Mootje: pff dat is wel flink schrikken. Iemand heeft dus gewoon een moordaanslag proberen te plegen op die persoon. Karen: blijkbaar vinden je merries het maar saai in de bak en daarbuiten veel leuker. Mirthe: ik was toch naar de revalidatie arts gegaan. Die mensen hebben veel meer verstand van specifieke problemen dan een huisarts. Ook al kon je nu niet meteen gaan revalideren. Zij weten meestal wel beter hoe ze er voor kunnen zorgen dat je snel hersteld. henny: heeft lekker geshopt! Noor: is hard aan het trainen voor de triatlon. Respect! Margreet: is ook aan het zwemmen. Vief: veel plezier vandaag. Noa: ik ga zo even je topic bekijken. Lelie: fijn dat de springles goed ging. Weer een beetje opgewarmd? Danielle: ik zou ook even de smid bellen voor overleg. Suikermeisje: die kleine pony's zijn echt grappig. Maar je ligt er echt zo naast. Je hebt totaal niets voor je.
Gisteren nog de DA bij Pancho gehad. Hij stond weer erg te knijpen en zwaar te ademen. Vorig jaar precies hetzelfde op deze tijd. Hij zit dus weer aan de medicijnen. Vanaf morgen mag mama hem wel weer rustig gaan rijden. Hoop dat hij net als vorig jaar in een paar dagen weer opgeknapt is.
Waarschijnlijk een allergie jah. Maar waarvoor is niet duidelijk. Hij heeft het buiten niet erger als binnen, wat je wel zou verwachten bij een pollenallergie.
arme pancho! TG ben jij allergisch voor berken, hoe ben je daar ooit achtergekomen?
Mootje
Geplaatst: 24-04-12 09:58
_Noor schreef:
Dat je dan maar nooit in een berkensprongetje mag belanden, Karen
TeeGee
Geplaatst: 24-04-12 10:03
Ik kijk wel uit Noor hihi! Maar ik scoor heel goed bij allergietesten dus ben alweer flink aan de pillen.
TeeGee
Geplaatst: 24-04-12 10:05
Bianca als kind een keer van die snottebellen in mn neus gestopt en dat ging niet helemaal goed. Maar ik ben ook allergisch voor pollen, paarden, honden, katten, huisstofmijt enz enz. Sommige vruchten en groente word ik ook iets benauwd van en krijg jeuk rondom mn mond en in mn keel.
Dat zijn veel allergieen! De dierenarts op stage is allegergisch voor paarden. Erg leuk altijd als hij de hele ochtend merries moet scannen, hatsjoe hatsjoe snotter...
Vandaag komt de zadelmaker op stal. Even laten kijken naar mijn kieffer zadel. En maar eens informeren of ik genoeg gespaard heb om hem in te laten ruilen voor een nieuwe.
Ja inderdaad, maar een passend zadel is wel belangrijk. Mijn ouders hebben net voor Tessa een nieuw springzadel aangeschaft, dus voor Perfect moet ik het toch echt van mijn eigen centjes doen. Aan laten passen kost 50 euro, dus dat kan ik sowieso laten doen. Beetje balen dat de vorige zadelmaker het zo verprutst heeft.
Danielle: een goed zadel is zo belangrijk, maar kost helaas ook best wel veel. De prijs voor aanpassen valt dan weer mee. Karen: je hebt een boel allergieën. Lastig zeg!
Pancho ging al weer bokkend de wei in. Dus die voelt zich al weer stukken beter! En hij heeft nog maar 2 keer medicijnen gehad. Dus die is zo weer de oude denk ik.
Niet uitgenodigd Mootje? Heb je ruzie gemaakt? Karen, was uiteraard een flauw grapje hè
muts_marijke
Geplaatst: 24-04-12 10:48
Moggel
@ Noa iedereen is hier begonnen als stuntel he Komt vast goed. @ Noor en Margreet gaan lekker zwemmen. @ Henny flink geshopt! Lekker is dat. Dat mis ik zo! Sting is zoooooo gaaf! @ Karen je omheining moet dus hoger of je moet dressuur paarden kopen Voor het klussen (denk dat je behang gaat krabben, moet je effe zo'n egeltje kopen. Die maken gaatjes door het behang waardoor het stoomapparaat er beter door komt ) Balen dat je voor zoveel dingen allergisch bent! Wel grappig hoe je erachter bent gekomen! @ Sim heee bikkel! Knap dat je nog steeds hardloopt. @ Moootje leuk zo'n explosie! Keer wat anders... maar je schrikt je dood. Waarom zit jij niet in de vergadering... das niet leuk! @ Mirthe wat balen van je enkel. Wel mee oppassen want ik heb er altijd nog last van gehouden dus goed kalm aan doen!!! @ Sussie wat sneu voor Pancho! @ Danielle veel plezier met de zadelmaker. Hoop dat ze het aan kunnen passen.
Noa, leuk paardje heb je hoor en leuk topic! Ik wil ook in Renswoude die oefencross, en als ik niet in castenray kan starten misschien kijken of ik in Leusden oefencross kan rijden.
Karen, stoute paardjes haha! mijn ruin doet het ook hoor (en de pony doet het al sinds hij geboren is...)
Mootje, schrikken zeg!
Mirthe, balen van je enkel zeg!
Sussie Rot voor Pancho zeg! Gelukkig gaat het alweer wat beter! en klopt, ik lig er sneller naast dan op m'n paard, maar het is voor zo af en toe nog wel leuk En veel te zwaar ben ik niet.
Ik moet straks voor controle naar het ziekenhuis, maar ik wil NIET! Dat mens is zo vervelend en stom, en wilde een andere internist maar dan moest ik dat met haar overleggen zeiden ze.. uhm net of ik daaruit ga komen met haar? Als ze moeilijk gaan doen stap ik over op een ander ziekenhuis.
Weet ik Noor Mo dat is ook niet leuk Marijke, handige tip!! Een egeltje dus! Die zwangere vriendin heeft vanavond een fotoshoot, ze moet nog een weekje. Spannend hoor!
Werkt goed zo'n egeltje en kost geen drol. Spannend voor je vriendin. Ik moet nog 11 weekjes en 1 dag Zo'n fotoshoot wil ik niet, maar iedereen zit eigenlijk te pushen en zeggen dat je er later spijt van krijgt... maar ik vind er niks aan met zo'n toeter
MM mijn moeder heeft het ook nooit gedaan, hield er ook niet van. En die is toch 9 keer zwanger geweest Maar je moet zelf doen waar jij je goed bij voelt.
Dan laat je ze maken, stop je de foto's ver in het hoekje totdat je ooit behoefte er aan hebt om ze te laten zien. Een goede fotograaf kan het heel mooi en bijzonder in beeld brengen. Niet zomaar 'een vrouw met een dikke toeter'.
het lijkt mij ook niks hoor MM, maar ik denk wel dat een goeie fotograaf het inderdaad heel mooi in beeld kan brengen. Heb/ga je wel een buikafdruk laten maken? Dat moet ook heel hip zijn