Ik heb vandaag op een klein C-ponytje gereden Ze had net een blesure gehad en was nogal fris. Het meisje dat er op zat was erg bang dus vroeg haar moeder of ik er even op wilde.Nouja da's best leuk Leuk pony'tje ook,sjouwde zo weg aan de teugel zonder dat ik iets hoefde te doen
Daarna had ik nog privéles,maar Mike was helemaal niet fit.Ineke vond hem ook niet helemaal zichzelf.Hij hing erg aan de teugels en zijn stap en draf waren lang niet zo ruim als anders.Wel wilde hij lekker lang en laag lopen en zo hebben we het ook maar afgerond.Morgen weer een dag Wie weet heeft de kou er ook nog iets mee te maken (of Mike had nog een trauma van de sneeuw die hem overviel toen hij naar buiten stapte )
Goedenavond allemaal! Ik heb chantal gisteren gezien in Boode. Heel even maar, want ik moest heel nodig naar de wc. Wel hele leuke avond gehad Ik weet nog niet of ik 1 jan. ook ga. Vandaag heb ik nieuwe kleren gekocht. Vind ika ltijd zo leuk! Verder naar de dokter geweest. Heb waarschijnlijk een slijmbeurs ontsteking in mijn heup en ik moet naar de fysio voor mijn nek en rug. (overbelast en het heeft teveel klappen gehad van een jaar geleden. Toen ben ik in een half jaar 2 x heel naar op mijn nek terecht gekomen.)
Vief --> Vette foto! Scum--> Veel plezier met frietjes eten
RK, ik heb zoiets ook wel eens gelezen, nog nooit geprobeerd. Ziet er wel grappig uit. Alleen om daar nou 4 5liter emmers mayonaise voor op te eten
Ik ben ook gewoon aan het werk. Ik weet niet hoeveel vrij we nu hebben, veranderd ieder jaar wel weer wat. Vroeger hadden we 9 weken, dat is nu een stuk minder. Ik geloof dat we er nog maar 5 hebben. Waren we nog maar ambtenaren
Ik heb mijn startkaart voor 1 jong paardje binnen Ik ga 4 feb. voor het eerst springen. Op de onderlinge wedstrijd ga ik groen. Wordt wel grappig, want dat beestje heeft nog nooit een parcours gezien. Maar mijn vader is ervan overtuigd, dat een maand heel lang is en dat je dan veel kunt leren:P