Slim Aatrox dat je hebt afgezegd als de omstandigheden niet optimaal zijn voor jou en je paard.
He DG, ik miste je al. Ik zie af en toe je verhalen in het dressuur topic. Gefeliciteerd met je winstpunten in het z2 alweer! Hoe gaat het met het crossen ondertussen? Hon kon best heet zijn toch? En leuk dat je in Renswoude gaat starten. Als het terrein bekend is en je je er zelf goed bij voelt gaat een wedstrijd toch vaak ook makkelijker

@sensibel; jammer van de trailer problemen, ik zag laatst iemand langskomen die garantie bood en die je dus ook kan bellen op het moment dat het niet ingeladen krijgt (wel nadat je een (paar) keer met haar getraind hebt) e ndat ze dan ook met wat telefonische tips het vaak alsnog voor elkaar krijgt om het paard er weer in te krijgen. Zij zegt dat elk paard binnen 30 seconden te laden moet zijn. Ik kom alleen niet meer op de naam.
Vooral balen dat het jullie zo tegenhoudt in jullie mogelijkheden voor de wedstrijden. Maar we zijn als deelnemers natuurlijk altijd blij met een extra fotograaf haha.
En ik zou qua wedstrijden even in de kalander kijken, daar zie je vaak goed wat wanneer wordt georganiseerd.
@Jess: Denk dat anderen juist weer heel blij zouden zijn met Beukers om de hoek

Starten er nog meer mensen voor hier in Putten/ Ede morgen en zondag? Ik ga mee doen met de L, ben erg blij dat het weerbericht laat zien dat de temperatuur niet meer zo achterlijk hoog is.