Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel weer eens wat anders dan plank foto.

Gefeliciteerd sanurie!!!!
Jammer dat je hem nu een hele tijd niet kan zien.

op jacht dus! _Jitske_ schreef:Sim: In het parcours en op stal werken was nu niet verstandig geweest en heb ik dus ook maar niet gedaan. Dit was ideaal zo. Velvet gaat goed, die geniet nog even van haar luie leventje. Al is genieten misschien niet het goede woord, ze is elke keer zo blij als ze even aan de longe mag lopen of even mag stappen aan de hand

hahah
. Ze weten nog niet waar het vandaan gekomen is. In ieder geval niet zijn halsslagader. Dat is allemaal onderzocht. Hij moet nu 2x 24 uur daar blijven en als dat goed gaat mag hij waarschijnlijk naar huis. Zijn arm kan hij weer bewegen en praten gaat verder ook weer prima. Gelukkig maar!
. Ben wel benieuwd naar Belisar.
. Weet niet of dat is wat jullie zoeken. 1.70 hoog, 5 jaar. Dressuur springen en crossen kan hij allemaal
.
. Dat het in Purmerend was wist eigenlijk niemand behalve vriend en ouders
. Oh en mijn moeder kon haar mond niet houden tegen jou moeder geloof ik
. Eerst even zien of ik aangenomen word en dan even op kamer/huis jacht! M'n moeder zei al dat jou opa en oma een groot huis hadden en dat dat misschien mogelijk is. Maar goed, eerst even afwachten
.
. Maar dan kom ik inderdaad wel een keer bij je op de koffie ofzo
.
. Gaat me altijd wel goed af
.
. Maar wel gebeld, hij kon niet normaal meer praten en z'n arm niet bewegen... Dus redenen genoeg om aan te nemen dat er iets niet klopt.