.Gaan we nu nog even eindsprinten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Volgens mij had ik er iets op gezet dat ik weer mensen aan de deur had gehad te zeuren omdat er in de weide nog niet gevoerd was, terwijl het echt rond zo'n tijdstip was wanneer het ongeveer zou moeten. Mensen staan inmiddels ook niet meer op stal want die wilden 24/7 buiten en dat willen we in de winter niet. Zomer geen probleem.
. Dus kan het ze netzogoed vertellen & op bokt zetten enzo.
'. Een meisje die mijn vriendin haar hele boktgeschiedenis opsomde, echt wat ze allemaal gezegd had enzo. Kende het hele profiel uit haar hoofd. Van mij wist ze ook een groot deel. Nu liggen we er nog wel eens dubbel om, dat onze levens zo interessant waren toen. Inmiddels kan ik best opschieten met de persoon in kwestie trouwens
_lautje_ schreef:Ach joh als ik zie wat wij voor een gezeik hebben gehad met bokt over haflingers die kreupel zouden zijn en verkocht hebben en we plat zouden hebben gespoten.... Echt jonge jonge jonge, en als je dan een tegen antwoord geeft ben je echt de klos....
Hebben jullie trouwens al gehoord van de mega kindermisbruik zaak in A'dam. Een invalkracht op een creche heeft 1,5 jaar lang ong 50 kinderen ernstig misbruikt en heeft al bekend. Zo een persconferentie erover op de TV. Waren kinderen van 0 tot 4 jaar....
maar niet leuk genoeg om er 335 euro voor neer te leggen

. Of ik daarna nog op school blijf om de lessen te volgen hangt af van of mijn buikpijn van de zenuwen of gewoon ziekachtig is
Strakke actie! Inmiddels weer helemaal fit?
)

lekkere actie!
!