Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was dus wel extreem, hierdoor gingen veel liften ook niet. Toch maar naar boven geweest en daar bleek het beter weer te zijn als beneden. Helaas ben ik onderuit gehaald door een skier en heb hierbij mijn knie verdraaid en aan de rechterkant 2 ribben gekneusd.

.
.
.... Wolin ben ik binnen gaan ophalen en zijn we weer lekker doorgegaan. Lijkt wel of ik niet kan longeren en rijden als ik het zo lees
, hahaha.. Wo nog even een VIP-behandeling gegeven, snoezeluurtje voor mens en paard
, niet alleen Wo stond met haar ogen dicht en op rust, ik deed gezellig mee..
, misschien nog even een cocktailtje drinken erna.. Moet morgen er weer vroeg uit... Trailerlaad-cursus in Heiloo, ben dus de hele dag de hort op
.
Met losrijden ging ze al wel heel braaf rond, toen moest ik de baan in en dat wou ze niet. Dus toen begon ze nog wel een beetje te steigeren maar daarna stapte ze uit zichzelf achter een ander paard aan de baan in (dat was ook voor het eerst
) In de proef was ze ook heel braaf, geen één keer tegen de hand. Maar nu was ze dus ietsje te braaf. Had 182 punten en dat vond ik wel een beetje laag, had zelf 186-188 punten verwacht. Maar er werd ook laag gejureerd. Ik was geloof ik 5e en er waren 4 prijzen
Maar ik ben wel heel erg blij dat ze nu eindelijk normaal doet. Volgende keer kan ik er dus ook wat meer aan gaan rijden zodat het allemaal wat flitsender wordt
We komen er wel
wat staat Rieta er leuk op
whoehoeee
Veel plezier bij de curus!