Sterkte anthea, wat heftig allemaal Jantine en Kris: gefeliciteerd!
Ik heb miss een kamer in Zwolle, zou toch wel een rustiger zijn dan elke dag heen en weer reizen straks en mijn vader zit dan tenminste niet 5 dagen in de week zonder auto Hoop dat het wat is en dat ik hem voor korte periode kan huren
daNiielle_
Geplaatst: 25-01-12 11:55
Sterkte Anthea!
Lijkt me niks, ruzie met de buren. Ik ken mijn buurt niet eens. Wel de personen direct naast ons, dat zijn aardige mensen. Verder woont mijn neef achter ons. Wij wonen in een buurt met jonge mensen waarvan de meesten net kinderen hebben, volgens mijn ouders allemaal leuke mensen.
Kris, ik was foto's aan het kijken op je fb. Dacht al langer dat ik je ergens van herkende..Nu weet ik het! Die schimmel die je toen zo had opgeknapt vond ik zo gaaf. Nutteloos bericht misschien maar nou ben ik er eindelijk achter waar ik je eerder ben tegen gekomen.
Anthea dat is inderdaad een flinke tegenvaller dan. Veel beterschap voor je vader en sterkte!
Over die singel die op de vorige pagina stond zijn ook tig topics op bokt geweest. Schijnbaar weten heel veel mensen niet hoe zo'n ding werkt. Ik heb het trouwens een keer gepresteerd om mijn springsingel verkeerd om vast te maken. Ik vond het al zo gek dat Vies de stal niet uit wilde
Zo en nu weer snel verder aan mijn huiswerk.
Leliaardje
Geplaatst: 25-01-12 12:31
Oh, Anthea, wat een afknapper dat het opeens zo ging tegen vallen. Sterkte! .
Jongens, wat een buren-verhalen. Texelse: vreselijk. Hoe komt iemand zo gestoord? Wij hebben aardige buren. Lopen niet de deur plat, maar als iemand hulp nodig heeft voor iets, dan is dat zo geregeld. De koeien-buurman heb ik verder geen contact mee, maar zij wonen er ook niet: alleen de koeien wonen er.
wat moet je je bij zo'n zoon voorstellen? of bij zulke ouders? Geen idee, kan overal gebeuren ben ik bang, maar gelukkig gebruiken de meesten wel een beetje hun verstand. Hoewel die idiote bezinedief die laatst op de georganiseerde file inreed ook geen rijbewijs bleek te hebben.... stom volk!!!
@ anthea: sterkte ermee... @ sannn: dan ben jij al de 3de in dit topic met buren-troubles... @ lelieaardje: 14, en dan 100 door de stad.. das best stout
Ruzie met de buren is vast heel vervelend! Sterkte in de strijd..... Ik ken nauwelijks buren, kwam er na 3 jaar achter dat er een stalgenootje bij mij in de straat woont hihi
Sterkte met de tegenslag Anthea.
Echt winter idd. Zaterdag naar lisse dus binnnen kunnen we lekker rijden en zondag zal de sprinbgles buiten vast niet door gaan...
Ik ben helemaal beurs en stijf. Paard van mijn vriendin (mijn adoptie petekind-paard) wilde zondag ineens niet meer lopen, niet meer uit de paddock, smorgens was er niets aan de hand. DA gebeld en toch maar rustig aan uit het slechte weer proberen t paard op stal te krijgen. Niets aan de benen te zien, viel niet om als je aan dr staart trok... koorst.
DA geweest: Virus medicijnen er in een rustig aan. Maandag Stappen, Liep slechter been dik en erg warm DA gebeld; Koelen en afspraak voor woensdag. Gisteravond, Been Loeiheet, mocht er niet eens naar wijzen en weer koorts. DA weer gekomen; Foute inschatting we gaan behandellen voor Einshuss. (AB en Penecilline)
Paard krijgt peneciline en blijkt allergisch.... Ze ging in shock, viel schuddent op de grond. Vriending helemaal in paniek, DA rende weg voor antigif. Ik ben op dr hoofd gesprongen om te proberen haar op de grond te houden, deken onder dr hoofd gelegd, Helaas kon ik haar niet houden dus stond ze weer op. Ze viel weer half weer geprobeerd om dr op de grond te houden maar ze was zo in paniek dat bij dat niet lukte alleen. Ik kwam nu ook bijna onder t paard. Dus heb ik de los moeten laten. We stond weer op stijgerde en sloeg achterover... n de is helmaal achteruit gelopen tot achter in de stal. Daar kwam ze na een tijdje tot rust, we konden niet bij haar komen omdat ze zo in paniek was en helemaal dizzy. Ze heeft dus geen antishot gekregen vand e DA. maar ze kwam gelukkig vrij snel weer bij...
Nu gaat het gelukkig goed met paard en baasje!! Been moeten we nu zonder Penecilinne behandellen. Maar dat komt vast goed.
Maar door mijn knuffelpartij met een paard in shock, heb ik wel een beetje spierpijn....
AntheaV
Geplaatst: 25-01-12 13:10
weule schreef:
't wil 'echt' winter worden vanaf't weekend...
NEEEEEEEEEE
edit/ Beli: Wat naar zeg! Hopelijk knap je snel op en het paardje natuurlijk ook
Laatst bijgewerkt door AntheaV op 25-01-12 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt
_Noor
Geplaatst: 25-01-12 13:11
Jeetje, wat heftig Beli! Schrikken zeg! Tientjeh, gefeliciteerd! Weule, valt wel mee volgens mij toch? Geen sneeuw.. Wel koud, maar met zon.
Ja was ff spannend.... Wat een naar gezicht is dat joh!
weule
Geplaatst: 25-01-12 13:13
@ beli: heftig..., wij hebben er hier ook 1tje die allergisch is voor neopen..., die flipte ook helemaal nadat de DA dat gespoten had... ook 1 keer paard in shock meegemaakt... proberen aan de grond te houden, maar uiteindelijk moet je ook aan je eigen botten denken inderdaad
@ noor: maar koud is wel echt winter :p opzich vind ik het niet erg, als het dan de komende 2/3 dagen maar wel droog blijft. dan kan ik de bak slepen voordat het gaat vriezen. is die mooi vlak en kunnen de paarden er nog op.., nu staat er her en der nog iets water in, dus slepen kan ook nog niet.
TeeGee
Geplaatst: 25-01-12 13:14
Jeetje dat is zeker heftig!
Snoekiej
Geplaatst: 25-01-12 13:15
Gefeliciteerd Kris! Jeetje, wat balen Anthea.. Gatver, wat een rotverhaal Beli. Einschuss is rot, hopelijk trekt het snel weg.
Goeiemiddag! Ik ben ook weer ontwaakt! Ga nu naar stal, even in de buitenbak rijden als ik het niet te koud vind. Vanavond werken, en verder niks bijzonders
Ik ben een beetje zenuwachtig voor zaterdagavond als ik moet starten. Ik hoop dat zijn kop vanmiddag weer goed staat, wil graag met een goed gevoel heen. Morgen doet schoonzusje hem nog en ik vrijdag nog, maar goed als het dan nog moet gebeuren.......