Ziet er ontspannen uit Annetje. Ik vind hem zo op het eerste zicht niet dik, maar ik vind dat altijd moeilijk vanaf een foto. Als je met een vlakke hand over zijn buik gaat voel je dan zijn ribben zonder hard te moeten duwen? Je moet de ribben net niet kunnen zien, maar wel kunnen voelen volgens onze DA.
Leuke foto's Anne! Heb Vies gister dan in het echt gezien, niet van dichtbij, maar vond hem niet dik hoor! Wat goed trouwens van Merel, net over heen gelezen.
Over planning. Ik schrijf de wedstrijden en uitslagen op in mijn agenda. Moeders houdt het ook bij incl prijzengeld. Schrijf ook op wanneer een inschrijfdatum is van een cross en sluitingsdatum bep wedstrijden.
@ annet ik vind hem niet te dik! leuke foto's
Sussie85
Geplaatst: 06-03-11 21:41
_lautje_ schreef:
Hmmm ribben niet zien wel kunnen voelen? Met hard porren voel je Het nog steeds niks
EvelienH
Geplaatst: 06-03-11 21:45
Super goed van Merel! Hetje moet dus op streng dieet. Annetje, ik vind hem er ook niet dik uitzien maar dat is inderdaad moeilijk te zien op een foto. Ik heb ze liever iets te schraal dan wat te dik.
Ik zal morgen Wendel haar deken er eens afhalen, ben benieuwd hoe dik die is geworden.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 21:49
Zo, net lekker even uit eten geweest bij de pizzeria. Was wel op topsnelheid, we stonden met een uur weer buiten Zo'n planning bijhouden in Excel vind ik ook wel een goed plan. Ik houd het altijd bij in mijn agenda (met maandoverzicht), dus ik houd het wel een beetje bij, maar niet met wat ik wel/niet heb opgegeven.
Vies heeft lekker buiten gespeeld dus Annetje. En leuke foto's! Vind hem ook niet dik trouwens Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt TG! Gefeli met je wpen! Beterschap voor je vinger Sussie. Haha, ben benieuwd Evelien!
Snoekiej: bij ons staan ook alle combinaties uit ons gezin erin. Dan is het meteen duidelijk wie met welk paard wanneer start. Mijn winstpunten hou ik in een ander bestand bij, omdat het anders wel erg veel info wordt in 1 bestand. Maar bij jou zou dat er nog wel bij passen denk ik.
Grappig dat jullie Vies niet dik vinden. Ik namelijk wel een beetje Als ik foto's zie van Hetje, dan zie ik daar voor mijn gevoel hetzelfde buikje als Vies heeft, maar misschien verkijk ik me daar wel op. Geen idee of ik ribben kan voelen of niet.
Vies heeft trouwens van singelmaat ook 125cm, maar dat is vooral omdat mijn springzadel van die vervelende kunststof singelstoten heeft. Die krijg ik bijna niet op het eerste gaatje, maar zodra ik hem erop heb kan ik het ding meteen 4 gaten strakker trekken.
Ga je die van jou ook nog plaatsen Sim. Ben wel nieuwsgierig
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 22:12
Vorstin heeft van springsingel ook 125 cm volgens mij, maar dan zit ie ook wel aan twee kanten bijna helemaal bovenaan. Bedenk me net dat ik volgend weekend mij zadel in ga wijden trouwens In Baarle-Nassau met de oefencross! Wel een mooie inwijding, met crossen
@ Sussie, bij jullie is het idd helemaal handig! @ Sim, wel plaatsen he