Het regent hier echt al continue vanaf 3 uur gistermiddag, daar wordt je toch ook niet heel blij van. Noor d'r huis(je) wordt mooi, ze zijn nu echt aan het afwerken en ze zijn ook druk bezig in "mijn huisje met veranda aan de waterkant", daar ben ik niet binnen geweest want het was een beetje modderig en ik liep op schoentjes i.p.v. laarzen. Half november slepen we het depot van o.a. Ikea, Hema, Blokker en aanverwante winkels maar eens naar beneden, volgens mij komt mijn hele huis dan weer 10 cm omhoog.
Mootje
Geplaatst: 12-10-11 12:43
Bianca, ik las eergisteren al vriendje.... Dacht dat ik weer mensen door elkaar aan 't halen was Ik heb ook een (foute) scharrel
MargreetW
Geplaatst: 12-10-11 12:48
Mootje, beter fout en lekker dan goed en te braaf. En nu tellen hoe lang het duurt voordat Noor weer het schaamrood op de wangen heeft.
weer braaf bijgelezen!!! ook namens mij bedankt voor alle opbeurende woorden voor Dienke (en d'r moeder) 2 dagen flink bezig geweest bij Dienke thuis met alle (jonge) paarden. hier ook al ongeveer 24 uur non-stop regen.. BAH!!!! helemaal zat....
Vraagje: volgende wk gaan wij dus 2 hengstjes naar de opfok brengen. Wat is het handigst? Tweepaardstrailer of anderhalf? En dan los of vast? (Alleen KJ is vaststaan een beetje gewend dus dat lijkt me sowieso niet zo'n goed idee). Hoe doen jullie dat?
Sannnn
Geplaatst: 12-10-11 14:15
Geniet maar van het droge weer Anthea! Hier regent het nog steeds.. Zit al hele dag van alles eerst te doen in de hoop dat het droog wordt. Maar die hoop is nu wel vervlogen, ga zo toch maar rijden. Vind het niet zo'n leuke Mootje. Toch weer opzoek naar wat nieuws, of gewoon leuk kijken?