[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 17:14

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:16

Ja, zit op kamers. Mijn 3e kamertje in Enschede alweer :D

Mootje: Vind het niet zo netjes om zoiets op bokt te zetten, zoiets moet je achter de schermen uitpraten vind ik en daarnaast is het een verhaal van één kant. Dus doe er maar geen uitspraken over verder :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 17:17

Er staat in het topic dat ze er toestemming voor heeft, maar ik vind het inderdaad ook niet zo netjes :n

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:22

oké, 3de alweer, de eerste 2 bevielen niet??

Beetje vreemd zoiets, maar ken de situatie niet dus doe er geen uitspraken over... ze heeft toestemming het te plaatsen...
Anderzijds heeft bokt soms vreemde regelgeving...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:03

Gefeliciteerd met je wp Weule! Jammer dat BV ze niet had.
Mooi dat het concours zo geslaagd was Sussie!
Fijn dat je herkansing goed ging Mirthe. Haha, die klasgenoot. :D
Hoop dat het meevalt Noor, ziek worden is niet fijn. Beterschap!
Hier sneeuwde het ook al, was aan het longeren maar de bak was toch nog wel redelijk hard. Dus niet heel veel gedaan. Sneeuwt hier nu ook. Hoorde dat er donderdag idd heel veel sneeuw komt… :(
Ik heb geen flauw idee hoe het achter de schermen op bokt eraan toe gaat. Ga dan ook niet reageren, want er zal vast een andere kant achter het verhaal zitten. Al zou ik persoonlijk zelf niet zo’n topic openen, je schiet er weinig mee op.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:04

Hier sneeuwt het ook.....
kon vanmorgen vroeg nog rijden in de bak. Had zout gestrooid op de hoefslag en een volte en dat was gewoon zacht.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:12

Hier (nog) geen sneeuw, maar wel errug koud!
Vind het topic van Nessah ook niet zo netjes en ik snap ook niet wat ze er mee wil bereiken eigenlijk? :o
Paarden hebben buitengespeeld. :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:17

Zo vanochtend maar weer naar de binnenbak geweest aangezien onze bak weer keihard was. :\ Kon mooi alleen rijden. W was eerst lekker stug, maar daarna wel fijn. C was voor het eerst mee naar deze binnenbak. En hij is erg mooi, maar wel wat druk. Allemaal boxen ernaast etc. Maar ze ging super! Dus erg fijn gereden met beide! Toen we terug gingen, begon het ook weer te sneeuwen..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:21

weule schreef:
dat niet, maar is niet zo handig om dan te lezen/reageren, verder was ze behoorlijk druk..., vandaar...

Inderdaad,telefoon is niet handig,ben er ook even tot veroordeeld.
Noor hoe is het met nudine? Ik heb gister voor het eerst een foto van mijn merrie gemaakt sinds de inseminatie.
Ze krijgt al een beetje een buik
Tot zover mijn beperkte reactie :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:21

Dat topic is ook niet zo netjes, snap ook niet zo goed wat ze ermee wilt bereiken?
Margiet, balen dat de bak alweer zo hard is! Het is vannacht ook echt heel koud geweest. Fijn dat je wel lekker hebt gereden. :)

Ik heb morgen middag lekker springles met Capri en Wendel. Heb er zin in! Eerst nog van 08.00 tot 12.00 rijles overleven.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:23

Wanneer mag je weer afrijden evelien??
Topic snap ik ook niet helemaal, maar goed.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:24

Weule: gefeliciteerd met je WP!
Mistid: fijn dat je herkansing goed ging!
Noor: niet ziek worden hoor!
Sann: fijn dat je in ieder geval wel kunt longeren even. Hoe gaat het eigenlijk met je pols? Hier haast geen pijn meer, maar nog wel regelmatig dik.
Margriet: fijn dat je lekker hebt kunnen rijden met allebei je paarden!
Evelien: succes met je rijles en veel plezier met je springles!

Ik heb ook even gereden daarnet met Weltsieger. Maar kort, want hij had dit weekend al hard gewerkt met mijn vader. In het begin was hij een beetje aan het spoken omdat hij het koud vond. Maar daarna liep hij wel heel goed! Ik kon gewoon doorzitten en hij klom erin (en dat is bijzonder, want meestal laat hij je dan niet zitten). Misschien gaat hij eindelijk leren dat het ook samen kan.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:28

Beetje raar topic inderdaad....
Paarden staan weer binnen en het sneeuwt hier nog niet maar het is wel koud.
Straks dressuurles, lekker koud,warm aankleden dus maar.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:29

Mootje schreef:
Hebben jullie Nessah haar topic al gezien: [FZ] Ik ben gevraagd om te stoppen..

Ik kan er niet rauwig om wezen. Heb niet zo'n positieve ervaring met haar achter de rug. Ik kan niet zo goed tegen mensen die hun mod positie prive gebruiken......... Er zijn nu ongetwijfeld mensen die weten wat ik bedoel, maar ik zou het op prijs stellen als we dat laten rusten.

Scum

_Noor schreef:
Hier (nog) geen sneeuw, maar wel errug koud!
Vind het topic van Nessah ook niet zo netjes en ik snap ook niet wat ze er mee wil bereiken eigenlijk? :o
Paarden hebben buitengespeeld. :)

Nja, meestal kondig je wel aan waarom je gaat stoppen. Maar in dit geval wilde ze blijkbaar niet stoppen maar het is haar gevraagd.
En dan zet je dat dus in je aankondiging.
Ik kan me voorstellen dat je dat op zwarte bokkers vreemd overkomt. Maar goed, we zijn geinformeerd.

_Noor

@ Roos: Nudine lijkt goed in haar vel te zitten, maar heeft al een behoorlijke pens hoor! Het moet echt nog minimaal tot 20 maart blijven zitten, anders zijn we weer de sjaak. Ik zit al dik in de stress :o
Zal van het weekend even een goede foto van haar maken!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:32

De magische grens dus Noor. Zeg maar tegen het veulen dat het voor 20 maart veel te koud is om eruit te komen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:32

Fijn dat het zo goed gaat met je pols Sussie! Hopelijk gaat dat dikkere ook snel weg. Met die van mij gaat het redelijk, kan er opzich wel alles mee. Maar het is niet pijnvrij. Maar dat komt vanzelfs zeggen ze.
Kan dat me goed voorstellen Noor. Ben benieuwd naar de foto van Nudine! :)
Gaat met Capri zijn wond goed of niet Evelien? Fijn!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:37

_Noor schreef:
@ Roos: Nudine lijkt goed in haar vel te zitten, maar heeft al een behoorlijke pens hoor! Het moet echt nog minimaal tot 20 maart blijven zitten, anders zijn we weer de sjaak. Ik zit al dik in de stress :o
Zal van het weekend even een goede foto van haar maken!

Ben nu ziek en computer is ook niet optimaal,dus het zal bij mij ook wel even duren voor ik een foto plaats

@ sum,ik snap best dat ze der verhaal kwijt wil, maar het stuk over kiwiko had ze imo beter weg kunnen laten.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:52

@Margriet: Fijn dat je lekker hebt kunnen rijden met beiden!
@Roos: Balen dat je ziek bent! Hopelijk knap je snel weer op! Ben benieuwd naar de foto ;)
@Noor: Niet ziek worden hoor :(:) En fijn dat de paardjes even lekker los zijn geweest.
@Evelien: Lekker dat je morgen weer springles hebt! En succes met je vw lessen!
@Sussie en Sann: Hopelijk zijn van jullie beiden jullie polsen snel weer beter!
@Lautje: Fijn dat je in ieder geval vanmorgen nog hebt kunnen rijden thuis. Bij ons was het bikkelhard....

Hier heeft het inmiddels ook weer gesneeuwd en is het dus weer wit.... ook is het hoog water bij de IJssel en gaat de pont dus niet meer vanaf morgen, moet dan dus een heel stuk omreizen waardoor ik er 2 keer zo lang over doe om op school te komen -O-
Dat topic vind ik ook niet erg netjes om dat zo openbaar te zetten..... maar ze zal er zo wel haar redenen voor hebben..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:27

G'navond :)

Jeroen, dacht altijd dat de benaming roestvrijstaal was, weer wat geleerd vandaag :) . Dat het idd kan roesten na een lange tijd/extreme blootstellingen wist ik wel, maar voor een huistuinkeuken proef is het niet zo handig om te gebruiken _O-
Vind het een apart topic, laat me er verder niet over uit. Denk nieteens dat ze er zozeer iets mee wil bereiken, maar volgens mij kondigen alle mods altijd aan wanneer ze back to black gaan.
Fijn dat je lekker hebt gereden Margriet!
Balen dat de pont niet gaat met hoog water Benthe!

Ik ga zo Meno longeren, morgen mag ik er weer op. Heb niet gevraagd hoe of ik hem moet longeren, ik denk gewoon aan het halster? Weet iemand van jullie dat misschien/of wat het beste is?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:38

Goedenavond!
Ik ben op de heenweg naar werk ondergesneeuwd en op de terugweg ondergeregend :( Rotweer! Ik hoop echt dat het niet glad gaat worden, want nou heb ik eens een keer springles! Kan ik vast dat dijkje niet op/af.
En jongens, zijn we nou nog op dezelfde pagina := Ik had verwacht dat we nu minstens op 498 zouden zitten! Moeten we er niet een tweede bejaarde-topic van maken :(:)?
En dat over Nessah, ik vind dat ook niet echt netjes :n Dit moet je idd achter de schermen uitpraten, en niet openbaar op Bokt. Je bereikt er niets mee, het is 1 kant van het verhaal en ik vind het ook nog een beetje een beschuldiging tegen het beheer

Succes met je rijles Evelien!
Sterkte met je snotkop Noor :(:) en veel plezier bij je vriendin!
Haha Mootje, aan eten inderdaad geen gebrek! Fijn dat Weltsieger zo lekker ging Sussie!
Dat is irritant zeg Benthe :\
Mirthe, ik zou gewoon aan het halster longeren idd! Hij was door een osteo behandeld toch?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:42

Scum schreef:
De magische grens dus Noor. Zeg maar tegen het veulen dat het voor 20 maart veel te koud is om eruit te komen.

Yeps, de magische grens. Maar dat is me eigenlijk te vroeg hoor! Ik ben al flink aan het instralen: ZITTEN BLIJVEN!! ;)

@ Mirthe, aan het halster of misschien laag bijgezet?

En een beetje doorteuten hè ladies, ik ga zo even op visite, dus hop met die eindsprint!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:48

Dankjewel Shanouk&Noor! Hij was idd door de osteo behandeld. Neem ik hem zo even mee naar de buren. Hij zal wel graag willen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:52

succes!

Edit: yes, weer een pagina verder :P