_Sim_ schreef:Astu!
Nog een leuke prijs ook he? Maar 12,95!
Jaa, inderdaad. Ga hem gelijk bestellen, heb ik hem hopelijk snel in huis! Heb ook al 3 ruitersportzaken afgezocht hier in de buurt die vaak bijna alles hebben. Maar deze dus niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snoekiej schreef:Ik vind de foto's eerlijk gezegd niet zo super als verwacht. Weet niet wat het precies is, maar ik vind Rosalinde niet zo mooi uitkomen als in het echt. Denk dat het iets te maken heeft met de hoeveelheid olie, en de ogen die steeds zo halfdicht zitten. Ik vind het er net iets té gemaakt uitzien. Maar goed, als je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkste natuurlijk

CoriienRN schreef:Kijk das een mooie prijsje voor een bit
Wel rekken tot morgenavond dus, anders is Noor er nog niet!
Ik gebruik er ook eentje voor Vorstin
Ik weet ook niet of het de olie is, of de oogjes, maar op een of andere manier is er gewoon iets vreemds aan de foto's. Terwijl het wel een knappe pony is. Zadel is een springzadel trouwens, een Prestige Versailles.
Is ook verder niks mis mee en bedoel het ook niet verkeerd en ik vroeg ook het waarom.
) Een stang is een bit met scharen, en heeft niets met een ongebroken mondstuk te maken. En zoals al eerder gezegd, een ongebroken trens is voor veel paarden een heel vriendelijk bit, omdat het niet in het verhemelte prikt. Ik heb het bij een aantal paarden met veel plezier gebruikt, Pablo bv flipte juist op een gebroken trens.
als ik iets niet weet vraag ik het aan mijn collega.. Zal nooit zomaar iemand iets wijs maken en aan smeren als ik niet weet waar het voor werkt. Maar mij is altijd verteld dat een ongebroken bit een stang is. Als je er nooit mee gereden hebt en als ik het zelf niet weet geloof ik dat. Vind het ook alleen maar fijn dat het me hier normaal uitgelegd wordt. Ik heb ook altijd alleen maar meegekregen dat een ''stang'' scherp in werkt. Tot laatst dus die ene klant kwam. Wat ik dan doe is zeggen dat ik mijn collega op haal die wel verstand heeft van stangen en ongebroken bitten en hij helpt me dan zodat we wel een geschikt bit hebben voor die klant