[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:12

Leuke foto van Vero, Sannn!
Een hoop bekenden op de foto's ! Ook een hoop mooie foto's van PB :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:32

Sannnn schreef:
Dank jullie! Ben ook erg blij met die foto! Mijn houding moet nog wel wat aan veranderen, maar dat komt wel. :)

Ja, je zou iets minder plat op je paard mogen liggen. Wat meer balans krijgen zodat je ook niet met je hand op de hals van je paard hoeft te steunen. Komt met de tijd wel goed hoor!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:37

Leuke foto Sann! Heerlijk toch als je paard een trakhener zo makkelijk aanpakt! Ik heb zelf een super goede ervaring met een Myler bit, krijg mijn volbloed zo gemakkkelijker met z'n hoofd omhoog. De grote rij ik wel met pelham, maar een dubbelgebroken met kleine scharen, naar mijn idee dus echt geen 'zwaar geschut'

Zag wat vraagje over de Odermus, even een toelichtinkje ;)
Mootje, ja fijn paard was het zeker, wel fijn dat ze het daar ook zagen! Heb wel iets leuks gezien maar we wachten nog even ;)
JN heb er idd momenteel niet veel te rijden maar hopelijk in de winter weer een paar extra, dan kan ik mijn driejarige ook oppakken :) Veestapel is nog niet echt klein hoor, we zitten nu op 10 :o :o
Bianca, we hadden hem nog niet echt te koop staan maar hij mocht wel een keer weg, dus dit kwam eigenlijk precies mooi uit ;)

Net lekker uit eten geweest :9

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:54

Goede avond!!

Pff wat een weekend!

Gister met jetske meer geweest naar de regio kamp.. wat een drama daar zeg!! :+ kinderen hele middag in de regen gereden tot op het bot toe nat, en dan als het droog is het los rijden naar binnen verplaatsen _-:(
Waren om 12 uur thuis :z

Caro lekker bijdehand als er iemand tegen je op rijd :(
demelza mooie foto!
Sann mooi plaatje! pakt hij makkelijk aan :)
Mootje fijn dat je paard wat beter gaat!
Noor lekker gereden dus op RW en WW!
billy is lekker uit eten geweest :)

Ik ga richting bed, morgen werken, kappertje aan huis.. en dan paardje pesten :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 00:20

Gefeliciteerd met de verkoop Billy!
Verder gisteren nog een aantal mensen gesproken in Renswoude. Hetje weet denk ik weer wat er van hem wordt verwacht. Gelukkig alleen ge-etter op lage simpele hindernissen en de wat moeilijkere gingen vanzelfsprekend.

Vandaag vanmorgen gereden en vanmiddag nog wat gewinkeld. Paard blousjes gekocht.

Zag net op eventingsport.com dat Lucinda Green volgende week in België trainingen geeft. Zit te overwegen dat te doen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 00:52

Afbeelding

Groene laarzen in actie :Y)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 07:38

Goede morgen!
:z weekend ging eigenlijk TE snel..

Mooie foto pb!! hihi aparte kleur idd je laarzen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:02

Goedemorgen!
@ Heleen, ik had die opsprong nog niet gedaan en wilde daarom geen risico nemen voor het geval we scheef erop zouden springen. Heb geen behoefte aan een paard met een gebroken been. Verder heeft Jer een uitstekende conditie en kan hij dit makkelijk aan hoor. Ik heb bewust in Renswoude niet steeds de moeilijke sprong genomen (en ook in een rustig tempo gereden) en bovendien gister in WW een rustig rondje gereden. Hij was ook nog fris en fruitig: toen ik hem weer op het land zette, moesten er eerst een paar sprintjes getrokken worden om zijn harem te laten zien dat hij weer thuis was ;)

Mooie foto's Sannn & PB. Ga zo ook even kijken of ik ertussen sta :)
Gisteravond met de meiden gegeten, zo ontzettend gelachen, heb gewoon spierpijn in mijn buik :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:03

Noor mooi toch dat hij goed aanpakte :)

Zo ik ga richting werk, denk dat ik de rest van de week maar vrij neem.. kleine vakantie :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:05

Ik vind het een verstandig keus Noor, om de opsprong niet te nemen. Inderdaad om de reden die jij zegt. Ze zouden idd maar scheef wegspringen of schrikken oid, waardoor ze toch in het gat terecht komen. Dat risico wil je niet lopen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:06

Idd Corien, Jer moet een beetje leren dat hij gewoon moet aanpakken als ik dat vraag en niet steeds de discussie aangaan. Vandaar dat hij net als Hetje even een bootcamp kreeg ;)

Lekker hoor rest van de week vrij.
Vriendje begon van de week over een paar dagen Barcelona. Heb nog dagen, dus zal hier eens peilen of ik weg kan :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:08

Aha, nou ja tis wel gelukt zo te lezen? :)

Ja heb geen vakantie.. en kan eigenlijk wel wat dagen vrij gebruiken, (feestweek bij het buurdorp verderop) dus dat word laat op bed deze week, en moet nog wat aan het huis (kamer) doen.. ;)

Ik ga werken! :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:09

P*tver, ik heb een mooie foto gevonden van Renswoude, maar krijg hem er weer eens niet op.
Hoe heb je dat gedaan PB/Sannn????

Oeeh, nog meer mooie foto's van de waterbak. Hahaha, ik trek wel rare gezichten :Y) "Brááaáf"

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:20

Noor, Barcelona klinkt goed :)) Gaan ze dat gat in die opsprong dan wel repareren voor de wedstrijd?
Corien, Ik wil ook wel de rest van de week vrij!

Vanavond een feestje van mijn werk, maar ik heb echt geen zin! Dus ga zo maar even even afzeggen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:26

Simmie schreef:
Ik vind het een verstandig keus Noor, om de opsprong niet te nemen. Inderdaad om de reden die jij zegt. Ze zouden idd maar scheef wegspringen of schrikken oid, waardoor ze toch in het gat terecht komen. Dat risico wil je niet lopen!

Nee, zeker omdat Jer 'gewend' is om na de waterbak linksaf te slaan, dus dan moet ik hem er echt stevig voorhouden. Ongetwijfeld met een megasprong als gevolg :Y)

Ik heb het gevraagd Mootje, ze gaan zaterdag beginnen met bouwen en zal dat ook wel hersteld worden. De crossbouwer schijnt alleen een ongeluk te hebben gehad en in het ziekenhuis te liggen, maar het fijne weet ik er ook niet van.
Gister trouwens ook handje geschud met de voorzitter en even over de website gebabbeld. Ik mag aan de slag :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:29

Hmm, Is hij van een paard afgevallen? Hopelijk valt het mee of kan er een vervanger worden gezocht!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:36

Nee, er is een dakkapel op hem gevallen (zo'n pre-fab ding denk ik dan) óf hij is van een dakkapel afgevallen... Iig een klaplong e.d.......

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:38

Jeetje, dat is best heftig :oo Ik zit nogsteeds in dubio of ik kom kijken de 21ste. Misschien als het mooi weer is!

Over die oypo foto's: Volgens mij hebben ze de foto's gekopieerd met prinscreen en paint.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:46

Euuh, wat?
Ik zie het al, dit wordt weer helemaal niks. -O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:49

Als je de foto in je beeld heb, druk je op het knopje printschreen. Dan maakt de PC een kopie van het beeld. Deze kan je in paint plakken en dan kan je de foto uitsnijden en als .jpeg opslaan :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:52

Haha zo krijgen jullie dat dus altijd voor elkaar als ik de foto's niet kan kopieren.....

Ik ga nu maar weer even verder met het wassen van onze onheining...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:53

Billy, Wist jij dit ook niet?
Veel 'plezier' met het wassen van de omheining!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:59

So far so good, Mootje :D.
Maar dan moet je toch evengoed via mijnalbum.nl oid plaatsen? Dan krijg ik melding dat de foto te klein is. (sorry hoor).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:01

Hmm, Dat probleem heb ik ook weleens gehad. op tinypic heb je hier geen last van :D
Je kan ook in paint een collage maken met de verschillende foto's en de boktkleur als achtergrond. Dan wordt hij zeker weten groot genoeg!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:05