Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
). Was wel super gezellig!! 
.
. Hij liep echt super fijn
! Met dressuur en later ook nog even gesprongen en toen sprong die ook fijn
. rowo schreef:Jij gaat ook echt een heel andere kant op met concoursen als mij Vief. Die concoursen kom ik nooit, terwijl we beide voor Overijssel rijden.
Maar ik woon ook echt op het randje van Overijssel. Aan de IJssel dus op het randje met Gelderland..
Ben ook wel benieuwd wat je besteld hebt.
Balen hoor 
Fijn dat Loempia er weer zo’n zin in heeft!!
Was wel leuk mannetje.. Heel de weg weer over vanalles en nog wat zitten kleppen haha 

Ben er zelf nog niet helemaal uit.. Denk dat daar nogal wat tijd in gaat zitten maar het lijkt me aan de andere kant wel weer super gezellig
Lastig hoor.. al die leuke dingen
!
) 

!
Loes_Joery schreef:Goeiemiddag!
Heb eerlijk gezegd niet bij gelezen, het was hier dit weekend aardbeienfeesten (volop braderie/kermis/uitgaan) en er is jaarlijks een aarbeienkoningin en dit jaar werd ik spontaan uit het niets gevraagd of ik dat wilde zijn en zo ben ik 2 dagen volop bezig geweest was allemaal heel erg leuk!
En vanochtend eerste lessen achter de simulator gehad, leuk!!
): Leuk hoor!! Altijd wel gezellig dat soort dingen.
. Ze heeft twee keer even haar trukendoos erbij gehaald, maar dit was voor haar begrippen echt niks.
, + dat ze zich zo lekker voelt.. Na het rollen wilde ze al lekker de bak uit stieren... wat dus niet mocht
... dus dan wordt je heeeeel kwaad en ga gewoon staan steigeren.
't Is zo'n lekkerding
.
, heb er nu al zin in. Nielsie schreef:En dan willen wij natuurlijk even een foto zien van jou als aardbeienkonining

Maar aangezien hij ook altijd met mij meegaat ben ik maar lief geweest en het was nog best leuk ook!