[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:44

Ik kan zo een hele bleekselderij rauw opeten :9 Meestal blancheer ik gewoon de bleekselderij!
Of een salade met witte kool, bleekserderij, appeltje, rozijntje en nootjes. Waldorf is dat toch?

_Noor

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:44

Yep. Da's wel weer lekker dan.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:49

Heb ik weer een hele pagina gemist :o? .
Geen idee wat we vanavond eten, maar ik heb nu al honger.........

Texelse: die foto _O- _O- . Geweldig.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:55

Dat filmpje, te grappig gewoon!

Buren...wat een ellende kan je daarmee hebben. Wij wonen op een hoek dus hebben maar 1 setje buren en die zijn geweldig! Toen we ons vorige huis voor het eerst binnen gingen, met de verfpotten en klusmiddelen onder onze arm, wisten we al voordat we de voordeur hadden bereikt hoeveel levende zaadcellen onze buurman had en hoe graag ze kinderen wilden en wat ze allemaal deed op een dag...ook hallo nieuwe buurvrouw. :Y) Goh, wat een figuur was dat zeg! Mijn vent moest altijd ongezien de voordeur zien te bereiken, anders zat hij weer een half uur met de buuf opgescheept. }:0

Kris, van harte! *\o/*

Anthea, heel heel erg veel sterkte.

Beli, ik baalde wel dat we niet naar Jeroen konden, maar achteraf dus maar goed ook. Gaat het om Beau?

Ik ben vanmorgen met mijn zoon naar de dokter geweest, ik was bang dat hij een liesbreuk had. De assistente trouwens ook. Gelukkig niets ernstigs met hem. Extreme groeipijnen waardoor de aanhechtingen van de pezen/spieren erg pijlnijk zijn.
We hebben samen wel enorme lol gehad bij de dokter. Ze vraagt of het telkens dezelfde plek is waar het zeer doet. Ja zegt Joey, het is telkens als ik bovenaan de trap sta. :+ En serieus, dat is ook echt zo. _O- Hij moest er zelf om lachen, ondanks zijn autisme had hij wel door dat de vraag anders bedoeld was en dat dit wel erg lollig overkwam. Ik lachen, wat doen we dan bij de dokter, dan moeten we ons huis laten nakijken. Arts had gelukkig ook haar lolbroek aan. ;)
Wel goed voor mijn autistje dat hij een leuke ervaring had bij de dokter. Hij zet spanning namelijk nogal makkelijk om in extreme angst, dus dit soort situaties met ene beetje humor doen hem echt goed.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:57

haha wat een leuk verhaal Freggle, beetje humor is inderdaad erg belangrijk :D hopelijk gaat het gauw beter met hem!

ik heb totaal geen motivatie voor mijn huiswerk.. zit de hele middag al lekker voor me uit te dromen! :P
Dus mocht iemand zin hebben in mijn huiswerk dan hoor ik het graag ;)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:14

FE: wat een heerlijk antwoord van je zoon! Lekker hoor zo even lachen bij de dokter! Leuk.
En nu hopen dat hij snel geen pijn meer heeft.

Mister T: ik heb geen zin in je huiswerk :+ .
Pfff, ben zo gaar als wat. Heb weet ik veel hoeveel afspraken zitten plannen net. Zie helemaal outlook-sterretjes.

Ga nu lekker de beestjes voeren en even buiten lopen en dan moet ik vanavond nog voor de nieuwsbrief van het stamboek aan de slag. Nog meer computer gebeuren. bleh.
En dan om 21.15 uur: Silent Witness *\o/* .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:25

Grappig dat gedoe om die juryleden. Ik kan de namen van de jury's nooit onthouden, dus op mij heeft het weinig effect.

Filmpje was wel echt vet! Zou het niet nep zijn? Dat paard staat er zo raar rustig bij te kijken :+

Bleekselderij vind ik echt niet te eten en gelukkig ben ik er ook allergisch voor. Ik word daar echt zo misselijk van. Bah!

Viesje had vandaag totaal geen last van de rug, dus ik heb toch de stoute schoenen aan getrokken en ben erop gestapt. Braaf met krukje en heel voorzichtig gezeten. Eigenlijk deed hij het super. Hij was losser dan ik dacht, want ik heb er natuurlijk wel ander halve week niet opgezeten. Ben benieuwd wat de rug morgen doet en wat de DA er vrijdag van gaat zeggen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:35

Ik eet wokgroenten met kipreepjes. Geen woksaus maar alleen met kruiden.

Freggle, geweldig antwoord van zoon!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:38

Ik meld me ook af als er 1 bepaald jurylid jureert. Verder maakt het me niet uit, maar bij haar start ik gewoon niet meer. Verder start ik ook expres geen dressuur meer in Voorthuizen omdat daar eigen leden jureren en je daar elke keer door dezelfde gejureerd wordt. Maar verder maakt het me niet uit. :)
Geweldig filmpje. Hij rent nog best hard. :D
Fijnj Annetje van Viesje!
Positieve ervaring dus FE voor je zoon. :)

Heb vanmiddag springles gehad, ik leek wel een kneus. Zat me toch een potje te prutsen. ^) Uiteindelijk wel lekker rondje gereden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:40

Sannnn schreef:
Ik meld me ook af als er 1 bepaald jurylid jureert.

:D

Citaat:
Heb vanmiddag springles gehad, ik leek wel een kneus. Zat me toch een potje te prutsen. ^)

Hoe kan dat nou? Was je er met je gedachten niet bij?

Nou, ga nog effe hardlopen. :evaw:

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:43

FE Lachen die zoon van jou! het ging idd om Beaux... Arm baasje ook |( Maar het gaat best goed. been is nog dik en warm maar ze heeft weer babbels en ze wil weer lopen. O en een rothekel aan de DA hihi. Toen ze weer een spuit aan zag komen zette ze het op een lopen :+

Dat filmpje was idd hylarisch!! Wij doen wel koeien drijven met de paarden, we hadden er een tijdje een die idd ahter mensen aan ging.

Ik heb nooit echt problemen met 1 jury(meestal hebben ze helaas gelijk }:0 )

Wij gaan aan de gewokte spinazie met boursin, duitse biefstuk en aardappetjes met rozemarijn uit de oven.

Top dat vies zo goed ging zeg! toppie, hopelijk gaat t morgen ook zo goed.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:45

Leliaardje schreef:
Bij ons zijn ze ook gestopt met de namen van de juryleden te vermelden. Leverde inderdaad bij sommig juryleden te veel afmelders op. Is ook wat hè := .
.

Hier in de buurt staan de namen van de jury's er nooi bij, het is altijd maar afwachten wie er zit.

Ik ga lekker goulash eten vanavond!

Sann, je heb wel eens van die dagen.... :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:50

Jantine en Kris, van harte gefeliciteerd.
Het was vandaag met -20 maar toch best te doen. Rustig maar leuke dag gehad.
Wil alleen Anthea nog even een knuffel geven.

Leliaardje

Paul meldde net dat hij Chinees mee neemt op de weg naar huis :9 :9 .

Sannnn

_Sim_ schreef:
:D

Haha, je weet ook gelijk over wie ik het heb. ;) Ben ook niet de enige die zich afmeld als dit jurylid jureert trouwens.

Citaat:
Hoe kan dat nou? Was je er met je gedachten niet bij?

Ja, ik weet niet. Lukte gewoon niet vandaag, zat gewoon niet te rijden qua afstanden terwijl ik ze wel zag. Zo meer dingen, gewoon stom van mezelf dus. 8)7 Denk wat teveel bij andere dingen in gedachten. Komt wel weer goed.

Goulash lekker!! Wij hier bloemkool en karbonade...

weule

@ FE: mooie actie van je zoon (al had ik ook zo'n opmerking kunnen maken...)

hennydehart schreef:
@ Weule, slim om samen te gaan! Kunnen jullie elkaar mooi aanvullen weet je zeker dat je niks mist!
Heel veel succes!

iets teveel meegemaakt al met de gemeente, ook met de bouw van't huis al (14 jaar terug).. Nu gaan we altijd samen. Scheelt dat mijn broertje Ruimtelijk ordening gestudeerd heeft en nu de MER doet (naast zijn werk als projectmedewerker duurzame energie), dus we weten beide aardig wat wel/niet mag qua bestuursrecht.

geen idee wat wij eten, in elk geval slavinken zag ik... jammie!!!

@ sannn: met recht een 'prutser' dus vandaag...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:12

Ik ben net aangevallen door zo'n flesje puur framboos die zich nogal aangetrokken voelde tot mijn lichte broek.
Moet nog 2 uur in de trein en het zit dus niet echt op een handige plek zegmaar.... :oo

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:16

Bij mij staat op het menu: Penne met bolognese saus met courgette :9
Moet het nu wel eerst zelf maken.

Oh oh Vief! Hoe ging je springles :) ?

Leliaardje: Chinees! Jam! dat kan ik volgende week wel even bestellen :D.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:19

Genant zo een ervaring met een flesje framboos en je moet je nog tussen de mensen begeven. _O-

Ik heb vandaag vroeg gegeten, aardappels, sperciebonen met spekjes en een gamarineerd filetlapje.
Nou weer wat voor morgen verzinnen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:27

Lelie: Dat is ook wel echt een bizar stuk op Nu....
Beli: Wat een verschrikkelijk eng verhaal! Gelukkig lijkt het nu de goeie kant op te gaan met het paard! Sterkte met je spierpijn :(:)
Sim: Helaas doet ie het niet in de trein...
Texelse: :')
FE: Fijn dat het meeviel met Joey!

Hier staat er geloof ik een agv'tje met pofaardappel op het menu.. Ben pas om half 9 in Den Bosch, dus dan smaakt het meeste wel :+ Komen wel lekkere dingen voorbij hier :9

Springles ging wel goed :) Ik wilde alleen nu weer te veel controle wat op 1 lijntje prima kan, maar in een parcours gewoon nog niet lukt. Dan moet ik haar toch nog echt iets langer laten en moet het tempo toch nog wel een stukje omhoog. Lastig, lastig allemaal.
Ik was er nu wel op bedacht en op de 2x in het begin dat ze zich nog afvroeg of ze liever ging staan ipv in 1x erover heen kon ik haar mooi overtuigen en verder zeker wel fijn gesprongen. Ook nog even de tactiek voor zondag besproken en ga haar thuis gewoon eerst een halfuur losrijden (de losrijbak op het concoursterrein is klein en dan kan ik met Wolles gewoon niet uit de voeten..) Ben benieuwd, heb er wel vertrouwen in. Moet het alleen nog niet te netjes willen doen en er heel scherp op zijn dat ik haar bij de landing al weer gelijk onder controle heb en vanuit daar dan weer wat op lengte rijden en ritme krijgen. We gaan het zien zondag ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:43

Charmant vief :P

Ik ga zo met vriendje boboti maken. Heb al boodschappen gedaan en Ben dr bijna.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:44

Hoi,

@ Jantine en Kris Happy Birthday *\o/* *\o/* *\o/*
@ Itsme ik heb je een pb gestuurd.
@ Mister T sorry maar hier een carnavalshater. Heb er helemaal niks mee.
@ Anthea hopelijk knapt je vader snel op en krijgt hij nu geen complicaties meer.
@ beli jeetje wat eng. Ik had een pony die allergisch bleek te zijn voor een vitaminespuit. Viel ook zo om en was in shock. Zo sneu om te zien. Hopelijk knapt hij snel op. Einschuss is ook balen.
@ Texelse _O- die foto
@ Weule wat een gedoe allemaal
@ Fregle mooie opmerking.
@ Vief duidelijk een oeps momentje

Hier is het even wat rustig aan het front. Nog druk aan het brieven schrijven voor zover er wat is. Vanaf maandag ga ik steeds contracten krijgen voor 2 maanden wat nergens op slaat maar ja ga mij er niet meer druk om maken. Morgen ga ik weer proberen even te rijden en hopelijk vrijdag even iemand anders. Daarnaast heb weer een juryafspraken en moet ik voor 28 febr mijn opleidig af hebben. Nog 5 opdrachten te gaan alleen zijn die opeens spoorloos verdwenen. Opleidingsinstantie kan ze ook niet vinden :=
Ik heb 2 juryleden op mijn zwarte lijst staan. Hier staan zelden jury's op de startlijst maar bij die 2 groet ik serieus af. 1 geeft mij standaard 179 en de ander een verliespunt. Dan maakt het niet uit hoe ik erop zit.
Ik zit aan de tomatensoep met foccacia brood of hoe je het ook schrijft

Ik heb een singel met buikflap ook wel eens verkeerd vastgemaakt maar kwam er gelukkig op tijd achter :=

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:33

Oeps Vief!!!! :oo
Margreet is lekker aan het genieten tussen de Lappen :j , die bij mij nu ook weer op tafel komen |o , om nog een keer een poging te doen om er echte gordijnen van te maken.... |o nog 1, dan is alles gestikt en kan ik gaan plooien. Hoera, maar straks lekker gtst... of eignelijk st, want de gt is al lang al over.. :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:36

FE wat een leuk antwoord van je zoontje :D :D
Vief genant!!

Bah zit even onwijs te balen. Kan maar 3 van de 12 regiotrainingen meedoen zoals het er nu uitziet. :roll:
Ben nu aan het overleggen met stalgenoot, dan kunnen we samen. duimen!

Tessa liep rete-gaaf vandaag :D :D
Had dressuurles, wat begon ze fijn te sjouwen zeg. <3
We moeten toch maar wat fanatieker op dressuurcc gaan..
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 25-01-12 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:38

Heerlijk Margreet!
Vief, := Heb je de treinreis overleefd?
Texelse gaat gordijnen maken :)
Lau, Die pakken zijn lekker, maar die mag ik nu niet meer van mijzelf :')
Caro, Wat een gedoe zeg! Tomatensoep zelfgemaakt?
Sim is al weer fanatiek wezen hardlopen....
Danielle heeft heerlijk gereden!

Ik heb net folie op het raampje naast mijn voordeur geplakt, zo'n mooi glas-in-lood motiefje!