En inderdaad max 2 starts per ruiter zou al schelen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suelza schreef:Ik had vannacht ook meteen opgegeven voor Ermelo! Ermelo is idd max. 2 starts per ruiter. Is het een idee om te kijken of we vanuit het topic daar een training kunnen organiseren voor die tijd? Ik wil mij daar wel hard voor proberen te maken, maar dan moet er wel animo voor zijn!
M_Vainqueur schreef:Suelza schreef:Ik had vannacht ook meteen opgegeven voor Ermelo! Ermelo is idd max. 2 starts per ruiter. Is het een idee om te kijken of we vanuit het topic daar een training kunnen organiseren voor die tijd? Ik wil mij daar wel hard voor proberen te maken, maar dan moet er wel animo voor zijn!
Graag! Maar liever niet voor 1 juni want dan kan ik nog niet zo lang paardrijden met m'n pootje. Maar ik zou heel graag mee willen doen. Ik dacht dat je daar het terrein kan gebruiken/huren als je een instructeur hebt die de eventing licentie heeft, dus alleen nog de juiste instructeur zoeken! :p
Suelza schreef:M_Vainqueur schreef:Graag! Maar liever niet voor 1 juni want dan kan ik nog niet zo lang paardrijden met m'n pootje. Maar ik zou heel graag mee willen doen. Ik dacht dat je daar het terrein kan gebruiken/huren als je een instructeur hebt die de eventing licentie heeft, dus alleen nog de juiste instructeur zoeken! :p
Egbert van Roekel zal der vast wel voor in zijn!