Nu weer even beroerd. Heb net weer mijn antibiotica in mogen nemen en die vallen echt niet lekker. Maar daar valt niet zo veel aan te doen. Moet nog tot en met woensdag door. Verder is het qua pijn en kloppen nog steeds hetzelfde (niet zo best dus).
CoriienRN
Geplaatst: 06-03-11 20:49
Sussie echt balen van je duim zeg! ik zou eigenlijk zelf gelijk naar het ziekenhuis/dokterspost gaan (klinkt niet echt lekker zeg ) Tg 24 april kan ik niet heb de dag er voor al springwedstrijd in wassenaar
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 06-03-11 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Sussie85
Geplaatst: 06-03-11 20:49
Corien: zo'n planning is erg handig om bij te houden. Voorkomt dubbele afspraken en ik hou er ook altijd in bij wanneer ik opgegeven heb en wanneer de coupons op de post zijn gegaan. Daarnaast kun je ook meteen zien hoe vaak je paard op wedstrijd gaat en of het niet te veel wordt allemaal.
Edit: helaas kunnen die ook niets doen nu. Ik zal dus echt tot morgen moeten wachten.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 06-03-11 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt
TeeGee
Geplaatst: 06-03-11 20:50
Dat kloppen duurt volgens mij nog wel even.
Ik heb ook al jaren z'on planning, ook een tijd bijgehouden wat je betaald aan inschrijfgeld maar daar ben ik maar snel mee opgehouden, wordt je niet zo vrolijk van.
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 06-03-11 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja idd sussie dat vind ik ook van die planning wel handig! Ik wil echt max 2 wedstrijden in de maand!
muts_marijke
Geplaatst: 06-03-11 20:50
Wij hadden hier de paarden wel de hele dag buiten. Zijn genoeg carnaval wagens langs gekomen en Zigo vond het kabaal een beetje eng maar die andere keken niet eens op. Hebben ze maar buiten gelaten ze leken er verder niks om te geven. Kun je geen zwaardere pijnstiller nemen Sussie? Annetje ik ben heel benieuwd naar je filmpjes! Kom maar op.
Marijke: ik zou morfine kunnen gebruiken. Maar in mijn familie gaan ze daar allemaal heel hard van overgeven. En ik hou nu eindelijk mijn eten weer binnen, dus die morfine ga ik pas pakken als ik echt tegen de muren omhoog loop.
Bij ons achter de paarden werd jarenlang de carnavalswagen van de buurtvereniging gebouwd. Dat betekende op zaterdagochtend altijd de geluidsinstallatie testen. En dat ging van hard naar nog harder en dan weer uit om vervolgens weer superhard te zetten. En vooral van dat uit naar knetterhard gingen onze paarden aan het rennen. Van carnavalswagens op zich niet, want die komen er nu per dag ook veel voorbij. Ze kijken dan hoogstens even op.
Sim
Geplaatst: 06-03-11 20:58
TeeGee schreef:
Hoe gaat het met je Ilse?
Sim, lekker in het bos gereden! Heerlijk! Niet koud?
Nee, helemaal niet! Terwijl we voornamelijk gestapt hebben ivm de crosstraining van gisteren.
Sannnn
Geplaatst: 06-03-11 21:00
Gelijk bellen morgen Sussie, hopelijk kunnen ze wat voor je doen. Zo is het ook geen doen. Fijn dat de paardjes er niet omgeven bij jou MM! Ben benieuwd naar je foto's Annetje. Ik schrijf wedstrijden meestal gewoon op in m'n agenda, staat daar tenminste nog wat in!
Tante kwam net langs om de nieuwe aanwinst even te bewonderen, alsnog dus niets aan school kunnen doen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 06-03-11 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
muts_marijke
Geplaatst: 06-03-11 21:00
dat kan ik me voorstellen Sussie dat ze dan schrikken. Hier horen ze het gebonk al heel lang aan komen en wennen ze wel rustig aan het geluid. Das natuurlijk wel makkelijker als wat jij omschrijft.
Dat van die morfine snap ik. Maar pijn hebben is iets waar ik zelf vaak sjagerijnig van wordt. En dat wil ik dan ook weer niet. Gewone ibu haald ook net niet die scherpe randjes van de pijn af?
Mooi! ik ben naar boven! (neemt telefoon mee! wil de eind sprint niet missen )
Lielle
Geplaatst: 06-03-11 21:13
Lielle schreef:
zo dan?
[hk15]speciaal voor Texelse, geen r*ns*p in de titel
deze titel gingen we toch doen?
Annetje
Geplaatst: 06-03-11 21:15
Nou de foto's van mij zijn niet zo spectaculair De rest uit mijn groepje heeft leukere foto's en die probeer ik over te mailen/op mijnalbum te zetten, maar de pc vindt het maar moeilijk.
Viesje braaf het water in
Boomstammetje het water in
En klaar! Laatste foto is vooral om aan jullie te vragen of jullie Vies dik vinden?