[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:14

ik zal even eten en dan richting stal
zal ik eens bedenken wat ik dan doe haha Doei!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:18

jantien ken ik niet..

ja ik wil ook zomer Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:23

hij bouwt ook SGW's enz. Lijkt me erg leuk!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:26

ja idd.. je moet 21 zijn om parcours te mogen bouwen, jammer moet nog 1 jaar wachten.

ik ga me nicht weg brengen.. byebye

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:44

Dag Corien Doei!
Melanie: Echt super gaaf cadeau en mooie foto van je hond!

Woods springt inderdaad al leuk Lachen Had de keer daarvoor ook wel de balk geraakt omdat ze even de extra versnelling wilde uitproberen en toen de balk raakte. Merk wel dat ze het heel leuk vindt!

Mijn humeur is verpest. Gezeur met vriendin over de vakantie. Heeft nu eindelijk beloofd om me te bellen nadat we der ongeveer gestalkt hebben. Ben meestal erg rustig onder zulke dingen. Elke keer af laten weten en nu commentaar gaan leveren op het laatste moment. Nu kook ik toch wel echt een beetje van binnen. Eigenlijk maakt het ook niet meer uit hoe het af loopt want de toon is al gezet. Zal straks vaak tot 10 moeten tellen onder het gesprek. Wil wel even vertellen wat mijn visie is op het hele gedoe.
Even kort door de bocht: Wij willen een vakantie waarbij we een mooie locatie hebben én ook gezellig uit kunnen gaan. Zij wil het liefst naar een 80+ resort. Komt denk ook omdat zij als enige een vriend heeft [die wel terug gesmst en gebeld wordt mag ik hopen voor hem Nagelbijten / Gniffelen]. Maar dan nog. Ze kent ons en weet dat we echt niet de hele dag achter mannen aanzitten. Daarnaast zie ik uitgaan ook gewoon als gezellig met zijn 4tjes lol hebben. Ik hoef ook echt niet elke avond naar een discotheek, wil ook wat van de omgeving zien en wat dingen bezoeken. Heb alleen zoiets van als we 80 zijn kunnen we altijd nog op relax vakanties naar een of ander uitgestorven oord.. Die behoefte heb ik nu dus echt niet
Pffft.. baal echt had er zo'n zin in en dit verpest het toch wel echt een beetje...
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 21-01-08 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:45

Ach gut

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:48

Vief: Ik begrijp wat je bedoelt Ja Ach vertel het haar zo? Misschien begrijpt ze het ook?
Het is toch normaal dat je niet de hele tijd niks wil doen? En uitgaan daar is er toch niks mis mee als je een vriend hebt?
(natuurlijk mag je dan wel niet achter andere mannen aanlopen Schijnheilig )

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:51

Dat is balen Vief...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:51

Ja ik ga het haar ook gewoon vertellen Lachen Maar hou er nooit zo van om zulke dingen te zeggen. Ben meer van de lieve vrede, maar wil ook niet over me heen laten lopen. En vind dat ze nu ook wel eens mag weten hoe het voor ons is. Leuk voor der dat ze een vriend heeft, maar wij zijn er ook nog. Lekker makkelijk commentaar leveren zonder zelf initiatief te tonen en met andere suggesties te komen. Vind het vervelend dat zij een iets ander beeld van "vakantie" heeft, maar ben nu ook zo ver dat we dan wel zonder haar boeken. Zal dus wel even een drastisch gesprek worden..

Wil gewoon dat ze eerlijk is, maar 't wordt lastig om niet het "wij" tegen haar gevoel op te roepen. Rest is namelijk allemaal super positief over de bestemming etc. Want dat is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk...

Shanna: Zo zie ik het ook.
Maar ik heb geen vriend en misschien zie ik het daardoor toch wel anders.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:57

Vief: Ik heb wel een vriend maar ik studeer dus ik kan ook uitgaan met vrienden van school enzo Lachen Dit vindt hij echt geen probleem! Hij vindt het zelf leuk dat ik niet alleen met hem en zijn vrienden/vriendinnen (wat nu ook mijn vrienden en vriendinnen zijn Knipoog ) meeloop maar ook nog mijn eigen kant "durf" opgaan Lachen
We zijn bijna 2 jaar samen dus zoo mis gaat het niet Knipoog

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:57

Rosalie: Welkom! Lachen
Vief: Wol had wel zin om te springen! Haha! Ziet er goed uit! Balen zeg van je vakantie Ach gut
Tessa: Fijn dat je niet voor niks heb geleerd, altijd lekker om goede punten terug te krijgen!

Ik heb vandaag economie gehad, en wonder boven wonder ging het voor mn eigen gevoel wel lekker!! Hoop dat de leraar daar ook zo over denkt, en dat het een beetje een redelijk cijfer is! Morgen maatschappijleer, kruip zo weer achter mn boeken!

Vanmiddag Joery ook weer even gereden, die had een aantal dagen stil gestaan door dat 'heerlijke weer'. Ging wel lekker met rijden! Lachen Woensdag even gaan oefenspringen hier in de buurt en dan in het weekend weer op wedstrijd! Haha!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:09

Vief ik ga met 15 vrienden en vriendinnen in een villa zitten in frankrijk. Misschien is dat ook wel een leuk idee. Ik wil vakantie ook lekker vakantie vieren en ook af en toe gezellig uit.
Zo'n jongeren vakantie van beachmasters zie ik ook echt niet zitten.
Je kan ook kleinere villa's huren voor 5 personen of minder.
http://www.landalvillaselect.nl
Het lijkt mij ieder geval heel leuk, we hebben nu een huisje met prive zwembad, vlak bij een dorp en heel veel bossen.
Heel relaxed wel. Ik zie het al helemaal voor me Cool Cool

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:19

Welkom Rosalie !

Ziet er goed uit vief, zo te zien heeft woods er echt plezier in Tong uitsteken

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:27

Fijn dat je toets goed ging LJ
Vief, dat is wel vervelend zeg! Hopelijk vat ze het niet verkeerd op.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:30

Ik ga in de zomervakantie lekker even naar Frankrijk samen met mijn vriend. We hebben eerst maar 4 nachtjes geboekt op een camping, daarna zien we wel verder... haha dus half geboekt/half op de bonnefooi Clown We kunnen er dus 1 week van maken, maar ook wel 2.. ze hebben vast wel ergens altijd een plekje over voor een tentje Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:42

@ vief: errug vervelend. Ik ken het wel een beetje, want zo ging het soms bij ons ook. Wij waren dan ook altijd met een vrij grote groep en er zijn er altijd wel wat die het anders willen dan de rest. Dat er een aantal een vriend hadden was geen probleem, daar deed niemand moeilijk over; hun zelf niet maar de vriend er van ook niet. Heb je al een bestemming in gedachten?
Ik vind het JUIST heerlijk dat ik toen zonder hem op vakantie ging. Je vertrouwd elkaar toch?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:49

Ja idd bij mij was er vorig jaar ook al gezeur over die vakanties.
Dan was dit niet goed, dan was dat niet goed.
Ze hadden allemaal wat te zeuren.
Had ik ook zoiets van na beetje raar wel, regel dan zelf iets.

Nu dit jaar weer, ik regel het samen met een vriendin van me.
We hadden frankrijk, belgie of duitsland daar mochten ze uit kiezen.
Voor de rest hebben ze niks te zeggen.
Heb je ook dat gezeur niet meer, was er vorig jaar wel een beetje klaar mee.
Dan gaan ze maar niet mee Clown , zelf zijn ze ook te lui om iets te regelen.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:50

Ik ga gewoon niet mee op vakantie, want ik hou niet zo van uitgaan. Moet je vooral geen 10 dagen naar Salou gaan Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:52

Ingridje16 schreef:
Ja idd bij mij was er vorig jaar ook al gezeur over die vakanties.
Dan was dit niet goed, dan was dat niet goed.
Ze hadden allemaal wat te zeuren.
Had ik ook zoiets van na beetje raar wel, regel dan zelf iets.

Nu dit jaar weer, ik regel het samen met een vriendin van me.
We hadden frankrijk, belgie of duitsland daar mochten ze uit kiezen.
Voor de rest hebben ze niks te zeggen.
Heb je ook dat gezeur niet meer, was er vorig jaar wel een beetje klaar mee.
Dan gaan ze maar niet mee Clown , zelf zijn ze ook te lui om iets te regelen.

Jullie hebben dus niet echt een jongerenvakantie? Ik zou nooit naar 1 vd 3 landen willen. Wij hebben eht wel altijd gedaan via Gogo en beachmasters en dan naar bestemmingen waar veel Nederlandse jongeren naar toe gingen. Echt gweldig! Laatste 2 jaar overigens niet mee gweest, aangezien ik al met Bas ging en geen geld heb om 2 vakanties te betalen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:53

Wij hebben ondertussen wel een datum. Maar weten nog niet waar we heen gaan. De ene helft wil perse naar het buitenland, maar een paar hebben daar gewoon het geld niet voor..
dus moeten we nog maar even over hebben. Ik wil nu toch wel een eindelijk boeken !!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:10

Ik ga denk ik niet op vakantie met een groepje dit jaar. Niemand heeft geld, ik ook niet Clown

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:14

ik ga naar ermelo en met de bunnywups op vakantie dus das mijn vrije zomer... buiten land wil ik wel.. komt wel Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:15

kimdepim schreef:
Wij hebben ondertussen wel een datum. Maar weten nog niet waar we heen gaan. De ene helft wil perse naar het buitenland, maar een paar hebben daar gewoon het geld niet voor..
dus moeten we nog maar even over hebben. Ik wil nu toch wel een eindelijk boeken !!

Wij boekten ook altijd in januari.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:16

Goedenavond, ben ik ook weer een keer. Druk met werk en paarden die met dit weer extra aandacht nodig hebben (alles is zo baggerig).

Jongerenvakanties, nooit gedaan. Ik hield (houd) niet zo van mensenmassa's en disco's.
Onze vakantie dit jaar gaat waarschijnlijk ivm verbouwplannen en nieuwe opdrachten niet door. Nou ja, dan af en toe maar een weekje lekker thuis.

Gaan er hier nog mensen naar de Tripalon in Gorssel. Leek me wel een leuke voorbereiding op de echte wedstrijden. Ga samen met m'n vrouw die dan voor het eerst een dressuur proefje in semi wedstrijd condities gaat doen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:17

Rowo: heel veel is al vol Scheve mond . Als je op Gogotours kijkt.