rowo schreef:Jij gaat ook echt een heel andere kant op met concoursen als mij Vief. Die concoursen kom ik nooit, terwijl we beide voor Overijssel rijden.
Hmm klopt
Maar ik woon ook echt op het randje van Overijssel. Aan de IJssel dus op het randje met Gelderland..
Tientje: Klinkt goed
Ben ook wel benieuwd wat je besteld hebt.
Martine: Niet echt praktisch idd
Balen hoor 
LZ: Mooi cijfer!! En oefen ze! 20*60 is toch echt een stuk fijner voor een Z-proef..
Scum: Ook spannend! Dan heel hard duimen dat het in 1x raak is!
Kim: Haha lekker gefeest dus
Fijn dat Loempia er weer zo’n zin in heeft!!
Mijn rijles ging fijn
Was wel leuk mannetje.. Heel de weg weer over vanalles en nog wat zitten kleppen haha 
Zo nog even naar Wolles. Denk dat ik even een lekker stukje ga stappen al is het wel heel vervelend met al die rotbeesten.. Nouja zie wel ga der iig niet hard aan het werk zetten na gister en met deze hitte hoeft dat echt niet van mij.
Dan bepakt richting Enschede want het gaat gebeuren *tromgeroffel* ik ga in mijn eigen kamertje slapen 
Gezellig met zijn 4tjes eten en volgens mij word ik dan stiekem meegesleept naar de kroeg van de studievereniging om daar naar het voetbal te kijken. Woon dus in een huis waar iedereen lid is van 1 studentenvereniging. Al mijn vriendinnen hebben al weddenschappen afgesloten hoeveel maanden het duurt voordat ik ook lid ben
Ben er zelf nog niet helemaal uit.. Denk dat daar nogal wat tijd in gaat zitten maar het lijkt me aan de andere kant wel weer super gezellig
Lastig hoor.. al die leuke dingen