[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Venthe

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 09:16

oo Dan stuur ik mijn coupon op! Dankje

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 10:49

Coupon opgestuurd naar Markelo *\o/*

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 14:49

Mijn coupon is ook op weg naar Markelo :D

Datums voor de oefencrossen bij Alice staan ook op de site. Zouden jullie eerder naar Putten of Biddinghuizen gaan? B'huizen is voor ons +- 20 minuten dichterbij (verschil tussen 1,5 of 2 uur). Biddinghuizen ben ik al eens geweest, was erg leuk, maar Putten zou ik ook wel eens heen willen. Zouden jullie voor die 20 min naar Biddinghuizen rijden of is Putten veel mooier?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:35

Mijn coupon is op weg naar Castenray :D
Alleen weet ik nog niet of ik echt kan rijden := Was vergeten dat we in de week ervoor misschien nog op wintersport gaan (maar goed, dan kan ik zondag wel rijden :P) en mijn moeder is zaterdag jarig en zondag is het moederdag. Maarja, ik hoop gewoon dat ik kan, en anders zal ik me weer moeten afmelden.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:16

De mijne nog niet :D Ben er nog niet uit of ik naar Castenray ga of naar Tongeren.
Is beide ongeveer 1,5 uur dus daar kan ik ook niet op selecteren....

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:22

Ik heb mijn coupon ook opgestuurd naar Markelo vandaag :D
Die vrouw van het secretariaat zal wel schrikken morgen, direct al zoveel aanmeldingen. Straks komt de postbode aan de deur omdat het niet in de brievenbus past :+ Zie het al helemaal voor me, haha!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:25

Ik heb vandaag ook toestemming gekregen om me in te schrijven :D
Dus ik heb nu beide keren Markelo ingeschreven en verder staat Westerbork nog op de planning.
En ik hoop heel erg dat ik ook nog naar Ermelo en Oenkerk mag, dat worden waarschijnlijk de laatsten voor de komende jaren (natuurlijk hoop ik van niet)..

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 20:11

Mijne zitten voor Markelo ook op de post, net gedaan pas. :o Gister nog niet gezien want steeds erg druk.
Mijn debuut :D En de waarschijnlijk niet veel meer tussendoor aan cross, dus dan lkkr trainen en gewone wedstrijden. En dan 29 mei weer Markelo.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:08

Zo hij die niet zou plannen heeft toch een streven opgesteld ;-)
Markelo B
Etten Leur B
Castenray B
Vrouwenpolder L
Oudkarspel L
Maarsbergen L
Ermelo L
Wieringerwerf L
Neede L
Ysselsteijn L
Hattem L
Barchem L
Bathmen L

En dan te bedenken dat we met ons andere paard daartussen nog klasse 2,3 en 4 endurance starten :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:13

Druk druk Ruud_O maar wel een mooie planning!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 22:48

Me kalender is al iets aangepast.
6 februari ga ik naar lunteren toe om te trainen. Heb geen ijzers maar de rand is van zand/aarde en kan dus zonder ijzers. Wie zich geroepen voelt, gezelschap is altijd leuk!!!!
13 maart ga ik waarschijnlijk weer naar lunteren met ander meisje wat ik via bokt heb leren kennen.

Tussendoor heb ik de trainingen van Midden-Nederland, die gaan in april van start. Ook de oefencrossen bij Alice wil ik gaan bezoeken. Maar dat ligt er ook aan hoe het gaat. Loopt hij fijn dan is het niet nodig maar zodra ik merk dat het handig is dan ga ik daar zeker ook heen.

Wedstrijden:
19e & 20e maart: Indoor Lisse (mag snel ook op de site komen!!!)
2e & 3e april: Markelo
29e mei: Markelo Snorrewind

4e & 5e juni: Oudkaspel (keuze maken, wat raden jullie aan, Oudkaspel of Nistelrode???)
5e juni: Nistelrode (idem)
18e & 19e juni: Leidschendam
Juli & augustus niks, door vakantie, helaas want had graag Ermelo willen rijden maar zit dan nog in zuid- Frankrijk.
18e september: Heino
24e & 25e september: Neede
15e & 16e oktober: Princenhage (?????)
16e oktober: Toldijk (Vorig jaar meegedaan met 70 cm en was toen erg leuk, dus wat zeggen jullie: Princenhage of Toldijk ???
22e & 23e oktober: Diepenheim (?????)
30e oktober: Barchem

Aan het eind weet ik het nog niet zo goed, maar dat zie ik tegen die tijd wel. Iemand idee waar de kampioenschappen voor Utrecht zijn ??? Vorig jaar toch in Barchem ?? Dus denk dan dit jaar ook.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:51

Hou je er rekening mee dat je niet 3 weekenden achter elkaar naar de cross mag Sanurie? Je mag maximaal 2 weekenden achter elkaar ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 22:53

Ja dat weet ik, dus ik weet nog niet zo goed wat ik ga doen op het eind. Dus daarom ook benieuwd naar waar de regiokampioenschappen zijn !!! Maar toch thanks dat je het ff zegt, een ander weet dat misschien weer niet.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:54

Volgens mij heeft Diepenheim de regiokampioenschappen voor Utrecht, Gelderland en Overijssel.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:19

xSiep schreef:

Datums voor de oefencrossen bij Alice staan ook op de site. Zouden jullie eerder naar Putten of Biddinghuizen gaan? B'huizen is voor ons +- 20 minuten dichterbij (verschil tussen 1,5 of 2 uur). Biddinghuizen ben ik al eens geweest, was erg leuk, maar Putten zou ik ook wel eens heen willen. Zouden jullie voor die 20 min naar Biddinghuizen rijden of is Putten veel mooier?

Wat bedoel je eigenlijk met kiezen ??? Putten is namelijk alleen 12 maart oefencross!!!! dus dan valt er weinig te kiezen toch ?? of vat ik hem niet.. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:20

bianca1980 schreef:
xSiep schreef:

Wat bedoel je eigenlijk met kiezen ??? Putten is namelijk alleen 12 maart oefencross!!!! dus dan valt er weinig te kiezen toch ?? of vat ik hem niet.. :D

Je vat 'm niet; 5 maart is nl de eerste oefencross bij Alice.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:24

Ik heb Markelo ook op de post gedaan, weet alleen nog niet of ik Markelo en Chaam allebei kan rijden. Maar dat weet ik over maand wel. :)

Ik dacht dat idd ook al JN. Maar voor Gelderland werd dat in de vergadering van ik dacht januari definitief besloten, dus dat zullen we nog wel horen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:25

Hey sim ...ooh hahaha zover had ik nog niet gekeken met data.. :o , maar dan nog hoef je niet te kiezen misschien ?? neem je ze allebei...maar hangt wel af van wat je gaat doen dan kwa zwaarte de rest van de week en wat je op die cross doet.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 08:03

bianca1980 schreef:
Hey sim ...ooh hahaha zover had ik nog niet gekeken met data.. :o , maar dan nog hoef je niet te kiezen misschien ?? neem je ze allebei...maar hangt wel af van wat je gaat doen dan kwa zwaarte de rest van de week en wat je op die cross doet.

Kon dat maar :P Allebei gaat mijn chauffeur niet zo leuk vinden denk ik! Vandaar dat ik benieuwd was welke jullie voorkeur zou hebben ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 09:19

Ga maandag me coupon op stuuren voor castenray

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:06

xSiep schreef:
bianca1980 schreef:

Kon dat maar :P Allebei gaat mijn chauffeur niet zo leuk vinden denk ik! Vandaar dat ik benieuwd was welke jullie voorkeur zou hebben ;)

Ik denk dat het beiden een beetje hetzelfde is ??(maar daar heeft iedereen zijn mening wel over), maar ja, hangt er ook wel van wat je verwacht. Putten gaat over meer weilanden, meer richting cross, maar het aantal hindernissen zal bij beiden gelijk zijn. heb je een paard dat moelijk weg wil bij anderen vind ik Putten een beter leermoment. En anders zou ik afstand en datum wat je beter uitkomt als hoofd moot aanhouden. ;)

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:15

Ik ben nog nooit in markelo geweest en ik moet mijn eerste B cross nog gaan rijden!
wat denken jullie? is dat een mooie debuut wedstrijd of is die best wel pittig?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:24

Danique1990 schreef:
Ik ben nog nooit in markelo geweest en ik moet mijn eerste B cross nog gaan rijden!

Welke Markelo? Die op 2/3 april? Relatief simpel qua hindernissen, maar de motorcrossbaan met aardige heuvels maken die hindernissen een stuk lastiger.
Persoonlijk zou ik voor een cross kiezen met goede galoppeerstukken zoals bv Etten_leur of Chaam. Hebben in de B mooie hindernissen, niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk en heel eerlijk/fijn gebouwd voor de paarden!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:27

Ah, dan denk ik dat ik 5 maart naar Alice ga voor een oefencross en dan die week erna lekker springen hier op de club :) .

Mijn coupon voor EL zit nog in mijn tas... die zal ik zo op de bus doen :o

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:36

_Sim_ schreef:
Danique1990 schreef:

Welke Markelo? Die op 2/3 april? Relatief simpel qua hindernissen, maar de motorcrossbaan met aardige heuvels maken die hindernissen een stuk lastiger.
Persoonlijk zou ik voor een cross kiezen met goede galoppeerstukken zoals bv Etten_leur of Chaam. Hebben in de B mooie hindernissen, niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk en heel eerlijk/fijn gebouwd voor de paarden!

ja die van 2/3 april bedoelde ik.
oke, bedankt voor je info :)