Al heb ik er op dit moment nog weinig aan, gezien ik boven de 4 winstpunten zit en nog niet mag promoveren, maar het is fijn om te weten voor in de toekomst. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al heb ik er op dit moment nog weinig aan, gezien ik boven de 4 winstpunten zit en nog niet mag promoveren, maar het is fijn om te weten voor in de toekomst. maximiliano schreef:Zo top zeg!! Alleen nu lees ik het zo dan stel ik L-6 zou worden ik in de B al mijn winstpunten kwijt ben en op 0 begin! Klopt dat??
Citaat:Bij de stand van 4 verliespunten volgt degradatie naar een lagere klasse (met uitzondering van de klasse B).
_Sim_ schreef:Zo heb ik het ook gelezen Max. Maar ach, in de B mag je bij 4 wps promoveren naar het L dus geen man overboord toch? Die L-6 gebeurt niet zo gauw bij jullie hoor.

bianca1980 schreef:maar verliespunten krijg je niet meer als je een hindernis verkeerd rijd.....hahaha kan nog weleens handig zijn, maar bij val ruiter en paard dus nog wel verliespunten.

Dressuur is je basis, dat moet gewoon goed zijn imo.