[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:56

reeskees schreef:
Het is ook de bedoeling dat ik naast de valtraining in een crossles meerijd. Zou verder nog van Pleun horen. Maar volgens hem was jullie groepje al vol...
Ben wel benieuwd.

Oh, dan moeten we maar een niet-bokker uit ons groepje verwijderen
Heb je mijn naam ook gebruikt? Pleun vroeg namelijk al aan mij of ik jou soms kon! Toen dacht ik nog, waar komt die vraag vandaan??

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 09:00

Andrea, succes met je laatste examen!

Ik zag in de krant staan dat het examen natuurkunde als zeer moeilijk werd ervaren, mss een klein lichtpuntje voor mij zodat de normering iets wordt opgehoogd??

Ik zal mijn paardje zo is haar exceemdeken afhalen, met exceemdeken kun je natuurlijk geen veulen krijgen..
En nu idd maar namen verzinnen, ik zit niet aan een letter vast dat scheelt alweer! Ik hoop dat ik de vader kan vinden dan kan ik iig een stamboekpapier bij het NRPS van haar aanvragen!

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:02

Leuk Sjaan!! Benieuwd wat voor papa het was .

En je zou nog wel l1 starten morgen BT . Ga je wel dressuur doen trouwens?

Ik heb gister ff gesprongen, ging lekker. had al paar weken niet gesprongen en ze was gister te enthousiast . Vandaag maar ff dressuur en dan morgen wedstrijd. Gisteraaf alweeeeeeer bixie geoefent..baan in land uitgezet. Meisje vond het erg moeilijk in de baan te blijven, maar als het goed is zitten er hekjes omheen.

Ben vandaag aan het spijbelen..heb echt geen zin in school en wat ik daar doe kan ik thuis ook wel doen.

Ik vind het ook maar rotweer, koud zeg!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:22

ja ik ben al weer gedegradeerd naar de Buh
ik doe gewoon een poging, en ik ga nu voor de dressuur springen, dus ben benieuwd hoe ze daar op reageert

en dan zaterdag naar Oranjewoud.... die vrouw zei al aan de telefoon of ik dan niet alle prijzen wilde wegkapen

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:27

Chantal: Haha gefeliciteerd! Is wel een hele rare surprise

Pinacolada: Slechte zaak hoor, spijbelen. Ik zit braaf op school.

Andrea: Succes! Daarna zeker flink feesten?

Ik heb vanavond springles op de club met Sunny. Hopen dat het beter weer wordt, kan ik thuis ook nog fijn rijden. Heb de laatste dagen weer teveel in de regen moeten rijden.

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:56

Chantal heb je enig idee wat voor vader het zou kunnen zijn?
(Zometeen is het een shet!)
Ik ga zometeen maar even bellen met mr. dokter!
Ik wil geen tetanus!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:57

Heee. Ben ik ook maar weer eens een keertje. Schaam me diep dat het me zo weinig lukt om wat mee te kwebbelen

Zit nu stiekem op mijn werplek wat te tikken

Heb gisteren sinds hele lange tijd weer een normaal springparcours gesprongen in de klasse L.
Na mijn dip van van de winter (durfde niet eens meer over 70 cm) was dit weer een aardige stap in de goede richting.

En ik moet zeggen dat ik het alweer met aardig wat vertrouwen heb gereden. Uk was wel aardig opgefokt. In het eerste parcours liep hij dan ook erg tegen mijn hand waardoor hij 3 balken afstootte maar we zijn verder wel goed rondgekomen.
Het tweede parcours was hij gelukkig al iets meer ontspannen en kon ik voor de sprongen af en toe een ophouding geven. Op 1 hindernis liep hij nog tegen mijn hand maar voor de rest sprong hij een stuk beter en ging het aardig rond.

Kwam Gomir ook nog tegen. Die was gezellig aan het groomen en ze heeft me nog even wat bruikbare tips gegeven

Heb trouwens gisteravond alweer een mailtje gehad van de organisatie van SGW Vlietlanden of ik weer hindernisjury wil zijn in het weekend van 19 en 20 augustus. Ik moet zeggen. Ze zijn er in ieder geval ruim op tijd mee

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:59

Nou ik heb zometeen mn laatste examen..(engels) ik zag dat over mn examen van gisteren(economie) veel klachten zijn binnen gekomen..misschien gaat mn cijfer dan wel ietsje omhoog want ben bar slecht in economie/...

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:01

Nou, lekker is dat... Ik moet de dokter over een half uur terugbellen...
Zometeen rot mn wang weg

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:04

Sgwukkie: Fijn dat het weer wat beter gaat. Maar hoe ben je in zo'n dip gekomen? Zie dat je M springt..

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:10

Onide, nope kheb geen enkel idee wie de paps kan zijn. Dus idd een shet zou kunnen...
Ik denk dat ze met een koppel paarden op de wei heeft gelopen vorige zomer en dat ze door een 2 jarige hengst ofzo is gedekt. Maar ja ik hoop dat ik er nog achter kom!

SGWukkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:22

renskek schreef:
Sgwukkie: Fijn dat het weer wat beter gaat. Maar hoe ben je in zo'n dip gekomen? Zie dat je M springt..

Ik heb nog niet echt M gesprongen. Ben er maar 1 keertje in gestart maar dat was niet de oorzaak van mijn dip. Dat was gebeurt in de cross.
Ik kwam vorig jaar in Princenhage op een dubbele oxer in het bos niet goed op de tweede. Ik wou hem toen eigenlijk zelf stoppen omdat ik zag dat het niet paste. Helaas dacht Uk er anders over en sprong hij te vroeg af (een paar meter voor de hindernis). Op een stijl was dat nog gelukt, maar op zo'n oxer niet. Hij landde met zijn achterbenen tussen de twee stijlen van de oxer in.
Hij trok zich wel weer los (Gelukkig zat er een breekboom op) en viel niet maar ik ben toen zo vreselijk geschrokken dat ik even helemaal mijn vertrouwen kwijt was. Ik heb er zelfs aan gedacht om er helemaal mee te stoppen. Zo bang was ik geworden!
Gelukkig hebben mijn trainer en mijn vrienden mij weer gemotiveerd om door te zetten. Daar ben ik nu toch wel weer heel blij om

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:30

SGWukkie schreef:
Heb trouwens gisteravond alweer een mailtje gehad van de organisatie van SGW Vlietlanden of ik weer hindernisjury wil zijn in het weekend van 19 en 20 augustus. Ik moet zeggen. Ze zijn er in ieder geval ruim op tijd mee

En je hebt natuurlijk gelijk geantwoord dat je graag weer een dag komt helpen

Ik zie je zaterdag zeker wel? Had je eerst over het hoofd gezien op de startlijst!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:40

ben ik ook weer eens...

Sjaan: leuke verrassing! Daar zijn we op de manege toch ook wel met enige regelmaat tegenaan gelopen

BT: volgende keer veiligheidsgordels om!

SGWukkie: Fijn dat het vertrouwen weer een beetje terug komt! Wanneer ga je weer crossen?

Verder hier niet zoveel te melden. Vanavond weer dressuurles, eens kijken hoe dat gaat na al dat buitenrijden van de laatste tijd

Nog 10 pagina's te gaan trouwens... hoe lang zouden we daar over gaan doen?

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:40

miss_jumpy schreef:
SGWukkie schreef:

En je hebt natuurlijk gelijk geantwoord dat je graag weer een dag komt helpen

Ik zie je zaterdag zeker wel? Had je eerst over het hoofd gezien op de startlijst!

Ik heb nog niet geantwoord op de mail omdat er in de mail ook verzocht word of de mensen die vorig jaar met me meekwamen ook weer kwamen helpen. Deze ga ik dus eerst nog even vragen.
Maar ikzelf ben zeker weer van de partij! Zoek maar weer een uitdagende hindernis voor me

Ja, zaterdag moeten we maar weer eens meeten. We hebben allemaal zo veel tijd tussen de dressuur en het springen. Kunnen we wel even gezellig een drankje drinken

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:42

MissM schreef:

SGWukkie: Fijn dat het vertrouwen weer een beetje terug komt! Wanneer ga je weer crossen?

Ik ga zaterdag weer starten in Vrouwenpolder in de M. En jij?

ammi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:53

Sjaan: leuk zon verassing! Hou je ons wel op de hoogte?

SGWukkie: gelukkig dat je je vertrouwen weer hebt gevonden,
stel je voor een leven zonder SGW, dat kan toch niet?!

Haha, BT: Fasten your seatbelts, were getting ready for take off! }>
Gelukkig was mn merrie super braaf na twee maanden niemand
op haar rug te hebben gehad.. wat een schat..

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:05

SGWukkie, ik zag dat je eigenlijk ook best laat bent begonnen met paardrijden.. En toch ben je M in alles!
Das best knap!
Goed dat je je trauma te boven bent!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:22

SGWukkie: ik denk dat ik pas in het najaar weer ga starten, heb de laatste maanden niet genoeg tijd gehad om goed te trainen voor de crossen.

Rij op het moment helemaal even geen wedstrijden, ben er een duinkonijn van aan het maken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:24

MissM schreef:
SGWukkie: ik denk dat ik pas in het najaar weer ga starten, heb de laatste maanden niet genoeg tijd gehad om goed te trainen voor de crossen.

Rij op het moment helemaal even geen wedstrijden, ben er een duinkonijn van aan het maken

19 augustus, dat is toch najaar
Maar lijkt me wel leuk als je naar ons toe komt, Vlietland!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:24

Ik ga m'n allerlaatste examen zometeen in, wiskunde Duimen jullie even voor me?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:25

succes Andrea!! En geniet ervan, je laatste werkje aan de middelbare school... whoei, even sentimenteel doen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:26

SGWukkie schreef:
Ik heb nog niet geantwoord op de mail omdat er in de mail ook verzocht word of de mensen die vorig jaar met me meekwamen ook weer kwamen helpen. Deze ga ik dus eerst nog even vragen.
Maar ikzelf ben zeker weer van de partij! Zoek maar weer een uitdagende hindernis voor me

Ja, zaterdag moeten we maar weer eens meeten. We hebben allemaal zo veel tijd tussen de dressuur en het springen. Kunnen we wel even gezellig een drankje drinken

Ik ga daar niet over
Dat drankje moet lukken, en elkaar heel hard aanmoedigen! Hoe laat cross jij?

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:26

ik zit op school te bokken
we moeten een aardrijkskunde-opdracht maken over de demografie van een land..

moet nog wel bijlezen, dat ga ik op school maar niet doen

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:39

miss_jumpy schreef:
MissM schreef:

19 augustus, dat is toch najaar
Maar lijkt me wel leuk als je naar ons toe komt, Vlietland!

Ik zou het heel leuk vinden om weer eens een keer bij jullie te komen rijden, maar ik ben op vakantie van 4 t/m 18 augustus(laat) en denk niet dat het een goed idee is om dan de volgende dag een cross te rijden