Ik kom net terug van stal. Heb hard gewerkt, en daarna Vorstin even onder het zadel gestapt. Morgenochtend ga ik nog gauw naar Vorstin, en daarna met mijn moeder en broertje naar Vierhouten! Mijn Vakantieveilingenbon moest voor 12 augustus gebruikt zijn, dus hebben we dit weekendje maar geboekt
Morgen gaan we naar de Apenheul en overmorgen lekker wandelen in het bos.Die LekkerLeven mensen heb ik nog aan de lijn gehad trouwens. Ik heb heel koel en zakelijk gedaan. Zij sturen mijn werkbriefje op. Verder hebben ze niets gezegd ofzo, geen excuses, niets. Nou, dan niet hoor

Sterkte met je migraine Caro
En succes zo op wedstrijd!Veel plezier in Renswoude Noor!
Balen dat je moest afmelden Mootje. Wel heel verstandig!
Succes met klussen vandaag Vief!
. Nu wordt ie maandag bezorgd, zal ik wel even een briefje voor de TNT ophangen dat ze bij de buren moeten bezorgen (anders moet ik hem volgende wk ergens ophalen
).
wel vervelend van TNT! Las het net voordat je het linkje poste.. Brr echt heel eng en sneu zoiets :/
Hopelijk knapt hij snel op
Dus zonder sporen gereden. Jer keek wel een beetje op van de hindernissen in het bos, maar beetje stemhulp erbij en het ging prima. Water twee keer gedaan. Opsprong heb ik niet gedaan want dat gat zat er nog steeds. Sommigen deden het wel maar dat durf ik niet aan hoor
. Gelukkig gister fijn opsprongen geoefend!
Ben je al op zoek naar een nieuwe