Had gisteravond een feestje van iemand van de club en toen vertelde ik dus dat mijn paard zo braaf was, maar niemand geloofde het

Hilde: hoe is het gegaan?
Vieva: jeetje wat naar zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BuenaVista schreef:Ik kom net thuis van de wedstrijd. Het ging ontzettend lekker. Was 2x foutloos met 53 punten voor stijl!!! Was EERSTE!!!
![]()
!!!!
Ladyzwien: Gefeliciteerd met je winstpunt!!
Simmie schreef:Beweegt lekker soepel en springt simpel Bianca. Leuk hoor!
Simmie schreef:MelanieB schreef:Pff, ik wil naar oefencross Putten, maar hoe krijg ik mn ma om
Zeuren? Lief zijn? Helpen in huis?
Negens en tienen halen op school?
Sorry, beetje flauw....
Waarom moet je haar "om" krijgen?
Mag je niet of zit je met vervoer ofzo?
Ingridje16 schreef:Ben ook weer terug van de kliniek.
Had al vaag een gevoel toen we de buigproeven deden, en na de foto's was het duidelijk.
Afgekeurd aan alle 4 zijn benen, verdere foto's hebben ze niet gemaakt want afgekeurd is afgekeurd.
Hij mag niet meer bereden worden, af en toe een buitenrit, zolang het rechte lijnen blijven.
Maar daar heb ik hem niet voor en doe ik hem ook geen plezier mee.
Ga vrijdag voor de laatste keer naar het strand en dan houd het op voor hem. Ga ik een goed thuis voor hem zoeken, waar die lekker zijn oude dag kan vieren op het land. Ik denk dat ik hem wel hou, dan weet ik zeker dat hij goed terecht komt en daar ook kan blijven.
Ben nu wel blij dat ik het weet, al had ik het liever niet willen weten.
Maar het is beter zo, al heb ik het nu wel een beetje gehad.
Eerst Vollatton en nu deze. En al die uren die ik dervoor gewerkt heb.
Het is me vast niet gegunt.
Ingridje16 schreef:Ik ben op zoek naar een goed plekje voor mijn super lieve 10 jarige kwpn vos ruin van 1,68.
Hij heeft artrose in zijn benen, maar is nog zeer geschikt voor buitenritten.
En dat is lekker naar buiten en veel buitenrijden.
Hij is niet meer geschikt voor het werk in de bak, en dit wil ik ook absoluut niet voor hem!!!
Zolang je hem veel rechtdoor en op zijn eigen manier laat lopen gaat het hartstikke goed.
Rij nu al bijna 2 maanden alleen maar met hem buiten en kan zo ritten maken van 2-3 uur.
Dit moet je niet elke dag doen natuurlijk.