En inderdaad max 2 starts per ruiter zou al schelen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Maar springwedstrijden genoeg in de regio! ........ook al was je natuurlijk liever gaan crossen..........
*schrijft op*
) en die staat wel op de startlijst. Het is dus echt niet zo dat alleen de grote namen er tussen staan. Ben het verder eens met eerder gegeven commentaar, ik ben ook vaak vrijwilliger op wedstrijd en dat zijn altijd lange dagen. Leuk om te doen, mits met mate omdat we er ook nog een gezin en werk naast hebben. Ik kan me dus voorstellen dat 1 dag wel de max is, omdat het allemaal op vrijwilligers draait. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook te gek dat je je wekker moet zetten om in te schrijven, en het dan alsnog een soort Russisch roulette is om er tussen te komen. Dat moet eerlijker kunnen.
Ontzettend vervelend voor de mensen die nu geen startplekje hebben. Was dat inschijfsysteem hetzelfde als die van inschrijfsysteem.nl?
Zeker omdat het hier al niet meer om de B gaat, maar om hogere klasse.
) en reed zelf iets te afwachten, dus 3 weigeren. Daarna B gestart. Dat ging beter. Toen een balkje binnen de tijd met 59,5 stijlpunten. Ben best tevreden!
Zoveel springen we namelijk nog niet.
Suelza schreef:Ik had vannacht ook meteen opgegeven voor Ermelo! Ermelo is idd max. 2 starts per ruiter. Is het een idee om te kijken of we vanuit het topic daar een training kunnen organiseren voor die tijd? Ik wil mij daar wel hard voor proberen te maken, maar dan moet er wel animo voor zijn!
M_Vainqueur schreef:Suelza schreef:Ik had vannacht ook meteen opgegeven voor Ermelo! Ermelo is idd max. 2 starts per ruiter. Is het een idee om te kijken of we vanuit het topic daar een training kunnen organiseren voor die tijd? Ik wil mij daar wel hard voor proberen te maken, maar dan moet er wel animo voor zijn!
Graag! Maar liever niet voor 1 juni want dan kan ik nog niet zo lang paardrijden met m'n pootje. Maar ik zou heel graag mee willen doen. Ik dacht dat je daar het terrein kan gebruiken/huren als je een instructeur hebt die de eventing licentie heeft, dus alleen nog de juiste instructeur zoeken! :p
Suelza schreef:M_Vainqueur schreef:Graag! Maar liever niet voor 1 juni want dan kan ik nog niet zo lang paardrijden met m'n pootje. Maar ik zou heel graag mee willen doen. Ik dacht dat je daar het terrein kan gebruiken/huren als je een instructeur hebt die de eventing licentie heeft, dus alleen nog de juiste instructeur zoeken! :p
Egbert van Roekel zal der vast wel voor in zijn!

Iemand ervaring met die wedstrijden qua niveau (B paarden) en hindernissen?
Ik start zelf dit jaar geen officiele SGW's nog. Alleen trainingen en oefencross.