Goedenavond! Ik ben net thuis van de hele dag werken. Pff, mijn benen doen zeer van al het lopen, maar ik heb heel veel zin in morgen!!
Heel veel plezier Lielle! Wat een super gaaf cadeau hebben we gegeven zeg! Volgende keer zijn jullie er gewoon weer bij Marijke! Mooie foto's Mootje van Noor & Jer en KJ! KJ is groot!
Even een snelle zwaai vanaf terschelling! De eerste kinderen stuiteren alweer naast hun bed, maar we hebben heel mooi weer en een gezellige groep! Tot volgende week
Sim
Geplaatst: 22-07-12 09:30
Freggle_Edge schreef:
Krijg je die nu pas of je had het gewoon niet gezien? !
Kreeg m pas om half 11!
Zin in straks. Zo richting de afgesproken plek om samen met Siobhan richting OW te tuffen. Later!
@ Rosa weer zit de kids mee!! Veel plezier! @ De rest eetse, kletse, drinkse enz wat nog meer! Tis top weer? Zag op FB de stoelen al klaar staan!
Ik ga zo naar stal! Moet in mijn vrije weekend extra dienst draaien vakantieperiode! Heb besloten Max een weekje vakantie te geven! Hij gaat samen met zijn vriend van stal een week het land op bij mijn vriendin in Hoek van Holland! Ruiterpad om de hoek en strand ook dus ga een x of 3 lekkere grote rustige buitenrit maken!
Veel plezier Rosa! Sim kan d'r bril nu ophalen. Ben benieuwd hoe het je bevalt. Is je eerste bril toch? MM heeft van ons een heel leuk speelkleed gehad! Leuk zo'n ding! hoe gaat het met Geert?
Hier hele week moeten werken, dus helaas weinig mee kunnen posten. Wel bijgelezen verder, maar niet heel erg veel onthouden. Vanaf morgen hebben wij 4 dagen kamp, dus dan ben ik er weer niet. Straks Viesje nog rijden en dan heeft hij de kampdagen vrij.
Ik heb vandaag Amaretto naar zijn 'tijdelijke' nieuwe adres gebracht. Hij heeft daar een prachtige cross weide! Ik hoop dat hij daar kan blijven!
Daarna nog even een proeverijtje gedaan voor mijn broer en toen nog even geBBQt, lekkere dag!
Gio is ook leuk, mooie oren !
caro29
Geplaatst: 22-07-12 22:00
@ Beli die oren zijn mij vandaag pas opgevallen. Hij legde vandaag zo zijn hoofd op mijn schouder en wilde bijna naar huis om de trailer op te halen en hem mee te nemen. Lekker dier . Hij is zo veranderd sinds hij in de opfok staat. Gaat Red toch naar degene die vd week ook was geweest of is dit een nieuwe koper?
Was gezellig! Marijk en Geert volgende keer er weer lekker bij! Beli spannend!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-12 23:07
Margreet en Noor ik vond het een fantastische dag!!! Dankjulliewel! Echt genoten, heerlijke gegeten en gezellig om jullie allemaal weer even gesproken te hebben
Ik was ook al weer thuis, vond het een heerlijke middag! Echt gezellig en heerlijk gegeten! Heb net nog even de documentaire gezien over Jeroen Dubbeldam en de Sjiem, heel speciaal nu lekker mijn bedje in!
Gaaf Leli! Spannend Beli, hopelijk gaat alles goed Marijke, volgende keer ben jij er ook weer gezellig bij! Gio ziet er goed uit Caro!
Klinkt als een zeer geslaagde dag!! Het was ook prachtig weer!! Moet heeeerlijk geweest zijn op het water!
Lelie wat leuk!! Spannend Beli, hoop dat hij daar kan blijven voor je. Mooie diertjes voorbij zien komen! Crosstoppers in spee!
Ik had van de week een lekker band... Nieuwe band gekocht, zat er net een paardagen onder. Zijn we gister op weg naar Noa op een zeer smal weggetje met slechte bermen en afbrokkelend asfalt... Dat weten we dus daar rij je dan ook voorzichtig op... Tegenligger komt met volle vaart aan, crossed het passeervak voorbij waardoor wij hals over kop de berm in moeten ( hij ook)... Met als gevolg velg helemaal naar de knoppen!! Zo verkeerd naast het asfalt gekomen.... Jeroen ( mn hubbie) vreselijk woest natuurlijk! En de andere auto ging volle vaart verder en wij stonden daar weer........ Dus nu geen nieuwe band nodig maar een zelfde velg zien te vinden..... Niet eenvoudig denk ik... Kleine meid van ons overstuur natuurlijk die schrok zich ook rot van die klap....
Noa dat is balen zeg! Kan me voorstellen dat je flink schrikt bij zoiets. Beli ik hoop dat de nieuwe eigenaar ook echt het nieuwe baasje wil worden. Fijn dat je er in elk geval zo'n goed gevoel over hebt.
Ik zag een leuke foto op fb van de meeting. Zag er gezellig uit!
Zo en nu zwaai ik tot vrijdag, want ik ben ponykamp begeleiden tot en met donderdag