Een Karandasj uit de moeder van Amati

Staat nu bij Hubert Bourdy en heeft vorig jaar Wk vijfjarigen gelopen. Is voor 68.000euro verkocht in de Expo Talent Sale paar jaar terug.
Wel een ruige bok.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. niemand kijkt naar elkaars paarden.. Als ik een paard in de box hoor rollen, ga ik toch zeker wel kijken of het goed gaat en of er niks aan de hand is.. Twee weken terug had Wo natuurlijk koliek en toen werd er gezegd; ze lag zo lekker te rollen... met een heel bezweet lichaam.. en per toeval ben ik op stal. Ik vind dat echt heel ergerlijk dat dit soort dingen gewoon niet herkend wordt of dat er desinteresse is in elkaars paarden en het lijkt wel steeds erger te worden..
, dat weet ik dus van haar, ik kijk altijd wel even of ze gewoon weer veilig op staat.. Wolin rolt namelijk nóóit in de box. En mij lijkt het ook heel normaal dat je even een plukje er in gooit als de ander in de box staat te springen om dat plukje.. Dus ik had op het bord geschreven
(en heel erg verbolgen over het feit dat ik mijn naam er niet onder had gezet.. (uh oké.. had ook best mijn naam er onder willen zetten)). Ik verwacht ook niet dat ze de hele stal gaan staan voeren, maar ik vind het niet normaal dat je als het andere paard zo doet.. je gewoon weg loopt.. 'mijn probleem niet'. Ik kan me daar erg aan irriteren, maar dat komt omdat ik het zo nooit doe..
, maar op de stal waar ik sta doet niemand dat, daar is het gebruikelijk dat je op zondagmiddag zelf voert, of dat je regelt dat dit gebeurt..
, maar ik baal wel dat er dan desinteresse is in elkaar(s paarden). Achteraf kreeg ik te horen... 'Oooooh tuurlijk, vond het al zo raar dat ze binnen stond.. die van jou staat nóóóit zo vroeg binnen' en er waren echt best veel mensen op stal!!.. tja, dan kan mij dat best wel irriteren.. Ik bel namelijk ook als ik me afvraag hoe en wat omtrent een paard.. maargoed.. zit me weer erg op te vreten hier, moet ik maar niet doen..
-stijl, ik had een weddenschap met mijn moeder, dus ben gisteren op kerstconcours geweest met een gewei met knipperlichtjes op mijn hoofdstel . (was een officieel concours, dus niemand was verkleed
)
, en vloog (dat krijg je met een gewei op )met een supergevoel over alle hindernissen
, helaas 1 balk afgetikt het eerste parcours.
ging verder allemaal goed totdat we niet goed uitkamen voor een pittige oxer, en we door de bovenste balken van de hindernis heen sprongen, daarna waren we zo van ons stuk dat we de balk daarna er ook hebben afgegooid, vervolgens heb ik hem weer bij elkaar geraapt en het parcour met een fijn gevoel uitgereden, helaas nog 1 balkje op de dubbel (we gingen nog steeds een beetje te hard
).
, ik baal alleen wel dat hij dat eerste parcours niet gezien heeft, want die voelde zo ontzettend fijn , jammer...
maar tis vervelend dat ze dan ook niet mee willen werken.

heb je foto's vna je kerstversiering? 
Hoop dat je jezelf een beetje warm kunt houden.
Gisteravond ben ik met de andere auto naar de Orun gegaan. Heb ik gisteravond mijn portemonnee in die auto laten liggen. Daar dacht ik pas aan toen ik vanmorgen wakker werdt en het dus al te laat was, want mijn vader heeft die auto vannacht meegenomen. Helaas dus geen portemonnee en dus geen OV en geld. Zusje heeft de andere auto nodig, dus die kon ik ook niet meenemen, dus zat er maar 1 ding op en dat was op de fiets naar stage door de kou
Was dus niet erg handig
Nu dus eerst maar een kop thee ophalen om weer bij te warmen
Nou, die hebben wel het een en ander te horen gekregen van mij. Kletsen doe je maar in de kantine! Vanaf vandaag moet ik met nierdeken op rijden. Hij is zo enorm fris! Woensdag komt de zadelmaker. Ik heb nu een zadel van een vriendin geleend om woensdag-avond te kunnen lessen.
Ik moet alleen mijn bovenlichaam 20cm verder naar achteren plaatsen op de rijfoto
Hopelijk wordt de stijfheid snel minder!
. Ik heb van de week wel 1 keer gelongeerd. Het ging al wel een stuk beter. Gelukkig hebben wij een echte longeerpiste op stal.
Laatste dagen wel beetje mee gelezen. Niet echt puf om te reageren. Ben nog lichtelijk in shock 

Gelukje dat je wel naar Londen kunt!
!!
Ik wil ook! Verdikkie... Nouja.. Ik ga het er wellicht nog even met de stalbaas over hebben, want dit soort gedrag vind ik gewoon echt vervelend.
.. maar moet wel even, vanwege mijn afstuderen
.
Maar ik moet eigenlijk ook leren duss toch goed voor mijn punten op school misschien haha.
Wat was die link van Bokt time out ?
Daarna een nieuwe printer opgehaald. Kan nu ook vanaf de laptop draadloos printen, ideaal! Zal zo nog even wat huiswerk maken en straks aan het werk. 
Ik ga vanavond ook even rijden bij de club denk ik.