[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:44

peanutbutter schreef:
Trouwens Snoek die NewMarket moet je gewoon uit Engeland halen. Scheelt al gauw 20,-euro. En ook Wheatherbeeta heeft ze en die zijn 30euro goedkoper dan de Rambo en zeker niet minder.
Origineel zijn ze van wol (heb er eentje), maar die zijn bijna niet te betalen. Vaak ook zonder voorsluiting. Wel oerdegelijk. Heb de mijne al een jaar of 10 en slechts 1x is het een paard gelukt er een scheur in te krijgen,.

Op internet heb ik wel een originele Newmarket gevonden met lederen voorsluitingen, erg gaaf.. maar inderdaad wel 180 euro :j .. Moet zeggen dat ik toch ook wel erg blij ben met mijn Rambo :P .
De Competition sheet is ook enorm fijn!! :j

Morgen komt salaris + 13e maand binnen *\o/* , dus morgenavond lekker eten en shoppen, vrijdag eten, shoppen en bios en zaterdag ook zoiets geloof ik :o , we hebben er weer zin in :)) .

Ik ga nu aan de studie :) , heb voor vrijdag een gesprek met mijn praktijkopleider aangevraagd, omdat ik graag alles even op een rijtje wil hebben.. wil niet nog een keer in zo'n enorme dip komen :\ , moet het laatste jaar wel echt nog even knallen!!

Zometeen met Wolin even wat leuks doen, spelen ofso :D .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 13:44

Goeiemorgen!
Ik heb zo college, daarna weer naar Vorstinnie :)

Wat balen Corien :(:)
Bedankt voor de tip PB :) Fijn dat je tentamen goed ging :D
Benthe, dat doe ik ook hoor, maar ik merk dat ze daar niet optimaal mee loopt. Nu ik voorlopig niet kan rijden, wil ik me wel wat meer verdiepen in longeren
Succes met je opdracht Kim!
Lekker Lotte :D

TheHorseInn

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:10

Hoooi

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:45

Hoooi terug :D

Lotte, goed dat je even gaat spreken met een begeleider! Misschien heeft hij/zij net de tips die je nodig hebt! Succes ;)

Ik heb vanaaf training met de club dus lekker binnen rijden, wrrs staat hij wel lekker druk want ik heb 2 dagen NIETS gedaan. Pff dan mis ik toch een binnenbak..
En nu leren *\o/* (jeej ik wist de tekens van deze smilie vanbuiten haha)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:23

Snoekiej, Balen van het zadel. Was het Jan of die jonge jongen? Wij laten altijd Jan zelf komen. Vanochtend is hij geweest voor Replay zijn zadel. Er moet alleen iets aan de voorkant veranderd worden.
Corien, Fijn dat je nog 3 maanden werk heb. Wat gebeurt er na die 3 maanden?
Lotte, Goed dat je een gesprek hebt aangevraagd! Veel plezier met je 13de maand :D
Kim, Overdag in je bed? Wel lekker!
Rosalie, Wat voor zadel heb je dan besteld?
PB, Het koud hebben tijdens een tentamen is echt vervelend!

Ik heb wat stills van het vrijspringen en van het rijden toegevoegd in mijn profiel!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:39

WolinLotte schreef:
Nou, mijn top 5, na wat denkwerk :P .. Ben nu inspiratieloos...

:list: 1.) Bloederig en heet, het crossen in deel 12 bezorgt ons weer zweet!! _O-
:list: 2.) Over velden, tussen bomen, van het crossen zullen we (in deel 12 weer) dromen.
:list: 3.) Op en af, in en uit, schieten we in deel 12 zo de bocht weer uit... _O-
:list: 4.) Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee :+:
:list: 5.) Alle klasses tot in heinde en verre, deel 12 is er een met drie sterren!
*D

Mijn voorkeur is nr. 4 en nr. 5 :P

Dames, we hebben nog 7 pagina's te gaan en ons kennende, is dat met een paar dagen zo vol gekletst ;) .. Hebben er nog meer mensen goede titels voor deel 12? Of loten we tussen nr.4 en nr.5?
Ik hoop trouwens dat nr.5 als titel past :o , moet nog even uitgetest worden :P ..

Ik ga richting Wo :wave: , zat hier net een oude mevrouw met haar dikke wagen (wat een bak :P ) tegen de auto van de buren, mw. was helemaal overstuur.. arm mens :(:) , ze kwam ook amper boven het stuur uit..

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:42

Ik vind 4 en 5 ook de beste! Maar goh ik kan er niet tussen kiezen pfff :P Maar dan kies ik voor 4 ;)
Mo, mooie fotos en leuk paard heb je! Heeft lekker ruime gangen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:44

Ehm.. dan wordt nr.5 dus; Klasses tot in heinde en verre, deel 12 heeft drie sterren! Anders past het niet :)) ...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:45

NUmmer 1 of 5

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:50

Nr.1 dus PB :)) .. Voor de bloederige paarden liefhebber _/-\o_

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:58

Is waar ook, dat het topic ook weer bijna vol is :o Net ook nog snel een stukje naar LZ gestuurd :o
Ik vind titel nr 4/5 wel erg leuk. Zelf ben ik niet zo creatief, dus een betere optie heb ik niet.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:49

Ik ben voor nr. 4!

Zojuist tentamen gehad. Ging wel oke denk ik. Het hopen op een goed cijfer begint nu.
Hier thuis gaat het helaas allemaal niet zo lekker. Ma is maandag geopereerd en kan nu nog steeds niets binnen houden door de narcose. Echt niet fijn om je moeder zo ziek te zien. Het huishouden draait nu op mij, dus ik ben ook wel blij dat mijn tentamen nu achter de rug is.

Ik ga nu even naar de foto's bij Mo in haar profiel kijken.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:42

Sussie, idd niet erg fijn! Heb het zelfde gehad een tijdje geleden. Hopelijk heb je een goed cijfer voor je tentamen, ik zal duimen *\o/*

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:47

Hier ligt sneeuw! :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:37

Hahaha cool :P Morgen komt hier sneeuw.. betekent alleen wel dat je geen kant meer op kan met je peerd :\ ..

Sussie, jeetje balen.. van zo'n narcose kan je een hele tijd naar zijn :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 21:05

Lotte nummer 5 ;)

Nou ja na die drie maanden (in april) hoop ik meer te weten of er uit of blijven.. en er zijn er nog 2 die het zelfde hebben allen loopt hun contract een maand eerder af, dus ik ben benieuwd.

VIef dat meen je niet :+ hier gelukkig nog niet..

Zo heb net heerlijk gereden, jackson hoeste wel weer paar x dus even goed in de gaten houden.

Nu lekker pizza eten, douce en lekker op bed :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 21:52

Ik vind nr 4 het leukste van de openingszinnen.

Corien, wat balen dat je contract afloopt! Hoop dat je snel een andere baan kan vinden.

Ik heb vandaag lange dag gewerkt. Heb net mijn eten op. Morgen hele dag lekker vrij, dus heb tijd genoeg voor Voodoo en kan ook lekker aan de slag met huiswerk :)

Zal morgen wel even stukje naar LZ sturen, nu geen zin meer in ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 22:05

:wave:
Ik vind 4 het leukst!
Ik zal LZ ook nog even snel mijn stukje sturen, anders ben ik weer te laat...

Corien: Toch fijn dat je nog sowieso 3 maandjes kunt blijven

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 22:59

Goedenavond!
Ik ben net terug van stal. Ik heb echt een suffe middag. Vanmiddag wilde ik naar stal gaan, laat ik de autosleutel in de auto vallen, en ik ben echt 20 minuten aan het zoeken geweest waar hij nou gebleven was :o (Losse sleutel). Toen stond ik een uur in de file voor een stukje waar ik normaal 15 minuten over doe. Daarna heb ik Vorstin lekker losgegooid, en ben mijn kasten gaan opruimen. Ik heb alles wat ik voorlopig niet kan gebruiken schoongemaakt, en meegenomen naar huis. Het paste niet in mijn kast :D Ik moet echt een aparte paardenkast, heb nu 3 planken helemaal propvol liggen, en nu ligt er nog een hoopje spullen buiten mijn kast liggen. Morgen ga ik Vorstin longeren.

@ Mo, ik weet niet wie het was, want ik was er toen zelf niet bij. Leuke stills :D
Wat rot Sussie :(:) Sterkte, en ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je tentamen erop zit.
Fijn dat je lekker gereden hebt Corien!

Wat betreft titels:
Ik vind het allemaal best.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 00:10

Edward Gal heeft een nieuw wereldrecord gereden *\o/* *\o/* *\o/* Hij heeft 92,300!!! Het was echt weer een topkür!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 08:42

Goede morgen

Twas ook echt weer niet normaal die prestatie!! echt top (hopen dat we er nog lang van kunnen genieten ;) )

Rosalie kan nog wel blijven tis allen aan kijken over 3 maanden of ik dan nog kan blijven.. dus ja tot eind april.

Hier licht een beetje sneeuw dus ga maar gouw weg :wave:

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 08:55

Wat een sneeuw is hier gevallen! :oo Hier wel 30 cm!

Ik werd vanmorgen wakker gebeld door mijn vriend of ik vandaag mee wou op de vrachtauto, maar toen wist hij en zijn baas nog niet dat er zo veel sneeuw was gevallen. Denk dat hij niet meer de weg op kan, dat zou echt onverantwoord zijn. Iedereen blijft hier ook thuis vandaag, bussen rijden niet en met auto kun je hier ook niet wegkomen.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:19

Oh, moet ik straks eens zien of ik de kur kan herbekijken! ( Ben eig. niet zo'n fan van totilas, vind ik meer circusje soms dan dressuur :D )

Wauuuw hebben jullie zo veel sneeuw! Jaloers :D Ik hou best van sneeuw, maar niet als ik de bus naar school moet nemen.
Goh, rosalie, dat jullie bussen en zo niet rijden, dan moet er wel erg veel liggen (30 cm :? :D dat is best veel ).

Ik heb gisteren binnen gereden bij de club (was echt super druk we waren met 10nen) normaal doet hij altijd wat druk in de groep maar gisteren ging het echt super fijn.
En ik zie net dat heel wat Belgische kalenders voor 2010 zijn bekend gemaakt, dus het wordt tijd dat ik mijn seizoentje is wat ga plannen.
Straks naar de les en unes !

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:41

Goedemorgen!
Hier ligt ook al een dik pak sneeuw }:0 Niet leuk om doorheen te gaan. Die stomme paarden van ons hadden het weiland gesloopt, dus ik kon vanmorgen eerst in de kou alles weer fiksen. Was toen helemaal bevroren :+
Ik moet vanmiddag naar school, maar ga eerst even kijken of de bussen wel rijden.

Heb de kür van Edward niet gezien, vind het wel belachelijk hoog moet ik zeggen...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:42

Ik heb dat ook wel een beetje hoor Epona ;) , al viel het wel op dat Totilas nu constanter was.. qua aanleuning, maar ook qua beweging en geen grote fouten in de proef..
Maarja.. nog maar 7% van 100% af, wat moet je dan? :roll:

Meeen :P , ik voel me net Dagobert Duck := 8-) ... Vanavond lekker eten en dan kerstinkopen doen en vervolgens door naar 'Komt een vrouw bij de dokter' :D .

Nu eerst naar Wolin, zal wel een gekkenhuis zijn op stal :\