Maar heb ook besloten straks vroeg m'n bed uit te gaan. Wil m'n schapen namelijk bekappen, m'n stal nog verven (heb al een deel gedaan, maar wil graag dat ie dit weekend weer binnen kan staan) en nog even rijden ook. Ohja en ik moest ook nog bij m'n oma langs komen want ze had iets voor me?
Dus ik zat al te vissen bij m'n oma wat dat dan wel mocht wezen natuurlijk.... Maar dat kon ze niet zeggen, ik moest maar snel langs komen! Ronduit chantage natuurlijk, want daar kan ik helemaal niet tegen. Ik vind altijd dat als iemand A zegt, deze ook B moet zeggen. Anders ga ik er de hele dag over lopen denken wat het dan wel niet zou kunnen zijn!
ik heb sinds vandaag een hekel aan schapen, omdat t regende waren ze onder t afdak bij stal gaan liggen. dus tijdens t uitmesten van de stal liep ik iedere keer door die schapen oliebol
jaja ik moest even mn zusje afpoeieren. Die kwam net thuis en wilde ook nog achter de PC dus zei ik dat ik voor school bezig moest en omdat ze bij me ging zitten kon ik dus tijdelijk even niet op bokt natuurlijk
Slaap lekker allemaal! Ik heb morgen weer een lange dag met als klapper op de vuurpijl het onderdeel infuus prikken...Mogen jullie raden op wie we gaan oefenen...Onszelf
Tot afgelopen maand werkte ik ook nog in de Texelse Bierbrouwerij. Dat heb ik gelukkig opgezegt. Maar ik maak ook nog 2 acht persoons appartementen (zeg maar rustig huizen!) schoon. Dat is de ene week 1 keer, maar kan ook 2 keer per week zijn dat ze schoon moeten. Dan zit ik nog bij de brandweer en wil ik het bedrijf van m'n vader over nemen. Vorig jaar kreeg ik 4 kerstpakketten! Haha