[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 10:16

Het ziet er hier ook redelijk uit! Ik ga even naar de stad toe (op de fiets) om mijn brillen op te halen.
Evie, Veel plezier in Ede vandaag!
WL, Balen van Wolin. Hopelijk slaat de Metacam goed aan :(:)
Snoekiej, Alweer een baaldag gehad? Hopelijk gaat het vanaf nu af aan weer beter!
Evie, Jeetje, je moet echt nog veel doen :oo Begrijpelijk dat je stopt met één van je baantjes!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:11

Shanouk ik had gister ook een baaldag, komt vast door het weer :(
Lotte wat poedersuiker van Wolin! Hopelijk reageert ze goed op de metacam
Evie wat een drukte!
Vief wat een killer hamsters!
Caro wat sneu dat je kat nog niet terug is ;(

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:19

Simmie schreef:
Het weer ziet er hier prima uit. Lekker zonnetje, ga gauw aankleden en naar stal voor een bosritje!

Dat dacht ik vanmorgen ook, even later kwam er een enorme hoosbui langs met onweer. Wedstrijd morgen is afgelast. Ik wil nu wel weer even een paar droge dagen eigenlijk...

Vervelend WL, hopelijk is ze er snel weer vanaf.
Lekker druk Evie.
Vervelend van je kat, Caro!
Vervelend van je baaldag, Snoekiej, kan idd heel goed door het slechte weer en alle wind komen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:27

Brillen droog op kunne halen Mootje? :)
Jammer dat jouw wedstrijd ook is afgelast Heleen..

Ik heb net op tijd mijn jasjes op de foto gezet. Is hier nu heel donker met regen en wat gedonder..
Heb weer een spannend kleurtje van Cavallo op de kop kunnen tikken:

Afbeelding

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:31

oeh dat is een mooi kleurtje!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:04

Heel mooi en bijzonder!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:15

Goeiemiddag!
@Simmie: Heb je het droog kunnen houden tijdens je bosritje?
@Vief: Wat een mooi jasje! Daar heb je inderdaad wat bijzonders mee als je daarin rijdt!
@Heleen: Balen dat je bosritje werdt verstoord door het weer.
@Mootje: Is het gelukt met je brillen? En veel succes vanmiddag en morgen op wedstrijd!
@EB: Wat balen dat je nu nog zoveel extra moet doen voor school, kan me goed voorstellen dat je 1 baantje hebt opgezegd.
@Caro: Wat balen van je kat! Hopelijk komt ze toch nog thuis! Heb je al bij de buren gevraagd of zij de kat hebben gezien?
@WL: :(:) Een dikke knuffel voor Wolin en jou! Hopelijk knapt Wo snel weer op!
@Snoekiej: Wat balen van je baaldag! Hopelijk vandaag een betere dag!

Ook ik ben net naar het bos geweest met Anoes, Was ik bijna bij de hei begint het ineens flink te onweren :( Ik wist niet hoe snel ik moest omdraaien en zien dat ik thuis zou komen. Ik ben dus echt compleet natgeregend :( Anoes was voor de rest wel superbraaf, maar had liever nog wat langer van mijn bosritje genoten. Ik kwam ook allemaal bordjes tegen van Enjoy the ride, dus heb daar ook nog een stukje van de route van gehad :o Hopelijk heeft TG regenkleren bij zich, want volgens mij deed die ook met die rit mee.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:32

hier is het nu mooi weer, tijd dus om frits uit de wei te halen om door de plassen te crossen :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:30

Wat is het stil hier... :\ verveel me een beetje op de kazerne, tis super rustig. Ik mag trouwens ook hopen dat het niet regent morgen, want mijn ruitenwisser motor is stuk van de auto, zag gister ineens geen hand meer voor ogen, motortje rook verbrand dus die had de geest gegeven . Het moest helaas besteld worden, dus word pas dinsdag dat het binnen is... :( dus moet steeds " droog" overkomen... :D anders heb ik echt wel een probleem. Moest van de garage al mijn raam insmeren met siliconen dan waait het eraf min of meer, dan ben ik iets geholpen, maar blijft evengoed gevaarlijk.

heb gister ook gedated met een jongen... :o hij was stiekum best wel leuk, dus een vervolgdate komt denk ik wel. (van mijn kant wel in ieder geval, maar rustig aan) ;) Bullie mag niet jaloers worden natuurlijk... :D :D :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:07

Vervelend van de onweersbui JN.
Ik ben bang dat er morgen veel regen gaat vallen, Bianca! Werkze nog.

Ik had ook wat, net :7 . Was een buitenritje aan het maken met Olivier en mijn hond. Olivier was al erg druk door de wind, op een zeker moment was er iemand achter een heg meet een motorzaag bezig, dat was héél eng vandaag.
Komt er net op dat moment een man op een brommer van achteren aan gereden. Het was nogal een herriebrommer, dus Olivier vond dat ineens allemaal té eng bij elkaar en ging helemaal op tilt.
Man op brommer schrikt ervan en kon Olivier net ontwijken, maar ging daarbij zelf onderuit in de berm. Olivier aan de kletter, het duurde een hele tijd voordat ik hem weer wat onder controle had.
Toen ik terugreed bleek het een gekleurde man te zijn die geen engels of nederlands sprak. Hij greep naar zijn buik en hand, dus ik denk dat hij echt naar gevallen was.
Ik vroeg of het ging en of ik hem kon helpen, maar hij verstond me niet en zei alleen "You're Welcome" :oo met een grote glimlach op zijn gezicht.
Ik ben uiteindelijk maar weggereden maar heb niet meer gezien hoe het met die man afgelopen was. Toen ik veel later achterom keek stond hij er nog. Zo l*llig!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:13

Ik heb heerlijk droog kunnen rijden in het bos. Was wel net op tijd terug want het werd me toch donker en barstte toch los! Onweer en een dikke hoosbui!
Ook nog in Ede wezen kijken, gezellig samen met Sannn. Gelukkig had ik mijn plu bij me. :+
Rare gebeurtenis Heleen. Gelukkig wel goed afgelopen.
Prachtig jasje Vief! Vast niet mijn maat.....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:34

@ vief: Mooi kleurtje
@ bianca leuke date gehad dus.. Ik heb een nieuwe collega op het werk en die is ook niet lelijk om te zien :o aankomende week zit hij naast mij aan het blok dus leuk uitzicht :D
@ Jn ja heb al diverse buren gevraagd en op diverse plaatsen nu mensen die de boel in de gaten houden. Asiel Beilen is op de hoogte en heb daar net aangemeld op Amivedi en op marktplaats. Snap het echt niet. Dat dier blijft altijd in de buurt van het huis. Loopt normaal niet verder dan de steeg achter mijn huis. ik zit in een woonwijk maar wel vlakbij het bos.. Het is wel stil in huis ondanks dat ik er nog 3 heb.
@ heleen jeetje wat heftig. gelukkig geen schade opgelopen.

Net naar Utrecht geweest en 2 hele leuke nieuwe tops gekocht, mooie spijkerbroek van Diesel want die was voor de helft en een mooie tas. Er hangt nu weer een slot op mijn portemonnee :D De NS werkte ook weer heerlijk mee maar niet huis. Bijna een uur langer over de terugreis gedaan :( .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 18:23

Vief, Wat een supermooi jasje :j
JN, Balen dat je natgeregend was. Wel cool dat Anoes zo braaf was!
Heleen, Dat was schrikken :oo Gelukkig is het met olivier, jou en de man op de brommer goed afgelopen!
Caro, Lekker geshopt dus :D Balen dat je poezel nogsteeds niet terug is!
Bianca, Dat is wel tricky, zonder ruitenwisser. Hopelijk kom je tot de nieuwe motor geplaatst is, droog over.
Simmie, Leuk dat je mee was naar Ede

Vandaag een regendeken voor mijn paard gekocht. Ik had nog nooit zoveel geld aan een deken uitgegeven :o Maar paard zijn spieren zijn belangrijker.
Vanmiddag Corien, Jetske en Lasko ontmoet. Paard was superbraaf op cc-terrein. Liep een braaf nulrondje. Instructeur stond aan de kant en vond het ook netjes, behalve dat ik af en toe meer naar voren moet met mijn hand boven de sprong. Volgens hem komt morgen helemaal goed!

Haha, hij vond dat ik meer terug zat dan normaal en zei dat sommige mensen eerst zelf de consequenties moeten voelen _O-

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:34

Vief wat een leuk jasje :) Lijkt wel een beetje op die van mij ;)

Fijn Mootje dat het vandaag zo lekker ging, gaat morgen vast helemaal goed komen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:54

Goedenavond.

Vief: "apart" jasje, niet helemaal mijn kleur ;).
Jn: Onweer is niet fijn nee.
Bianca: Je ruitenwissers zijn met dit weer wel echt belangrijk, hopelijk kan je dit weekend droog overkomen!
Heleen: raar zeg, hopelijk viel het letsel van die man mee.
Simmie: Fijn dat je lekker droog hebt kunnen buitenrijden .
Caro : Lekker geshopt dus, balen dat er nog niks van de kat vernomen is :( .
Mootje: Fijn dat Corion zo fijn rond liep, heb jij het nog drooggehouden?

Ik heb vandaag heerlijk gecrosst in Ede (in de regen :+ ), had 1,5 uur training in ene groepje van twee, de helft van de les werd verzorgd door Tim en de andere door Martin Lips. Ik heb aan veel verbeterpunten kunnen werken, resultaat waren een paar erg fijne afsprongen het water in en uit .
Bandido heeft ook nog een mooi compliment gehad, Martin vond dat hij zijn changementen zo makkelijk en netjes sprong *D . (ik hoef alleen maar te sturen en Bam doet de rest :Y) ).

Nu naar stal om te BBQ-en, hoop dat we het droog houden...
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 28-08-10 19:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:00

Wat een mooi jasje Vief!! Het is dat ik net nieuw jasje besteld heb, maar anders!
Het was inderdaad rotweer, al die buien waren niet fijn.
Ede was leuk! Alleen jammer van de buien. Maarja, gelukkig bestaat er zoiets als een paraplu. :D
Fijn Mootje dat jet het vandaag goed aanvoelde. Succes morgen!

Ben ook weer terug van concours. Terrein bij de dressuur was echt goed te rijden, viel me mij! Springen was echter wel glad, was blij dat ik vroeg moest anders was ik niet meer gegaan.
Met dressuur ging het niet helemaal zoals gepland, heb Vero 2 keer stil gezet in de ene proef en in de andere proef ook keer stil gezet en volte gedraaid. Ze was me toch aan het doodrammen. Maar voor 1e keer M1 tevreden! Had ik 180 en 177-2 punten. Dus dik tevreden! Had nog heel leuk commentaar van de jury: Leuke combinatie, jullie komen er wel. Super goed opgelost, eindelijk eens iemand die in de proef ook rijdt. Nou dat is fijn om te horen. :) Heb m'n 1e 3-en binnen haha!
Springen ging ook wel goed. Had 1 balkje op hindernis 4, rot afstand en er te dicht onder. Daarna ging het lekker, iets te lekker dat ik bij hindernis 10 weer niet na dacht en weer in de fout ging door te vroeg naar voren te gaan. Waarop Vero in de stop schoot. Lag er bijna naast. :+ Daarna rustig weer op aangereden, sprong ze hem! Goed tevreden dus, eerder was het zo dat als we 1 weigering hadden het er automatisch 3 werden zeg maar. Ben dus goed tevreden. :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:16

@ sannn gefeliciteerd met je WP.
@ mootje: Ik heb ook net een regendeken voor mijn E pony gekocht maar was minder dan 50 euro kwijt. Ik wilde alleen een 0 grams zodat die nu al op kan en straks over de winterdeken gaat.
Succes morgen.
@ Evie klinkt al een erg fijne training

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:24

@Mootje: Top dat je paard zo braaf was en je dus lekker hebt kunnen rijden! Moet vast vertrouwen geven voor morgen :D
@Caro: Hopelijk ga je je poes toch nog terug vinden :(:)
@Sann: Toch lekker gereden nog vandaag dus! Gefeliciteerd met je winstpunt en erg leuk jurycommentaar! En ook netjes van je springen, komt vast goed met jullie!
@Simmie: Fijn dat jij het wel droog hebt kunnen houden!
@Evie: Klinkt als een geslaagde training! Weet jij of ze vaker van dit soort dingen (gaan) organiseren?

Is er hier iemand die op een vrijdagmiddag met mij zou willen trainen bij Gert Boonzaaijer, Alice Naber of Rob Janssen? Ik wil graag voor de eerste cross van Anoes nog ergens trainen onder begeleiding, maar ik moet weer naar school en ben daardoor wat beperkter en daarnaast ben ik afhankelijk van paps wat betreft de auto...

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:32

Vief: mooi jasje! Ik hou wel van apart.
JN: Onweer is niks als je op je paard zit. Zonde van je bosrit.
Bianca: Hopelijk heb je geluk en kan je tussen de buien door naar je werk.
Heleen: snap dat je je een beetje schuldig voelde en niet wist wat je ernou mee moest.
Simmie: Fijn dat je lekker droog hebt kunnen buitenrijden .
Caro: Lekker geshopt (altijd leuk! :D) Ontzetten balen dat de kat nog steeds kwijt is. Hopelijk komt hij een dezer dagen weer gewoon aanwandelen en was hij gewoon een paar dagen ops stap.
Mootje: Fijn dat je met Corion een fijn rondje hebt kunnen rijden. Heeft het zandhappen toch nut gehad. Dekens zijn helaas vaak duur.
Sann: gefeliciteerd met je eerste wp in het M1.
Evie: veel plezier met bbq-en! Hier schijnt de zon nu. Fijn ook dat je een leuke training hebt gereden bij Lips.

Heb zojuist Weltsieger gereden. Hij wilde eerst alleen maar in turbo achter Vivre aan. Werd er even flink gefrustreerd van, want luisteren zat weer niet in zijn woordenboek. Uiteindelijk toch fijn gereden. Zodra hij met zijn hoofd bij mij zat begon hij heerlijk te lopen. Maar dat had wel iets eerder gemogen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:04

Wat gaaf! Wanneer komt je topic? Nog iets in 38? Ben tot morgenmiddag in twente!

quote="viefdepief"]Brillen droog op kunne halen Mootje? :)
Jammer dat jouw wedstrijd ook is afgelast Heleen..

Ik heb net op tijd mijn jasjes op de foto gezet. Is hier nu heel donker met regen en wat gedonder..
Heb weer een spannend kleurtje van Cavallo op de kop kunnen tikken:

[img]http://i36.tinypic.com/14wvwo5.jpg][/quote]
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 28-08-10 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:08

Goedenavond!
Ik ben echt ka-pot :z Heb echt overal spierpijn van die val met de fiets gisteren. Vanochtend toch Vorstin ff gereden, daarna door naar Nieuwerkerk a/d IJssel voor de Veulenkeuring. Dat was ontzettend leuk! Ik deed secretariaat + uitslagen, dus dat was wel druk.
Daarna een paar mensen naar huis gebracht, en nu zit ik eindelijk weer ff. Ik ga vroeg slapen, want morgenochtend moet ik werken en 's middags inpakken, want maandagochtend ga ik op kamp.. Weet nog niet of ik er echt zin in heb.

Gaaf jasje is dat zeg Vief!
Dat is schrikken dat onweer Benthe! Gelukkig was Anoes braaf.
Succes met plassen crossen Bvw
Dat is schrikken zeg Heleen! Hopelijk is die man er goed vanaf gekomen.
Lekker dat je nog droog hebt kunnen rijden Sim!
Lekker geshopt dus Caro!
Fijn dat je een goed rondje gereden hebt Mootje! Morgen weer he :D
Luxe dat je maar met zijn tweeën zat Evie! Klinkt als een leuke training.
Gefeliciteerd met je eerste M1-winstpunt Sannn! En fijn dat je springen ook goed ging
Gelukkig heb je goed afgesloten Sussie, maar soms mogen ze idd wel iets eerder luisteren!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:32

Sannn, Gefeliciteerd met je WP!
EB, Leuk dat de training zo goed ging.
JN, Ik moet helaas werken (as usual)!
Sussie, Fijn dat Weltsieger uiteindelijk toch wilde luisteren.
Snoekiej, Balen van je spierpijn. Merrie met veulen bij ons op stal was ook naar de keuring! Kamp zal vast helemaal leuk worden :j

Hier is een wolkbreuk.... Regen en super veel onweer! Als het morgenochtend vroeg maar droog is O:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:36

jipje_niekje schreef:
Is er hier iemand die op een vrijdagmiddag met mij zou willen trainen bij Gert Boonzaaijer, Alice Naber of Rob Janssen? Ik wil graag voor de eerste cross van Anoes nog ergens trainen onder begeleiding, maar ik moet weer naar school en ben daardoor wat beperkter en daarnaast ben ik afhankelijk van paps wat betreft de auto...

PB mij maar. Ik kan eigenlijk altijd op onregelmatige dagen doordeweeks. Moeten we even kijken wat jou planning is wat je wil. Alledrie de adressen zijn mij goed, alhoewel de voorkeur naar Rob uitgaat.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:53

Jn jammer dat je een wolk beurk had! wel fijn dat anoes zo braaf was :)
Bianca hoee daten! kijk uit idd dat bull niet jaloers word ;)
Vief mooi jasje!!
Snoek balen van je spierpijn!
Evie ja gaat wel, heb met vlagen een rare stem :=
Mootje topper!! goed gedaan! tis echt geen makkelijk paard :n maar dat komt goed!! leuk beest :j

Nou was dus idd met jetske mee, was gezellig en droog :)
Heb jackson ook nog even goed na gereden ging lekker, en even buiten geweest een rondje :)

Nu klaar maken en even stappen..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:57

@ Mootje, klopt die DelatioxFerro := Die kan ik me nog herinneren van de Veulenvisite. Die is nog in de finale gekomen!
@ Corien, lekker dat je fijn hebt gereden! En veel plezier met stappen!