Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat doe je goed!!!
.
).
die van mij moet echt iedere 6 weken heen. Ze gaat anders vreselijk ongelijk staan voor, ik henb der 1 keer op 8 weken gehad en dat vond ik al lang. Mijn pony gaat trouwens ook altijd om de 6 weken.

Ik rij haar daarom ook maar een keer of 3-4 in de week en dan ook maar 15 minuutjes. Maar in dit tempo moet een B proefje eind november wel gaan lukken en als dat niet zo is dan wachten we gewoon nog even. Tijd genoeg. GvdT schreef:RK jij deed toch ook mee op Texel? Zie je niet meer op de lijst staan.
die van mij moet echt na 8 weken alweer. Maak altijd wel weer gelijk een afspraak voor de volgende keer. Dat was in het begin wel even wennen, maar vind het nu best handig.
)
het ziet er naar uit dat ik maandag de helft van het gras aanvoerend personeel op mn werk een verplichte snipperdag zal moeten gaan geven.
haha! 
Simmie schreef:Laat je dan wel tussendoor bekappen Nickel?
Kan me echt niet voorstellen dat een paard 12 weken met hetzelfde beslag toe kan. Helemaal niet als ze ook nog buiten lopen. Die van mij gaat in de zomer om de 6 weken en in de winter om de 7 weken.