Meestal blancheer ik gewoon de bleekselderij!Of een salade met witte kool, bleekserderij, appeltje, rozijntje en nootjes. Waldorf is dat toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goh, wat een figuur was dat zeg! Mijn vent moest altijd ongezien de voordeur zien te bereiken, anders zat hij weer een half uur met de buuf opgescheept.
En serieus, dat is ook echt zo.
Hij moest er zelf om lachen, ondanks zijn autisme had hij wel door dat de vraag anders bedoeld was en dat dit wel erg lollig overkwam. Ik lachen, wat doen we dan bij de dokter, dan moeten we ons huis laten nakijken. Arts had gelukkig ook haar lolbroek aan.
.
. 
Uiteindelijk wel lekker rondje gereden. 
Maar het gaat best goed. been is nog dik en warm maar ze heeft weer babbels en ze wil weer lopen. O en een rothekel aan de DA hihi. Toen ze weer een spuit aan zag komen zette ze het op een lopen
)Leliaardje schreef:Bij ons zijn ze ook gestopt met de namen van de juryleden te vermelden. Leverde inderdaad bij sommig juryleden te veel afmelders op. Is ook wat hè.
.
_Sim_ schreef:
Ben ook niet de enige die zich afmeld als dit jurylid jureert trouwens. Citaat:Hoe kan dat nou? Was je er met je gedachten niet bij?
Denk wat teveel bij andere dingen in gedachten. Komt wel weer goed. hennydehart schreef:@ Weule, slim om samen te gaan! Kunnen jullie elkaar mooi aanvullen weet je zeker dat je niks mist!
Heel veel succes!

Komen wel lekkere dingen voorbij hier 
Ik wilde alleen nu weer te veel controle wat op 1 lijntje prima kan, maar in een parcours gewoon nog niet lukt. Dan moet ik haar toch nog echt iets langer laten en moet het tempo toch nog wel een stukje omhoog. Lastig, lastig allemaal.

die foto

, die bij mij nu ook weer op tafel komen
, om nog een keer een poging te doen om er echte gordijnen van te maken....
nog 1, dan is alles gestikt en kan ik gaan plooien. Hoera, maar straks lekker gtst... of eignelijk st, want de gt is al lang al over..

Heb je de treinreis overleefd?