Gefeliciteerd Sanurie! Mooi dat je geslaagd bent!
Texelse wij hebben nog een 6 jarig dressuur paard staan. Super gaaf mooi en goed dier. Wil ook wel springen maar is niet handig. Maar als je een dressuur paard zoekt, is een zwarte Ronaldo

Kimdepim klinkt leuk wat je gaat doen, wel wennen denk ik zonder paardjes om je heen.
Sim is een lange film aan het kijken
Eef_bam en Mirthe krijgen morgen uitslag. Ik duim voor jullie!!!
En Mendy heeft een krat op der voet gekregen. Balen en pijnlijk!
Ik heb net spring les gehad en heb echt lekker gereden. Instructrice vroeg wanneer we weer B gingen starten want ik reed volgens haar beter als anders... Komt natuurlijk omdat ik nu wacht voor de sprong omdat ik niet meer alleen verder wil op de sprong
Fijn gevoel aan over gehouden en zit een beetje in de agenda te kijken wanneer ik weer B kan starten maar alle weekenden tot Ermelo SGW zitten vol... Even kijken of ik wat kan veranderen dus. Want wil voor mijn eigen gevoel wel weer een B parcours hebben gesprongen voor Ermelo.
Ik sta zaterdag met Mootje bij hindernis U, de hooiruif, en zondag sta ik bij hindernis 4AB, de haagjes.
2 borden is al heel wat voor mij.
Is wel lastig geweest voor mij om dit te besluiten, want met het besluit om in te gaan op haar aanbod van dit paard, betekende dat ook dat ik nu echt mijn laatste seizoen met Jipje rij en dan zal hij daarna met pensioen gaan..... Blijft moeilijk, maar moet hem voor zichzelf beschermen, anders blijft hij door gaan. Maar met de komst van de nieuwe is het allemaal wel heel 'definitief' ineens 
Doe het dus met paracetamol en ibuprofen combi
Moeders is even een poging doen om Kato uit te laten, want die wilde al niet naar buiten
Ze heeft nu een regenjasje aan