[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:36

Lekker dan Laura! Wordt je niet blij van als je niet kan starten door stakingen! Gelukkig kwam het stiekem wel goed uit deze keer :+ .

Gaan we nu nog even eindsprinten?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 23:38

Ik durf het bijna niet aan: Klik

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:44

Lautje: Op bol.com ook niet?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:45

Mo, vind dat je groot gelijk hebt!

Wij mogen ook niet op bokt over pensionklanten zeuren als staleigenaar, dan weet je meteen wie er allemaal met je meeleest want dan heb je gelijk gezeik, maar andersom is het kennelijk doodnormaal. Een keer zeggen dat je ergens van baalt, okee, dat begrijp ik. Maar een heel topic ervoor aanmaken, ik zou het als ik een pensionklant was nieteens durven.

Ik heb ik een keer iets op bokt gezet over pensionklanten die net bij me aan de deur waren geweest terwijl mijn ouders op vakantie waren. Daar heb ik flink over op m'n donder gehad. Wist ik veel, is volgens mij al 4 jaar geleden. Weet inmiddels wel wat wel en niet kan :+ . Volgens mij had ik er iets op gezet dat ik weer mensen aan de deur had gehad te zeuren omdat er in de weide nog niet gevoerd was, terwijl het echt rond zo'n tijdstip was wanneer het ongeveer zou moeten. Mensen staan inmiddels ook niet meer op stal want die wilden 24/7 buiten en dat willen we in de winter niet. Zomer geen probleem.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 23:48

Ik ben ook wel eens aangesproken door de staleigenaar om iets wat ik op Bokt had gezet, maar hij wilde alleen zeker weten dat het een verwijt naar de eigenaar van het paard toe was.... Wat ook zo was btw!
Lau, Hopelijk kan je het boek via Donner kopen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:58

Ach joh als ik zie wat wij voor een gezeik hebben gehad met bokt over haflingers die kreupel zouden zijn en verkocht hebben en we plat zouden hebben gespoten.... Echt jonge jonge jonge, en als je dan een tegen antwoord geeft ben je echt de klos....

Hebben jullie trouwens al gehoord van de mega kindermisbruik zaak in A'dam. Een invalkracht op een creche heeft 1,5 jaar lang ong 50 kinderen ernstig misbruikt en heeft al bekend. Zo een persconferentie erover op de TV. Waren kinderen van 0 tot 4 jaar....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 23:59

Lau, Dat meen je niet :r

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:05

Ik vind het aan de ene kant wel vervelend dat ik wordt nagelezen (vooral als mam het doet, de leest regelmatig even mijn posts door), maar aan de andere kant, het komt toch wel terecht bij degene die het graag wil weten anders. Bijv. over hoe ik doe met uitgaan hoef ik mijn ouders ook al niet meer te verzwijgen, want dat krijgen ze toch van alle kanten te horen :+ . Dus kan het ze netzogoed vertellen & op bokt zetten enzo.
Idem met mensen van stal. Gelukkig kan ik met iedereen die momenteel op stal staat goed opschieten, met de een wel beter als met de ander, maar dat houd je toch. Met de ene ga ik stappen, met de ander blijft het bij een praatje maken op stal. Vind het prima zoals het nu is.

Vorig jaar hebben ik & een vriendin wel iets ontzettend lachwekkends (achteraf) meegemaakt, maar op dat moment stonden we echt te kijken van 'huh :oo '. Een meisje die mijn vriendin haar hele boktgeschiedenis opsomde, echt wat ze allemaal gezegd had enzo. Kende het hele profiel uit haar hoofd. Van mij wist ze ook een groot deel. Nu liggen we er nog wel eens dubbel om, dat onze levens zo interessant waren toen. Inmiddels kan ik best opschieten met de persoon in kwestie trouwens :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:06

_lautje_ schreef:
Ach joh als ik zie wat wij voor een gezeik hebben gehad met bokt over haflingers die kreupel zouden zijn en verkocht hebben en we plat zouden hebben gespoten.... Echt jonge jonge jonge, en als je dan een tegen antwoord geeft ben je echt de klos....

Hebben jullie trouwens al gehoord van de mega kindermisbruik zaak in A'dam. Een invalkracht op een creche heeft 1,5 jaar lang ong 50 kinderen ernstig misbruikt en heeft al bekend. Zo een persconferentie erover op de TV. Waren kinderen van 0 tot 4 jaar....

Dat is gewoon ziek! :r

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:13

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:17

Ik hou van tweed, maar dit vind ik een te grote ruit.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:22

Deze ruit is iets kleiner http://www.dursyoutdoor.nl/product/706/ ... 708/47234/
Ik was even aan het rondneuzen, vond ze wel grappig alleen zijn mijn outdoors nog lang niet af & heb ik er daarom het geld ook niet voor over. Denk ook dat ik er vrij snel op uitgekeken ben. Vind de originele het mooiste, maar vond de link het plaatsen wel waard :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:23

Ik heb net idd die persconferentie gezien over die zaak in Amsterdam... Verschrikkelijk.

Ik vind die gene die jij laat zien hier wel leuk Mirthe, maar die andere 2 minder.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 00:25

Ik vind de middelste ruit leuk :j maar niet leuk genoeg om er 335 euro voor neer te leggen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:28

Haha, nee zoveel heb ik er ook niet voor over. :P

Maar ik duik mijn bed in, trusten! :wave:

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 07:25

Goeiemorgen :wave:

Ik ga straks even een presentatie geven op school en daarna ben ik weer 2 dagen vrij van school :D
Heerlijk!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 08:38

Goedemorgen :)

Succes Kim! Lekker een doordeweeks 'weekend' :D

Ik moet straks scheikunde herkansen := . Of ik daarna nog op school blijf om de lessen te volgen hangt af van of mijn buikpijn van de zenuwen of gewoon ziekachtig is :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 09:28

Die zaak in Amsterdam is echt verschrikkelijk! Sommige mensen zijn echt ziek.
Mistid, succes! *\o/*

Ik ga richting stal! Morgen heb ik weer vrachtwagenrijles, BAH. Hopelijk haal ik het nou een keer want ik ben het echt beu.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 09:44

Kim, Lekker hoor zo'n paar dagen extra vrij!
Mistid, Succes met scheikunde!
Eef, Ik kan begrijpen dat je er een beetje zat van begint te worden....

Ik had net een domme actie... Sta de beursstand uit mijn auto te laden. Valt het palletje waar je je auto mee start van mijn sleutel af, precies midden onder mijn auto. Ik lag net dus plat op de grond onder mijn auto om mijn sleutel te pakken :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 09:44

Ik ken het eef. Als ik de moed verzameld heb ga ik van het winter ook weer lessen...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:00

Morge :Z
@mistid: Succes met je her!
@Evelien en Lautje: Hou de moed erin en hopelijk halen jullie allebei binnenkort je vw rijbewijs!
@Mootje: := Strakke actie! Inmiddels weer helemaal fit?
@Kim: Wat lekker zo'n extra weekend :P

Ik heb weer beroerd geslapen vannacht, was gewoon om half 5 wakker na maar een paar uurtjes te hebben geslapen....

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:10

moguh.....

vluchtig doorgelezen...

@ laura: heftige zaak in Amsterdam, gelukkig is die kerel gepakt... levenslang opsluiten... (maarja dat kan dan weer niet met het nederlandse recht...)

gistermiddag nog concours gehad, 182 en 185 met Blingh Blingh M, super tevreden, vooral met hoe hij bleef lopen, ondanks dat het enorm kijkerig was... eindelijk beetje resultaat van alle uren werk... hier kan ik mee verder. BV had ook gereden daar, haar springknollie liep naar wat ik hoorde een super brave nette proef, alleen helaas als springpaard beoordeeld, dus 2 keer net geen winst.... (heb ik haar natuurlijk wel beetje mee geplaagd gisteravond ;) )

Rowo: Zetje was idd vervelend in het parcours, lastig te rijden ook zo te zien. gelukkig wel rondgekomen en een goed 2de rondje. bij ons ging BB super, in de B soortgelijke toestanden als bij jou..., vrijwillig de ring verlaten... dropje was beetje gestresst geraakt door al die idioten met losrijden die maar wat raak crossen...

Mistid: leuk hé, als je nagelezen wordt, heb ik ook weleens last van, pas ook steeds meer op met wat ik allemaal zeg.

nog leuke sfeerfoto van vrijdag... :

Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:40

Leuke foto :D

Mistid: Succes met je herkansing :)
JJ: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Enig idee waarom?
Kim: Succes met je presentatie! Lekker 2 dagen vrij zeg :D
Evelien: Kan me voorstellen dat je er inmiddels geen zin meer in hebt :(:)
Mootje: Haha :)) lekkere actie!

Ik ga zo maar eens de kou in richting mijn statistiek college. Heb dit blok bijles en het gaat inmiddels echt een heel stuk beter, voor de deeltoetsen voor de sommen 2x een 10 en voor de SPSS toets een 5 en een 9,5. Mag voor deze laatste deze week nog een keer een toets maken en dan tellen de beste 2 mee. Dus nog maar even goed voorbereiden, zou mooi zijn als ik die 5 nog wat omhoog zou kunnen halen. Al deze cijfers samen vormen voor 50% mijn uiteindelijke cijfer, dus ga iig heel relaxt het tentamen in en dan moet het deze keer toch haast wel lukken zou je zeggen en mag ik daarna met mijn bachelor thesis aan de gang :)!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:45

@ viefdepief, van wie heb je college's statistiek ?
Ik moet morgenmiddag nog weer naar de UT, college in dat nieuwe gebouw naast de waaier. (naam ff kwijt)
Statistiek heb ik een jaar of 3 terug gehaald, hadden volgens mij van der kaap als docent.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:49

Ik heb van andere docenten college. Geloof dat 'jouw docent' nog steeds wel statistiek geeft, maar op een andere faculteit :) Wat studeer je :)? In de Ravelijn of Carré vermoed ik :D