Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt super gewoon.
(ik ga trouwens binnenkort in Westerbork trainen na springcc)
In drie parcoursen nu 1 weigering, vorig jaar zouden dat 9 weigeringen zijn
dus ben ook trots op Yoeri
) komen mensen bj mam, ja, ons paard is beleerd en we hebben geen trailer, zou Mirthe misschien ook een gedeelte naar hier kunnen rijden? Mam, als ze wil wel... Nou, ik wilde wel
Dus heb nu ook op een arabofries gereden, ding kan sjouwen! Heb btw hele weg terug gereden, meid had in de ato al de moed opgegeven
)

ik ga snel op bed morgen vroeg werken. 

zijn al mensen gweest. Maar k ga niet overal een verhaal daarover neerzetten. Paard is tenslotte pas verkocht als je het geld in de portemonnee hebt!
Die helemaal blij
Dat vond ik er haast nog het leukst aan, net als in Westerbork

. Tegenstander is trouwens wel een gewaagde
maar die had been er niet genoeg bij voor de M (was haar 2e keer) en toen gooide de pony in beide parcoursen een balk. Maar mij kennende rijd ik dan toch nog voor 'iets' anders heb ik ook het idee "Wat doe ik hier?"
rowo schreef:Nee ik ook niet.. behalve als ik heel dik heb gewonnen. Met Rocky eerder paar keer Overijssels kampioen geweest; ik was de enige

Lielle schreef:tuurlijk en daar mag je ook trots op zijn. Maar ik ken echt mensen die trots melden dat ze 2e zijn geworden, maar wel vergeten te zeggen dat er maar 3 starters waren
3e. Dat vind ik ook leuker, rijd je niet alleen ereronde, Gister bij 1e parc. nieteens muziek
En toen gingenwe zelf spektakel maken, met zijn 3en (M-c, M-D en Z-D) naast elkaar galopperen. En de jury's stonden te zingen, en de mensen die er nog waren
Dat was wel mooi

Lielle schreef:tuurlijk en daar mag je ook trots op zijn. Maar ik ken echt mensen die trots melden dat ze 2e zijn geworden, maar wel vergeten te zeggen dat er maar 3 starters waren
daar staan alle uitslagen van de club altijd in