Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was vergeten dat we in de week ervoor misschien nog op wintersport gaan (maar goed, dan kan ik zondag wel rijden
) en mijn moeder is zaterdag jarig en zondag is het moederdag. Maarja, ik hoop gewoon dat ik kan, en anders zal ik me weer moeten afmelden.
Ben er nog niet uit of ik naar Castenray ga of naar Tongeren. 

xSiep schreef:Mijn coupon is ook op weg naar Markelo
Datums voor de oefencrossen bij Alice staan ook op de site. Zouden jullie eerder naar Putten of Biddinghuizen gaan? B'huizen is voor ons +- 20 minuten dichterbij (verschil tussen 1,5 of 2 uur). Biddinghuizen ben ik al eens geweest, was erg leuk, maar Putten zou ik ook wel eens heen willen. Zouden jullie voor die 20 min naar Biddinghuizen rijden of is Putten veel mooier?
bianca1980 schreef:xSiep schreef:Mijn coupon is ook op weg naar Markelo
Datums voor de oefencrossen bij Alice staan ook op de site. Zouden jullie eerder naar Putten of Biddinghuizen gaan? B'huizen is voor ons +- 20 minuten dichterbij (verschil tussen 1,5 of 2 uur). Biddinghuizen ben ik al eens geweest, was erg leuk, maar Putten zou ik ook wel eens heen willen. Zouden jullie voor die 20 min naar Biddinghuizen rijden of is Putten veel mooier?
Wat bedoel je eigenlijk met kiezen ??? Putten is namelijk alleen 12 maart oefencross!!!! dus dan valt er weinig te kiezen toch ?? of vat ik hem niet..
bianca1980 schreef:Hey sim ...ooh hahaha zover had ik nog niet gekeken met data.., maar dan nog hoef je niet te kiezen misschien ?? neem je ze allebei...maar hangt wel af van wat je gaat doen dan kwa zwaarte de rest van de week en wat je op die cross doet.
Allebei gaat mijn chauffeur niet zo leuk vinden denk ik! Vandaar dat ik benieuwd was welke jullie voorkeur zou hebben
xSiep schreef:bianca1980 schreef:Hey sim ...ooh hahaha zover had ik nog niet gekeken met data.., maar dan nog hoef je niet te kiezen misschien ?? neem je ze allebei...maar hangt wel af van wat je gaat doen dan kwa zwaarte de rest van de week en wat je op die cross doet.
Kon dat maarAllebei gaat mijn chauffeur niet zo leuk vinden denk ik! Vandaar dat ik benieuwd was welke jullie voorkeur zou hebben
Danique1990 schreef:Ik ben nog nooit in markelo geweest en ik moet mijn eerste B cross nog gaan rijden!
wat denken jullie? is dat een mooie debuut wedstrijd of is die best wel pittig?
_Sim_ schreef:Danique1990 schreef:Ik ben nog nooit in markelo geweest en ik moet mijn eerste B cross nog gaan rijden!
wat denken jullie? is dat een mooie debuut wedstrijd of is die best wel pittig?
Welke Markelo? Die op 2/3 april? Relatief simpel qua hindernissen, maar de motorcrossbaan met aardige heuvels maken die hindernissen een stuk lastiger.
Persoonlijk zou ik voor een cross kiezen met goede galoppeerstukken zoals bv Etten_leur of Chaam. Hebben in de B mooie hindernissen, niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk en heel eerlijk/fijn gebouwd voor de paarden!