Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Eerste keer dan dat ik echt eventing start, hiervoor enkel vrije crossen gedaan.
veel succes!
De bult op zijn achterbeen heeft hij ook onderzocht en is hoogst waarschijnlijk een subcutane bloeduitstorting van zichzelf te toucheren en zal na verloop van tijd wel nog grotendeels wegtrekken. Hij zag geen reden om er een foto of echo van te maken. Advies van de dierenarts: goed in 't werk steken en zelfs op dieet en de voet linksvoor in de gaten houden. Al bij al dus vrij "goed" nieuws
Mag "kleine" wedstrijdjes (60) blijven rijden en dan gewoon zien hoe het verder evolueert. Dus misschien dat Z.wijnaarde of een aspiranten crosje bij de lrv nog wel in de planning komt. En ik maar medelijden hebben en hem niet te zwaar doen werken
Tis wel officieel dat ik een brokkenpiloot heb. Kan beter een abonnement nemen denk ik zo :p
! Jullie ook succes! 

! Ik hoop toch dat hij naar Lion mag gaan!
. Vind het echt idioot dat ik moet bij betalen voor vijsgaten, tis 10 euro bij. Maar andere smids in de buurt rekenen ook extra voor vijsgaten. Smid komt donderdag, ze mag dan enkel vanvoor beslaan worden. Dan is het normaal 70 euro.
Voetjes zien er netjes uit na het beslaan. Ijzers blijven er mooi onder hangen. Shuddy heeft moeilijke voetjes (gemakkelijk platvoeten enzo). En ook een moeilijk paard voor bij de smid. Maar hij kan er goed mee omgaan.
'k Heb hiervoor 2 hoefsmeden gehad en niet tevreden.
Hanne_SP schreef:Mijn smid is een jonge nog. 75 euro voor vierkant beslaan (warm beslag). Maar voorlopig heel tevreden!Voetjes zien er netjes uit na het beslaan. Ijzers blijven er mooi onder hangen. Shuddy heeft moeilijke voetjes (gemakkelijk platvoeten enzo). En ook een moeilijk paard voor bij de smid. Maar hij kan er goed mee omgaan.
'k Heb hiervoor 2 hoefsmeden gehad en niet tevreden.
+ hij komt ook meteen bij een spoedgeval. heb 'm daarvoor zelfs uit een restaurant moeten bellen.
.