Ik ben verplicht vrij van school vandaag . De bussen rijden niet meer. Balen want mis nu wel belangrijke lessen. Dus ik vind dat ze verplicht maar de PP sheets op internet moeten zetten. Ik kan hier ook niks aan doen .
AntheaV
Geplaatst: 17-12-09 11:50
net gekeken bij Qbuzz en hier rijden ze ook niet, dus ben ook verplicht vrij Opzich wel jammer, want heb recht vorige week ook gemist. Maargoed, ik kan hier niks aan doen.
Kim: Je school gaat wel door ? Dat is wel stom! Als de bussen enzo niet rijden, snap ik niet waarom ze het niet uitstellen. Zouden ze bij ons wel doen denk ik..
Ja lotte, geef mij ook maar een stukje van je dagobert duck gevoel ahaha Waarom wordt het een gekkenhuis bij jouw op stal ? Omdat het sneeuwt ?
Ik heb net de kur van totilas gezien, en moet idd zeggen dat deze wel de beste is die ik ooit heb gezien. Ook de eerste waar ik niet dacht 'dat dier doet dit niet graag'. Maar ik vind 92 ook belachelijk hoog, er zaten echt wel nog dingen in die nog perfecter kunnen (zoals ten eerste het constante gezwiep met de staart) .
Hoe noemt jullie openbaar-vervoer-maatschappij eigenlijk ? Ik dacht altijd connexxion maar nu lees ik hier qbuzz ?
mistid
Geplaatst: 17-12-09 12:06
Ilse heeft me al een paar keer gestuurd, ik moet weer meepraten . Heb me pas al bij een aantal HK waar ik toch niet paste afgemeld, dus bij deze; mag ik weer fulltime terugkomen ? @ Epona, eerst was het Arriva, maar het is nu overgenomen door Qbuzz
Hier ligt ook een aardig pak sneeuw. Ik zou eigenlijk naar mama gaan in het ziekenhuis. Maar het is nu niet verantwoord om in de auto te stappen. Het gaat trouwens nu stukken beter met haar. Ze is gestopt met overgeven en mag waarschijnlijk einde van de middag naar huis. Als we daar kunnen komen tenminste. Het ziet er wel schitterend uit buiten!
Epona, nouja 30 cm is misschien wat overdreven, maar 25 ligt er zeker. Connexxion rijdt/reed? wel in Leeuwarden, ik weet dat Qbuzz Arriva wel heeft overgenomen. Denk niet dat Qbuzz ook nog connexxion heeft overgenomen. Nouja, boeiend ook. Als er maar bussen zijn, vind ik het best, welke maatschappij maakt mij niet uit!
Ah, dat is gek Wij hebben maar 1 maatschappij, Delijn. Pff.. het begint hier ook hard te sneeuwen, ik ben al bang dat de bus straks gaat uitschuiven haha.
Nou, hier ben ik dan weer.. Ik heb een half uur buiten in de sneeuw staan wachten op de bus.. En die kwam maar niet. Ik ben doorgegaan want ik zou toch zowieso te laat zijn geweest voor de les. De voertuigen rijden hier 2 per uur of zo.
Kim, idd een behoorlijk pak! Hier is het niet zoo dik maar ik schat toch een laag van 15 cm .. er wordt hier echt niets gestrooid of zo , dat zal straks nog wat worden in het spitsuur.
Mijn hond is wel suuuper grappig want die staat helemaal gek van die kou. Ik heb een filmpje dat hij 2 keer uitglijd in de sneeuw in de tuin. Ik zal het straks even uploaden hehe
Woow wat een sneeuw daar in het Noorden Amaretje staat echt zo naar de camera te loeren terwijl Sophie achter hem de lucht in springt .. geweldige foto
Vanochtend lag hier wel wat sneeuw, maar dat is nu alweer bijna weg.
Toen er een keer bij ons veel sneeuw was ging hij ook liggen erin, hij werd er wel schoner van
AntheaV
Geplaatst: 17-12-09 15:51
Ik had school nog even gebeld, maar de lessen gingen ook niet door. Waarschijnlijk kon de leraar ook niet komen. Het is hier ook echt niet te doen. Ik moest om 12u naar de fysio en op sommige stukken kon je de weg niet eens meer herkennen:
De grotere wegen waren wel redelijk begaanbaar.
Onze paarden vinden het ook geweldig in de sneeuw Vooral Yentil, die is daar helemaal weg van.