Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lene schreef:Gisteren ook eens mijn twee hobbies gecombineerd. Had niet echt tijd om én te lopen én te rijden, dus pony met halstertouw rond zijn hals meegenomen om te gaan lopen. Op een verleidelijk plukje gras na bleef hij braaf bij mij. Multitasken to the max
Laurievc schreef:We gaan een piste aanleggen. Nu zonder drainage ed, maar we zitten op goede grond en de gehele weide is gedraineerd
Dankje voor de voorstelling Florence. Knapperds heb jeLRV ruiter als ik het goed zie? Is jouw schimmel ook een vetzakje zoals de mijne?
Laurievc schreef:Heb de linkjes even gekopieerd hahaMiddelste foto op Mechelen?
PrietPraat schreef:Waw Laurie Dikke proficiat! Dat wordt u droomplekje! Met eigen piste en al! Op hoeveel grond ligt het?
Wat grappig Antonius!
Ik heb het niet mee gelezen de commentaren maar hun doel is wel geslaagd, er zijn nog verschillende die bij ingeschreven hebben! Bij mij heeft dat net ook wel een averrechts effect...
Hanne_SP schreef:De mijne is een ruin van augustus 2011. Meer dressuurpaard als springpaard eigenlijk nu.Hopelijk vanaf volgende zomer zit er daar verandering in haha.
![]()
Luxor Van 't Stre*yehof v. VDL Atlantic x Happy Wind D'hof ten bos
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Helaas ziet hij er nu wat schraler uit dan deze foto van vorige zomer, maar daarom is het operatie vetmest voor Luxor!
Maar ah, hij heeft een topkarakter en toevallig voor een mooi prijsje kunnen kopen.