geluid doet het niet, maar ook zonder is het al leuk!!
@Noor, waar start je zaterdagavond? Wij gaan zondag naar de M-Beemster, ben benieuwd naar de nieuwe bak daar. Nog niet van dichtbij gezien.. Alleen vanaf de A7. Start jij daar wel eens?
Texelse, ik ga naar Manege Bria in Andijk / Enkhuizen. Middenbeemster is een mooie locatie, wel buiten losrijden maar op een zeer mooie zandplaat! Je gaat naar de Beemsterruiters neem ik aan? Of naar Wiedeler?
Mootje
Geplaatst: 25-01-12 14:34
Anthea, Sterkte met je vader Texelse, Twee dagen lopen lijkt mij onverstandig Heb gisteren al 5km gelopen! Noor, Dat was dus een latertje gisteren Zaterdagavond komt vast goed! Beli, Jeetje dat is schrikken! Hopen is het paard er snel weer bovenop! Kris, Gefeliciteerd Fijn dat het zo druk is op de zaak
Meneer is alweer vertrokken naar Noorwegen, dus de rest van de middag 'rustig' achter mijn PC.....
Noor, naar de Vennen, dat is de nieuwe locatie toch van M-Beemster? oliebol buiten inrijden?? Ik dacht echt dat ze alles uitgezocht had waar binnen ingereden kan worden...... Nou ja, hopelijk is het een beetje knap weer. Als jury de heer of mevrouw ?. Hopelijk lukt het wel om nog op tijd een gnap jurylid te vinden. Is Bria wel een goede accomodatie? Enkhuizen is voor ons nog wel weer een heel stukje verder. Tot M-Beemster is eigenlijk wel ver genoeg voor gewone wedstrijdjes.
Ja, dat is dezelfde locatie als de Beemsterruiters. Misschien dat je in de L klasse ook achter in de bak nog wat kunt doen, maar dan is het vast niet de bedoeling om nog uitgebreid te gaan losrijden. Bria is een mooie locatie! Twee bakken die met elkaar in verbinding staan, met (naar het schijnt) een goede bodem. Verbinding is alleen vrij laag, dus je moest daar steeds afstappen. Dat schijnt nu niet meer te hoeven.
TeeGee
Geplaatst: 25-01-12 14:41
Haha wat grappig!! Dat paard is wel heel erg sloom.
Middenbeemster is inderdaad erg mooi, heb er van het zomer gesprongen. Dat was super.
Nou het valt nog niet mee om de smid en de DA tegelijk te plannen.
TeeGee, probeer dat maar eens met een pedicure en een huisarts, red je ook niet.... Noor, we zetten Bria ook op het lijstje van "doormeijergoedgekeurdewedstrijdlocaties"
Mootje
Geplaatst: 25-01-12 14:52
Texelse, het zou ook kunnen dat er een ? bij staat omdat het een niet zo geliefde jury is. Dat wordt hier veel gedaan, omdat anders bijna iedereen afbelt. Wat alsnog betekent dat er veel mensen afgroeten
Tjee, wat kinderachtig zeg!!! Hoewel er hier ook 1 jurylid op de zwarte lijst staat....... (liever startgeld betalen en thuis blijven, dan een halve dag onderweg en je groen en geel ergeren) Maar ik had hier nog nooit van gehoord Mootje, dat ze ipv een naam een vraagteken neerzetten. Ik zou dan alle namen achterwege lagen geloof ik. Anders gaan ze ook afmelden omdat er een vraagteken staat. En je zal maar jury zijn, dit weten en ipv jouw naam dat vraagteken zien staan....... Bonhof als dressuurjury ken ik ook niet, wel Wim Bonhof, maar ik kan me niet voorstellen dat die de dressuur jureert. Wel een goeie naam trouwens