ik ben ook net terug van concours... zelf niet gereden hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna bij het losspringen nog 2 oxers gesprongen en daar ging hij als een speer op af, alsof hij wilde zeggen: "ik spring wel, ik spring wel, niet boos worden!"
Het is een 2,5 jarige ruin en Zazou is er dolgelukkig mee, zodra hij hem zag kwam hij heel hard hinnikend naar hem toe gedraafd, zo van: "wil jij misschien dan wel mijn vriendje worden?".
En wie weet, ook nog leuk voor Mas in de toekomst.
Moet ik er twee gaan inrijden van het voorjaar!
CarpeDiem schreef:SGWOllie, gewoon een goede instructeur zoeken waarbij je je op je gemak voelt. Zoals ik me nu voel durf ik never nooit een B parcours rond, en ik weet zeker na 2 lessen bij Rob rijd ik netjes een parcoursje rond..
) 
. Heel stoer begonnen in het B springen om vervolgens na een half jaar alleen maar uitgebeld te zijn en eraf zijn gevallen zonder vertrouwen op te geven. Wil nog steeds erg graag springen, maar geen vertrouwen in mijn paard..heel stom. Cross heeft ze gewoon geen lef voor ofzo, vorige eigenaars hebben het ook geprobeerd en die kregen dr over geen enkele hindernis. Achter een ander aan met veel moeite..maar alleen is ze ontzettend bang ervoor. Vind het best erg jammer als ik jullie verhalen allemaal lees!
) en daarna liep hij als een zonnetje! Resultaat, een tweede plek met 424 (218 en 206) punten.CarpeDiem schreef:raar he.. daar hebben wel meer dressuur mensen last van
geeft jan van beek geen springlessen? Of heb je bij hem niet zon safe gevoel?
Komt er alleen niet zoveel van op het moment 
Foutje in de barrage maar ruimschoots snelste tijd en er waren geen nullers.
Kreeg natuurlijk de bel tussendoor, want het opbouwen duurde zo lang. Na vijf voltes stappen mocht ik weer verder. Was bang dat het ritme weg zou zijn, maar hij bleef heel fijn doorlopen.
Dinges was er met Typhoon(toch?) en tineke en martine waren er ook
Wel balen! Heb je verder nog wat van het B gezien?
(ik denk wil ook wel wat opsteken van die dressuurmutsen
)
)
Ik ben echt trots op mama Valdi! :p
)
. Met springen heb ik ook liever een zadel met flinke kniestukken. Anne_ schreef:Eerst
Was je in Blokker Gomir?
Netjes hoor SGWollie!