het was J.ohan C.ockx. ik denk dat ik nog nooit op tijd gestart ben in de G.verranch. Als ik me nog eens inschrijf vraag ik voor 1ste te mogen rijden :s
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hanne_SP schreef:Willen jullie eens PB sturen wat jullie 'ultieme' maar geen onmogelijke droom is in de paardensport?Voor de opening van het nieuwe topic!
2* eventing rijden, BK rijden, internationaal jumping op bepaald niveau, 'het' paard fokken die meedraait in de topsport, ... je kan het niet gek genoeg bedenken maar is in principe niet zo mega zot lijk bvb Olympische spelen meedoen.
.
Hanne_SP schreef:Ik heb al van paar personen hele mooie doelen gehad! Maar nog niet van iedereen.Hanne_SP schreef:Willen jullie eens PB sturen wat jullie 'ultieme' maar geen onmogelijke droom is in de paardensport?Voor de opening van het nieuwe topic!
2* eventing rijden, BK rijden, internationaal jumping op bepaald niveau, 'het' paard fokken die meedraait in de topsport, ... je kan het niet gek genoeg bedenken maar is in principe niet zo mega zot lijk bvb Olympische spelen meedoen.
.