[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:21

Corien, even een foto maken met je telefoon vanavond. Kun je die morgen hier in het topic zetten zodat wij je date ook even kunnen zien. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:22

_Sim_ schreef:
Corien, even een foto maken met je telefoon vanavond. Kun je die morgen hier in het topic zetten zodat wij je date ook even kunnen zien. :D

Sim is ook verder niet nieuwsgierig ofzo hoor :D

Sannnn

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:24

Ben ook wel nieuwsgierig. :D Wel weer eens wat anders dan plank foto. ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:26

Nou date gaat niet door ja over 3 maanden :(
Ze vrienden hadden zich zelf uit genodigt omdat hij dus zo lang weg gaat, jammer maar tis niet anders, blijf wel smsen :o

Vief stout veulen :P
Noor ook al met KJ succes met springles!
Snoek succes ben benieuwd, neem je je camera mee?
Kim das zeker schrikken zeg!! sterkte! :(:)

Net even gereden, morgen ook even rijden en dan vrijdag lopen ben echt benieuwd...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:27

Bummer Corien!
Misschien zien we je vrijdag nog wel. Sannnn en ik gaan ook dan al lopen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:28

Balen Corien! En ik ga niet naar de Vlietlanden zelf he, de instructie-avond is in Stompwijk!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:30

Kim: Jeetje dat is schrikken zeg! Hopelijk knapt hij snel weer op.
Gelukkig dat je gesprek wel positief was van beide kanten.
Vief: Zo te horen worden Woll en GG verstandig ;)
Joki: Dat is idd wel erg lastig, maar via zo'n route zou ik idd ook niet daar heen rijden. Kan ze niet een keer bij jou op stal les komen geven?
Sim: Ik heb geschreven bij de springjuryleden. Super leuk en gezellig en ook nog eens erg leerzaam, je hebt super overzicht over het hele parcours daarboven. En voor m'n knie dus ook ideaal omdat dat grotendeels gewoon stil zitten is. :)
Corien: Dat is wel vervelend.. Dan maar even leuk blijven flirten via de sms/WA ;)
Snoek: Past het nieuwe hoofdstel goed?
Laatst bijgewerkt door _Jitske_ op 15-06-11 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:31

Sim kort gezegd flink kl*te maar ja we zien wel..
Snoek oooh oke nou als nog veel plezier ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:36

Dan is het zeker goed te doen geweest voor je, Jits. Hoe gaat het met Velvet?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:37

*\o/* Gefeliciteerd sanurie!!!!

Kimdepim dat is schrikken... sterkte

Haha Corien, leuke date zo :D Jammer dat je hem nu een hele tijd niet kan zien.

Ik heb Vies weer aan de dubbele longe gehad, maar dat ging niet zo denderend. Ik zat af en toe in de knoop en Vies was flink tegen het bit aan het aanhikken in het begin. Rechtsom dacht hij ook 2x even fijn om te draaien (is zijn truucje) maar gelukkig heb ik dat echt nét kunnen voorkomen. Hij was ook een beetje ongemotiveerd vandaag. Rug was vooral halverwege aan de rechterkant gevoelig maar bij de lendenpartij eigenlijk geen gekke reactie meer gezien.
Achja, morgen weer een dag, misschien dat we dan even een rondje kunnen gaan wandelen. Is ook wel lekker voor 'm.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:39

Snoekiej schreef:
_Sim_ schreef:

Sim is ook verder niet nieuwsgierig ofzo hoor :D

Ikke? Helemaal niet!!!! O:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:41

Jeetje kim dat is echt schrikken!!
Corien: Balen zeg van je date!

Net springles gehad met Hetje en dat ging echt lekker.
ga volgende week met een vriendin wat drinken in de stad en een vriend van haar komt ook mee en die schijnt erg leuk te zijn :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:46

Lau, ik dacht dat je weer samen was met je vriend?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:46

Klinkt goed Lau. ;)
Wat jammer Corien.

Hier net mijn Engels opgespijkerd door Point Two te mailen. Viel nog best tegen terwijl ik het best kon vroeger altijd. Zit kleine barst in mijn Piston, denk dat hij door de val gekomen is. Lijkt mij niet dat het effect heeft, even contact gehad met Canter en dus besloten om Point Two te mailen. Hoop wel dat ik hem zaterdag kan gebruiken...
hier zie je het 'barstje': http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNVLEXKF.jpg

Ga nu gauw naar vergadering voor CH. :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:54

Tientje: Dat heb ik begin maart uitgemaakt godzijdank. :D

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:56

Anne: Jammer dat Vies niet zo'n zin had om te werken.
Lau: Dat klinkt niet verkeerd ;)
Sim: In het parcours en op stal werken was nu niet verstandig geweest en heb ik dus ook maar niet gedaan. Dit was ideaal zo. Velvet gaat goed, die geniet nog even van haar luie leventje. Al is genieten misschien niet het goede woord, ze is elke keer zo blij als ze even aan de longe mag lopen of even mag stappen aan de hand :))
San: Lijkt me ook nog wel even goed nadenken over een mail om dat uit te leggen, bepaalde termen zou ik ook echt op moeten zoeken dan.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:57

Sorry Lau, had ik niet meegekregen. Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt :+ :D op jacht dus!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:59

_Jitske_ schreef:
Sim: In het parcours en op stal werken was nu niet verstandig geweest en heb ik dus ook maar niet gedaan. Dit was ideaal zo. Velvet gaat goed, die geniet nog even van haar luie leventje. Al is genieten misschien niet het goede woord, ze is elke keer zo blij als ze even aan de longe mag lopen of even mag stappen aan de hand :))

Ha ha, ze wil gewoon weer lekker aan de slag. Zal ik haar komen halen? Mag ze lekker mee het bos in enzo :D

Ik heb geen problemen met het opstellen van Engelse mails. Doe het regelmatig. Er zal hier en daar wel een klein foutje in zitten, maar over het algemeen kan ik me er goed mee redden. En als ik iets niet weet kan ik het altijd aan Lielle vragen. Zij is zowat een native speaker. :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:08

Sim heb wel een foto hoor maar die laat ik je wel zien als ik je tegen kom ;)
Lau goed zo lekker op jacht!! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:21

Da's goed Corien.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:24

nog niet bijgelezen, maar ik wil alvast jullie allemaal bedanken voor het meedenken. Via pb leuke reacties gehad, en die zal ik vandaag of morgen ook beantwoorden, maar ik ben net terug van een lange dag aan de vaste wal. Verdwaald in het Putter bos, zitten schuilen in een bushokje voor de regen, en meer kilometers gefietst dan de bedoeling was, en de boot gemist omdat het terug zo druk was op de weg. Kan nu even niet zo goed meer nadenken, dus ga een lekker koppie thee nemen, en lees later even bij, en beantwoord de pb's ook nog even.

@Sim: sh*t!! dat had wel heel leuk geweest, we zijn van Putten naar Nijkerk gefietst.........................

edit: was gewijzigd in wal. ;)
Laatst bijgewerkt door texelse op 15-06-11 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:25

Ja jammer Texelse. Had al een pb van Maartje.

Heb je toevallig in het Putterbos niet een knap, klein zwartbruin paardje gezien met een leuke amazone? :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:30

Dat was sim ;) hahah

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:37

Zo, heb even bijgelezen.
Bedankt allemaal. Was zeker schrikken. Gelukkig gaat het een stuk beter met hem. Hij voelt zich goed :). Ze weten nog niet waar het vandaan gekomen is. In ieder geval niet zijn halsslagader. Dat is allemaal onderzocht. Hij moet nu 2x 24 uur daar blijven en als dat goed gaat mag hij waarschijnlijk naar huis. Zijn arm kan hij weer bewegen en praten gaat verder ook weer prima. Gelukkig maar!

Laura gaat weer op jacht. Top meid! :). Ben wel benieuwd naar Belisar.
Sanurie is geslaagd voor haar examen. Gefeliciteerd!
Texelse: Bobo staat nog te koop ;). Weet niet of dat is wat jullie zoeken. 1.70 hoog, 5 jaar. Dressuur springen en crossen kan hij allemaal ;).
Vief had vanmorgen een mooi lang ritje gehad :=. Dat het in Purmerend was wist eigenlijk niemand behalve vriend en ouders ;). Oh en mijn moeder kon haar mond niet houden tegen jou moeder geloof ik :P. Eerst even zien of ik aangenomen word en dan even op kamer/huis jacht! M'n moeder zei al dat jou opa en oma een groot huis hadden en dat dat misschien mogelijk is. Maar goed, eerst even afwachten :).
Karen: Jeetje, jij moet wel erg lang wachten op je zadel! Ben je ook wel een keer klaar mee.
Noor: Als het in purmerend doorgaat ga ik daar wel een kamer zoeken. Is niet mogelijk om elke dag bijna 2 uur heen en weer te reizen. Dat overleef ik niet :P. Maar dan kom ik inderdaad wel een keer bij je op de koffie ofzo :).
Mootje: Ja deze stage is in Purmerend. Daar had ik al rekening mee gehouden (er is niks in de buurt, of echt NIET leuk). Vandaar dat ik ook met Bobo zit en daarom is Sofie ook onder de hengst gegaan. Rijden zit er na de zomer niet in voor mij.. |(
Shanouk: Ik ken het, lekker zwaar. Maar ik ben ook van het zoveel mogelijk stapelen en zo min mogelijk heen en weer lopen ;). Gaat me altijd wel goed af :D.
Sim: Schoonpa vond het zelf eerst niet nodig omdat zijn mond niet scheef hing :+. Maar wel gebeld, hij kon niet normaal meer praten en z'n arm niet bewegen... Dus redenen genoeg om aan te nemen dat er iets niet klopt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:45

_Sim_ schreef:
Ja jammer Texelse. Had al een pb van Maartje.

Heb je toevallig in het Putterbos niet een knap, klein zwartbruin paardje gezien met een leuke amazone? :D

Ja!! dus, op een autopad, met daarnaast een fietspad en er lag een manege daar bij.