[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:06

Goedenavond :)

Had gisteravond een feestje van iemand van de club en toen vertelde ik dus dat mijn paard zo braaf was, maar niemand geloofde het :') haha. Vanmorgen op buitenrit geweest, en toen was ze ook heel braaf :)

Hilde: hoe is het gegaan?
Vieva: jeetje wat naar zeg :(:)

_lautje_

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:11

Hij gaat het leren Anthea :P

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:28

@Corien: Leuke foto's van het springen!
@Tezz: Fijn dat je lekker op Ollie had gereden!
@LZ: Gefeliciteerd met je winstpunt!
@Anthea: Gaat zo te horen helemaal goed komen met je paard.
@PB: Hoe gaat het eigenlijk met jou? Nu na je operatie? Mag je al iets of mag je alleen maar plat liggen?

Ik heb alle paarden vandaag aan de longeerlijn gehad. De oudste was het raarst van allemaal :o Jipje was compleet doorgedraaid geloof ik, morgen eerst maar weer longeren voordat ik er probeer op te kruipen. Nika liep eigenlijk wel heel fijn en was braaf. Ook de jonge maar weer eens aan de longeerlijn gepakt en die pakt het zo simpel aan. Die was echt te braaf. Was dus weer helemaal blij met mijn paardenbeestjes :D
Helaas morgen weer naar school, moet ook nog gelijk om 8.30 beginnen :( Ga dus maar een beetje op tijd naar bed vanavond.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:36

BuenaVista schreef:
Ik kom net thuis van de wedstrijd. Het ging ontzettend lekker :). Was 2x foutloos met 53 punten voor stijl!!! Was EERSTE!!! :) :D!!!!
Ladyzwien: Gefeliciteerd met je winstpunt!!

Netjes gedaan hoor en LZ ook uiteraard.

JAzz4ff @ mooie foto's hoor.

Vieva @ tjee wat een verhaal, helaas maak ik het in mijn werk regelmatig mee, zelfdoding, maar daar zitten toch wel hele prive problemen story's achter, dus je kan het er beter niet over hebben. De wereld is daar soms te klein voor.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:41

HIHIH...Ik hoop dat ik het goed doe ??? Een eerste filmpje van Bull's Eyes, heb je toch een ietsie beeld over beweging en sprong, zet je geluid zachtjes.... :D anders hoor je mij er ook op bleren... :o

Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:43

Beweegt lekker soepel en springt simpel Bianca. Leuk hoor!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:46

Ooh dat doet hij al netjes Bianca :D
Uiellllllllllll Vieva :=

Ik had een balkje :D
Was super tevreden.
Door alle hectiek van vandaag was ik mijn jasje vergeten, en toen ik een jasje ging lenen zijn de beenberschermers niet omgekomen :=
Beetje dom dus :+
Het stond wel zwaar :))

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:47

Simmie schreef:
Beweegt lekker soepel en springt simpel Bianca. Leuk hoor!

hahaha dank je..had het net gecheckt en werkte idd, moest alleen ff mijn bucket op private zetten, want anders zag je ook gelijk alle foto's, dat is ook niet echt belangrijk. Zo'n filmpje is dan toch net ff wat leuker voor het beeld dan wat foto's.
ben best wel trots op mezelf... A techneut als ik.. :P

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:51

@Bianca: Gaaf beestje zeg, springt en beweegt soepel!

Daarstraks Amadeus gelongeerd. Hij is zo verschrikkelijk gek. Als je de hal van de bak in loopt begint hij al gek te doen. Hoe zouden jullie dit afleren?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:04

anthea: haha wat flauw ja!
bianca: ziet er goed uit :D
mirthe: haha slimpie, maar mooi dat je tevreden was.
vieva: mm heb geen idee.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:14

:wave:

Gaaf beest Bianca!

Nou, ik heb heel lekker gereden. :)
Alleen sprong die muts over in de contra, begon ze met losrijden ineens mee, great. :=
Had maar 172 punten, viel me heel erg tegen.. Had een 3 voor die contra, maar op het eind ook alleen maar 5en en 6en, niet eens een 7 voor mijn houding.. Had verder geen fouten, maargoed, toch lekker gereden :)

Volgende keer beter dan maar :P

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:47

@ Hilde; balen dat je punten tegenvielen!
@ Vieva; wel schrikken van die persoon!

Zag nog enkele goede resultaten voorbij komen..:D

Vandaag nog even gereden, Ramona was weer erg braaaf, :Y)
Hoofd omhoog en zo hard rennen als je kan, had er mijn werk mee. :+

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:32

even een verslagje van mijn wedstrijd...
met hero foutloos in de D beginnelingen (lekker saai, maar ik moet nog enkele puntjes :( )
met gerald moest ik 1ste binnen ... ik moest aan een heel hoog tempo het parcours verkenne,
op gerald springen, nog 1 sprong nemen & binnen ...
ik heb hem even naar de muur laten kijken & een rechtje met een hekje onder.
ik stond naast die sprong en die stond echt 90 ofzo 8)7 die kwam tot over zijn schouders,

ik dacht nooit dat ik erover ging raken maar toch ! :D
ik had 1 pechbalkje, maar ben toch blij dat hij (ondanks het zware parcours) zo zijn best deed

(gerald is trouwens 1m23 )

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:47

:wave:

Klein beetje bijgelezen. Zag een aantal goeie resultaten voorbij komen, ook wat minder. VOlgende keer beter!

@ vieva; jeetje wat een verhaal. Echt heel erg!

@ LZ: gefeliciteerd met je winstpunt!

@ bianca: echt een leuk dier! Mag je blij mee zijn :D

Net terug uit Enschede. Gister hele dag geweest (geshopt, uit eten en nieuw huis van vriendinnetje en vriend wezen kijken) en wezen stappen wat onwijs gezellig was. Om 5 uur werden we Aspen uitgeveegd, toen was het echt tijd om naar huis te gaan :=
Helaas kreeg ik gisteravond een rottelefoontje voor het stappen. Zetje stond in de kliniek, ze had koliek |( Begin middag ging ik weg en was er nog niets aan de hand. S middags lag ze eerst veel in de wei, later ook in de stal, niet mesten. 2x de DA er bij geweest en op advies van hem hebben pa en ma haar toch naar de kliniek gebracht. Gelukkig viel het achteraf mee, waarsch heeft ze iets gegeten wat ze niet mag hebben. (wat dat is, geeeen idee :? ) Ze moet nu een paar dagen binnen blijven, het lijkt goed te gaan. Echt schrikken, helemaal als je zelf niet thuis bent. Beetje balen is ook dat Zoë knettergek is in de wei zonder Zetje, dus nu moeten ze hier allemaal verplicht binnen blijven :(

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:57

Ziet er goed uit Bianca! :)
Wat naar Rowo! Hopelijk herstelt hij goed!
Jammer Hilde! De contragalop zit er in ieder geval al in :D
Vieva: wat naar zeg! :=
Gefeliciteerd met de springresultaten, Corien, PB, en wie ik nog ben vergeten :o

Ik heb vandaag een hele fijne springwedstrijd gereden. Eerste parcours hadden we een flinke fout op de dubbel, maar het 2e parcours ging echt heel erg fijn!!! :) Het was direct op tijd, maar ik heb er een mooi rondje voor het vertrouwen van gemaakt, maar evengoed waren we op de 3e plaats geëindigd *\o/*
Man bijt hond was er om filmopnames te maken. Kwamen ze precies filmen toen ik mijn 2e parcours moest rijden. Ze hebben mijn hele rondje gefilmd. En mijn man zijn klompen :D . Ze hadden voor de grap degene op de 10e plaats gehuldigd tijdens de prijsuitreiking. Deze jongen moest op een groot podium staan, kreeg een grote bos bloemen met champagne. De champagne knalde heel hard open. Alle paarden aan de kletter. Haha! Daarna moesten we nog een ereronde rijden, Olivier ging compleet uit zijn dak, ik heb me helemaal rot gelachen! :D
Het schijnt woensdag op tv te komen bij man bijt hond, ik ben benieuwd of we er ook nog op komen.

Mijn man moest vanmorgen, die sprong oefen en B. In het B was hij foutloos, maar met een tijdfout. Toch een winstpunt, dus hij mag nu officieel sgw starten. We zijn helemaal blij!! *\o/*

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:00

Simmie schreef:
MelanieB schreef:
Pff, ik wil naar oefencross Putten, maar hoe krijg ik mn ma om :=

Zeuren? Lief zijn? Helpen in huis?
Negens en tienen halen op school?
Sorry, beetje flauw....
Waarom moet je haar "om" krijgen?
Mag je niet of zit je met vervoer ofzo?

Haha. :P

Dat ze me brengt := :+

Zo, deze hele week heb ik stage, heb er wel zin in. :)
Ga bij Beekse Hoeve in otterlo (huifkarren enzo) Bon staat soms ook wel eens voor de huifkar daar dus, ken ze ook wel. :)

Heleen, gaaf voor je man en gefeliciteerd beide!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:12

Dat is schrikken Mandy, gelukkig lijkt het mee te vallen :(:)

Gefeliciteerd met je prijs en de winstpunt van je man! ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:15

Gelukkig valt het mee Mandy. Ik zou me ook kapot schrikken!
Gefeliciteerd Heleen!
Jammer van je punten Hilde
Bullie is gaaf Bianca :D

Ik zag op Bokt een topic dat je nu vrij goedkoop nieuwe spullen uit Engeland kan halen via Ebay, omdat de pond laag staat. Nu kan ik voor 85 euro een nieuw Döbert hoofdstel kopen :D Er komen alleen nog 7 euro verzendkosten bij. Het is precies de versie die ik wil hebben: Dunne riempjes en 30mm neusriem. Ik wil alleen kijken of ik er andere teugels bij kan krijgen.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:16

Ik heb al 9 jaar een Döbert hoofdstel voor Olivier en hij is nog altijd even mooi! De kwaliteit ervan is zo goed! Leuk hoor!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:18

Jemig, dat is schrikken Mandy! Gelukkig gaat het nut al wat beter met Zetje.

Döbert is super Shanouk. Gaat jaren mee en blijft mooi. Dan is 86€ echt niet teveel.

JN: Met mij gaat het al stukken beter. Mag niet meer dan op de bank liggen met een gestrekt been, oefeningen doen en voorzichtig met krukken lopen. Dus echt mobiel ben ik nog niet, maar had mn eerste pijnvrije dag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:45

Ik heb nu 2 hoofdstellen van Kieffer, eentje waarvan ik de naam niet weet en een Kieffer Anastasia. Die vind ik ook al fijn van kwaliteit, maar als ik Döbert voel :9
De Döbert wordt dan mijn wedstrijdhoofdstel, en de Kieffer Anastasia wil ik dan (met de Döbert frontriem, gewoon zwart) verkopen.

edit: Nu alleen nog hopen dat hij een Cob in voorraad heeft, ik had niet gezien dat het een full was..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:07

Lees net dat Ingridje haar paard verkocht heeft. Ben benieuwd waar het arme beest terecht komt :n

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:16

Snoekiej schreef:
Lees net dat Ingridje haar paard verkocht heeft. Ben benieuwd waar het arme beest terecht komt :n

:oo
Ik heb wat gemist, artrose??!!!

Wat erg voor ingrid ook... eerst met dat paard, nu denkt ze een fijn paard te hebben heeft ie artrose...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:24

Even het verhaal voor je opgezocht.
Wat ik alleen vreemd vind is dat hij eerst niet meer bereden mag worden, af en toe een buitenrit. En hij wordt nu aangeboden als een paard waar je gewoon nog volop mee buiten kan rijden

Ingridje16 schreef:
Ben ook weer terug van de kliniek.
Had al vaag een gevoel toen we de buigproeven deden, en na de foto's was het duidelijk.
Afgekeurd aan alle 4 zijn benen, verdere foto's hebben ze niet gemaakt want afgekeurd is afgekeurd.
Hij mag niet meer bereden worden, af en toe een buitenrit, zolang het rechte lijnen blijven.
Maar daar heb ik hem niet voor en doe ik hem ook geen plezier mee.
Ga vrijdag voor de laatste keer naar het strand en dan houd het op voor hem. Ga ik een goed thuis voor hem zoeken, waar die lekker zijn oude dag kan vieren op het land. Ik denk dat ik hem wel hou, dan weet ik zeker dat hij goed terecht komt en daar ook kan blijven.

Ben nu wel blij dat ik het weet, al had ik het liever niet willen weten.
Maar het is beter zo, al heb ik het nu wel een beetje gehad.
Eerst Vollatton en nu deze. En al die uren die ik dervoor gewerkt heb.
Het is me vast niet gegunt.

[EA-TK-PP] Te lease recreatiepaard
Ingridje16 schreef:
Ik ben op zoek naar een goed plekje voor mijn super lieve 10 jarige kwpn vos ruin van 1,68.
Hij heeft artrose in zijn benen, maar is nog zeer geschikt voor buitenritten.
En dat is lekker naar buiten en veel buitenrijden.

Hij is niet meer geschikt voor het werk in de bak, en dit wil ik ook absoluut niet voor hem!!!
Zolang je hem veel rechtdoor en op zijn eigen manier laat lopen gaat het hartstikke goed.
Rij nu al bijna 2 maanden alleen maar met hem buiten en kan zo ritten maken van 2-3 uur.
Dit moet je niet elke dag doen natuurlijk.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:27

Pff, is toch naar voor d'r...
Idd eerst Vollaton en nu dit... :n :(:)

Ik baalde al zo van Tuur, moet er niet aan denken dat Peps nu artrose krijgt ofzo.

Wat naar, bah.