotonde, terwijl Geert in de keuken aan de gang is?? :+ ;)
Hier kook ik meestal, manlief is druk met de buiten/beestenboel. En ik ben overdag thuis. Het ergste is verzinnen wat er gegeten moet worden. Vroeger als de kinderen vroegen wat we aten was mijn antwoord "Gatver" of "Aanbieding". Tegenwoordig heb ik nog wel eens een culinair hoogtepunt tussen de dieptepunten. Het rare is dat ik het zelf meestal niets vind, en de anderen met smaak alles heerlijk oppeuzelen.

Kris

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:53

Gatver of aanbieding _O-

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:55

Ik moet 1 keer in de 2 weken koken dan is het altijd 1 van de volgende dingen:

1) Spaghetti met tomatensaus gehakt verse tomaatjes en mozarella
2) Zelf gemaakte lasagne
3) Zelf gemaakte pizza

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:55

Lang leve de Allerhande :) Staat altijd wel wat lekkers in.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:58

VAKANTIE :):)

Als ik moet koken (komt echt zelden voor) rij ik naar de friet of de shoarma tent :=
Terwijl ik echt onwijs goed en lekker kan koken, maar ik zoek het nooit.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:58

eef: we hebben even veel posts (tenminste hadden we, na dit bericht niet meer denk ik :+ ) viel me even op haha :Y)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:00

Kris schreef:
CoriienRN schreef:
Wat kosten die polo's en vesten dat heb ik volgens mij gemist. :o

Naar alle waarschijnlijkheid polo rond de 10 euro en vest rond de 20. Hoe meer er mee doen, hoe goedkoper het is natuurlijk. Kan het denk ik ook wel op de zaak zetten en dan betalen we de BTW ook niet ;)

oke ik wil allebij wel :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:01

nu staan jullie weer gelijk ;)

Kris lekker!

ik ben ook niet van het koken

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:01

Toevallig :Y)

Ik ga zo maar richting stal, Scene eventjes longeren. Volgende week donderdag of vrijdag ga ik er weer op!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:05

Topic gaat hard! zal de eind sprint wel missen denk.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:16

Waarom had je hem een tijdje stil gezet Eef? (heb ik gemist :o ) gewoon omdat hij nog zo jong is?
Ga Ruby longeren vandaag en beat rijden en nog een paard van een vriendin longeren.
Vanavond bruiloft van een kennis, ze is pas 22 en al zwanger , jongen is 21. Zooo jong nog!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:24

Das niet duur Kris! Blijft het ook goed na een aantal keer wassen? Als je het op de zaak kunt zetten is het natuurlijk helemaal mooi :)
Veel plezier met trainen Eef! Tis heerlijk weer. Bijna te warm zelfs. Leuk dat je weer op scene kruipt!
hahahaha Texelse zo erg ben ik nog net niet :+ maar vind de reclame errug goed :D
Vind het wel een goeie ''gadver of aanbieding'' kan ik ook wel tegen Geert gaan zeggen want die zegt meestal niks maar gaat dan op zoek in huis naar iets beters en komt dan met ''het'' aanlopen en zegt ; maar dit kan ook :9
Geniet van je vakantie Kris! Lekker!
Evony das mooi op tijd voor je vriendin, maar als ze het graag wil... waarom niet? Vind het wel altijd jammer dat jongens van 21 echt nog jochie's zijn. (vaak he, wil niet alles over 1 kam scheren maar meestal zijn ze nog iets jonger van geest :7 )
(ben zelf ook nog jong, maar kan me onwijs ergeren aan die 20-21 jarige ''jochies'' al zullen ze lang niet allemaal zo zijn.)

Heb de paarden naar buiten gedaan en moest effe een ijzer zoeken, wat een heerlijk weer. Echt niet normaal gewoon
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 30-09-11 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:25

Marijke: tja het is wel zo dat hij een eigen bedrijfje heeft en zij ook, samen al een huis gekocht (al is die nog in aanbouw) dus behoorlijk serieus dus en zij ook zwanger. Maar vind het als nog erg jong, moet er zelf nog niet aan denken!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:26

dat scheelt dat ze wel serieus zijn. En een eigen bedrijfje, daar worden ze ook sneller volwassen van denk ik.

Jong is het wel maarrrr ook errug leuk :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:29

MM is dezelfde kleding die ik ook als bedrijfskleding gebruik. Blijft heel mooi!
Corien, je staat erbij!
Evony, ik vind dat echt te jong -O-

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:30

Leukste is ook dat gewoon het halve dorp is uit genodigd hahah, echt een dorpsfeest zowat :+
Hoop gewoon dat het goed voor ze uit gaat werken, gun het ze zeker.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:31

Kris: vind ik ook hoor! Jeetje helemaal als ik naar mijn ''verliefheidsuitspattingen'' kijk, duurt maximaal 4 maanden ofzo en dan verveel ik me kapot!

Maar zij is ook echt zo'n moeke, werkt ook met kleine kinderen, is zelf dus ook erg blij met de zwangerschap en is wel echt waar zij als kleinkind al van droomde. Alleen van hem had ik het echt niet verwacht haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:31

22 jaar, trouwen en al zwanger? Dan was ik nu al 3 jaar getrouwd en mijn kindje 2 :+ Moet er niet aan denken!

@ Marijke: t is echt lekker he buiten! Maar gaan de paarden altijd zo laat naar buiten bij jullie? T is toch veel te mooi om ze op stal te laten?

@ Eef: ik vroeg me dat laatst ook af waarom Scene stil stond :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:34

wordt vast een leuk feestje sarah! Het is wel jong maar volgens mij hebben ze er goed over na gedacht en als ze maar gelukkig zijn en blijven ;)

Ik ga denk ik ook de eindsprint missen. Ga zo richting huis want ben er flauw van en ga dan met vriendin lol maken, genieten van het mooie weer, even ergens eten en shoppen bij de divoza! En dan komt vanavond mijn "scharrel" weer en die gaat pas zondag weer weg. Geen tijd voor bokt dus ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:39

Okidoki Kris! leuk leuk leuk!
normaal niet Mandy maar aangezien ze op nieuwe weide's staan met echt veel gras wil ik ze niet van 10.00 tot 19.00 buiten hebben want dan kun je ze naar binnen rollen. Nu gaan we er een beetje tussen in zitten zodat het mee valt met binnen staan. Vooral ula, en zeus vreten wat ze vreten kunnen en worden dan echt opgeblazen zo dik. We doen wel steeds iets langer. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:41

Ah zo, dan geef ik je groot gelijk! Ik zit daar straks ook mee. Onze weides zijn mega kaal en achter het huis willen we ze alle 3 omhalen en op nieuw inzaaien. Normaal kan dat niet omdat we dan nog maar 1 mini weitje over hebben voor 3 paarden. Nu huren we er toch 2,5ha bij dus kan dat in de draad en ze zo lang daar in zetten. Maar ja, die weide is 2 weken geleden gemaaid en het gras is echt giga gegroeid. Daar hoef ik ze niet meteen een dag in te zetten en ook geen halve dag :n

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:42

mijn paarden staan nog dag en nacht in de wei en er is ook nog genoeg gras om ze nog een keer te verweiden

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:44

Wij hebben 4 weides op onze grond, maar die zijn voor 3 paarden te klein. Bij 2 weides moet ik ze na 3 dagen al omweiden, de andere 2 na een week. T is gewoon veel te schraal en ook nog eens slecht ingezaaid. Maar gelukkig hebben wij nu de mogelijkheid ze op een groot stuk te zetten...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:47

bij ons hadden ze het ook helemaal kaal gevreten en gerend. Stond echt geen gras meer. Toen gingen ze ineens naar een graswei, wat we eerst gemaaid hadden. Maar dat groeit zo hard daar is geen maaien aan. En Zeus en Ula worden echt zo'n bolle tank. Maar ik vind het heerlijk dat ze weer lekker kunnen grazen.

Lastig he Mandy. Ze moeten over, maar je wil het wel voorzichtig doen.
Hun oude weide wordt helemaal vernieuwd, er zijn sloten omheen gegraven dat ze droger blijven, er komt zand bij op en ze worden opnieuw ingezaaid maar deze winter moeten ze dus op dit nieuwe stuk blijven staan. Hebben het in 3 delen verdeeld en hebben 2 groepjes van 2 paarden dus elke keer heeft 1 wei ''rust''