zal ik eens bedenken wat ik dan doe haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had de keer daarvoor ook wel de balk geraakt omdat ze even de extra versnelling wilde uitproberen en toen de balk raakte. Merk wel dat ze het heel leuk vindt!
]. Maar dan nog. Ze kent ons en weet dat we echt niet de hele dag achter mannen aanzitten. Daarnaast zie ik uitgaan ook gewoon als gezellig met zijn 4tjes lol hebben. Ik hoef ook echt niet elke avond naar een discotheek, wil ook wat van de omgeving zien en wat dingen bezoeken. Heb alleen zoiets van als we 80 zijn kunnen we altijd nog op relax vakanties naar een of ander uitgestorven oord.. Die behoefte heb ik nu dus echt niet 
Ach vertel het haar zo? Misschien begrijpt ze het ook?
)
Maar hou er nooit zo van om zulke dingen te zeggen. Ben meer van de lieve vrede, maar wil ook niet over me heen laten lopen. En vind dat ze nu ook wel eens mag weten hoe het voor ons is. Leuk voor der dat ze een vriend heeft, maar wij zijn er ook nog. Lekker makkelijk commentaar leveren zonder zelf initiatief te tonen en met andere suggesties te komen. Vind het vervelend dat zij een iets ander beeld van "vakantie" heeft, maar ben nu ook zo ver dat we dan wel zonder haar boeken. Zal dus wel even een drastisch gesprek worden..
Dit vindt hij echt geen probleem! Hij vindt het zelf leuk dat ik niet alleen met hem en zijn vrienden/vriendinnen (wat nu ook mijn vrienden en vriendinnen zijn
) meeloop maar ook nog mijn eigen kant "durf" opgaan

Ziet er goed uit! Balen zeg van je vakantie 
Woensdag even gaan oefenspringen hier in de buurt en dan in het weekend weer op wedstrijd!
We kunnen er dus 1 week van maken, maar ook wel 2.. ze hebben vast wel ergens altijd een plekje over voor een tentje

, zelf zijn ze ook te lui om iets te regelen.

Ingridje16 schreef:Ja idd bij mij was er vorig jaar ook al gezeur over die vakanties.
Dan was dit niet goed, dan was dat niet goed.
Ze hadden allemaal wat te zeuren.
Had ik ook zoiets van na beetje raar wel, regel dan zelf iets.
Nu dit jaar weer, ik regel het samen met een vriendin van me.
We hadden frankrijk, belgie of duitsland daar mochten ze uit kiezen.
Voor de rest hebben ze niks te zeggen.
Heb je ook dat gezeur niet meer, was er vorig jaar wel een beetje klaar mee.
Dan gaan ze maar niet mee, zelf zijn ze ook te lui om iets te regelen.

kimdepim schreef:Wij hebben ondertussen wel een datum. Maar weten nog niet waar we heen gaan. De ene helft wil perse naar het buitenland, maar een paar hebben daar gewoon het geld niet voor..
dus moeten we nog maar even over hebben. Ik wil nu toch wel een eindelijk boeken !!
. Als je op Gogotours kijkt.