TeeGee schreef:Wie is Frank..
geen idee maar hij schijnt graag op een luchtbedje rond te dobberen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeeGee schreef:Wie is Frank..
miss_jumpy schreef:TeeGee schreef:Wie is Frank..
geen idee maar hij schijnt graag op een luchtbedje rond te dobberen...
Nickeltje schreef:Hubbie van Ollie
rowo schreef:Woow een eindsprintIk moet gewoon lachen als ik alles bij lees. Waar halen jullie die onzin allemaal vandaan???
miss_jumpy schreef:ja en een luchtbed in het water lijkt ons het meest comfortabel, het zijn tenslotte lange dagen...
miss_jumpy schreef:ja en een luchtbed in het water lijkt ons het meest comfortabel, het zijn tenslotte lange dagen...
Scum schreef:Frank op een luchtbedje in de waterbak. Met een cocktail in zijn ene hand, Hawaii shirtje aan. Zonnebril op...
Ja hoor, dat gaat helemaal goed komen.
Ik kan me trouwens ook herinneren dat we op een gewone dressuurwedstrijd buiten waren. En waaien dat het deed! Bitwise moest van buitenaf de ring binnenkomen en de jury had het teken gegeven om te starten. Staat er zo'n ouwe vent precies voor de A te kijken. Bitwise schreeuwt door de wind: aan de kant, ik moet starten!
Ouwe vent blijft gewoon staan en hoort niks. Dus nog een keer: kunt u aub aan de kant gaan????
Ouwe vent hoort nog steeds niks en Bitwise had al 3 voltes gedraaid. Toen riep hij: aan de kant l*l, ik moet naar binnen!
....dat hoorde de meneer wel en toen ging hij aan de kant
Scum schreef:Frank kan toch ook gewoon een paraplu in de andere hand houden? En een waterbed schijnt best goed te zijn voor je rug.
miss_jumpy schreef:alsof hij keus heeft, als we hem met zijn alles op dat luchtbed deponeren en in het water leggen komt ie er vast niet meer vanaf (ahhh, dat is zielig, iemand pesten die pijn nin zijn rug heeft...)
Scum schreef:Wollie; wat zou Frank ervan zeggen als hij wist dat deze plannen hier voor hem gesmeed worden?