Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

billy1 schreef:_Sim_ schreef:Ja, het zijn wel de echte, Billy. Zag ik aan het merkje achterop de hiel. Suede kun je wel behandelen idd met zo'n spuitbus, maar dat houdt het op een gegeven moment niet meer tegen. De durbarry's hebben ook niet voor niets een lederen voet.
Alle neppers hebben ook zo'n merkje op de hiel

_Sim_ schreef:Tis nog vroeg Noor.
Maar het lijkt me toch dat de Ugg-dingen ook niet waterdicht zijn. Je krijgt iig lelijke kringen er op als je er mee door de sneeuw en prut loopt. Zag het gister bij een collega van me.
Totdat je ze wast, dan niet meer. Maar het zout tast je Uggs wel aan idd. Heb geen kringen alleen.
Bij Nudine past het zadel niet meer

_Sim_ schreef:Sannnn, kan me voorstellen dat het zout ze idd aantast! Bijna geen schoen is tegen pekel opgewassen.
Is het bij jou te doen met de trailer? Zou wel fijn zijn als je naar les kunt.

pap&mam gaan vandaag ook, die moeten nog kerstgeschenken voor de klanten hebben. Misschien krijg ik het wel voor elkaar om ook mee te gaan, kan ik een haarverfje kopen
vlakbij centrum & strand en er zit een zwembad bij het hotel. We vertrekken 7 juni en komen de 14e weer terug. Heb er echt vet zin in

Nu snap ik die 140cm singel
Volgens mij hebben ze in Leiden en omgeving alle sneeuwschuivers en strooiers vrij gegeven ofzo. Ik moest op de fiets naar tentamen, normaal 15 minuten, nu ruim 30 minuten. Je komt gewoon niet door die troep heen, het is superzwaar en je blijft slippen. Ook de gewone autoweg is slecht, maar die fietspaden zijn gewoon levende rampen.

kringloos. 

Mootje schreef:Ik ben bang dat ik heel veel ga overwerken de komende weken. Ik moet wat berekeningen maken waar ik min. 28 dagen mee bezig ben inclusief de rapportages, maar over 17 dagen moet het naar de klant
Kwestie van prioriteiten stellen 

En dan heb ik er nog 5 over.

en gister heb ik ook maar 6 uurtjes geslapen geloof ik, en daar kan ik niet zo goed tegen.