[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:47

Ik snap!
Ik ben juist meer van bruin en zwart. Vroeguh (toen ik nog alleen maar schimmels had) alles zwart en grijs. 100 grijze dekjes thuis liggen die allemaal niet op een bruin paard staan -O-

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:55

hahahahaa gelukkig, was bang dat je me een zeikerd zou vinden (kan ik me goed voorstellen hoor ;) )
Maar op een vos is blauw en of bruin heel mooi. Grijs vind ik ook niet zo mooi op een vos. Zwart kan mooi zijn qua dekje maar niet bij mijn bruine zadels :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:02

muts_marijke schreef:
Bianca fijn dat je PC weer werkt. Ben nog wel effe aan het denken gekomen na hetgeen jij vertelde over het sportpredikaat... :D

oohh haha...!!!! positief neem ik aan. :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:06

even een snelle bijlees actie want ik vertrek zo voor een feestje in groningen,

Wil sim heel veel sterkte wensen :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:07

jazeker! Vind ik wel een heel gaaf idee! Ik ga het is overleggen met een kennis die daar verstand van heeft! Laat die Verdi beeb maar komen :):) :):) :):) (geert wil nog niet hoor, die wil volgend jaar nog met haar crossen maar ik vind het errug leuk als er een keer een beeb van Ula komt! )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:32

Tientjeh, niet zo onzeker :)
Texelse, ik had hetzelfde met de foto van flip. Ik vind hem aardig gegroeid :D
Ik stem ook voor donkerblauw, groene opdruk... Net als de vorige druk. Toen zat ik nog geen eens op Bokt O:)

Het was heerlijk op het strand. We hebben een half uur door het bosjes water gewandeld... De zon ging net onder en wat een mooie lucht krijg je dan.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 20:40

Jeroeeeeeeeeeeeeeeeen. *\o/* :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:59

Caro wat vervelend dat de merrie toch niet goed lijkt
Fijn dat KJ het poetsen goed doet
Ferrose krijgt haver van stal (4 scheppen is natuurlijk geen kilo per dag) en als ze werkt (op niet werkdagen krijgt ze de helft) zo een 1,5 schep muesli van Havens (was geloof ik zo een kilo qua gewicht). Sportfit vindt Ferrose dan weer niet te vreten, eet ze zelfs niet met haar haver erdoor heen.
Noor maakt liever geen mannen bang met haar spierballen :Y)
Super dat je fijn getraind hebt Lielle
Ik ga na het lezen van alle goede verhalen over magnesium maar eens op zoek naar een supplement voor mezelf om rustig te worden in mijn kop. Ik ben de laatste tijd steeds aan het malen over de kleintste dingen
Super dat met Zeus alles goed is MM
Ik wil ook wel mee doen met een bestelronde voor vesten
Texelse jij hoort er gewoon bij hoor
Margreet interessant stuk over insulineresistentie zeker omdat Nes insulineresistent geworden is
Super van T, TG
Sim dit klinkt wel heel erg spannend (in de verkeerde zin van het woord).
San's idee wat betreft het vest vind ik ook wel erg goed dus alleen voor actieve(re) posters
Super Texelse
Training ziet er goed uit caro
Ik had dezelfde gedachte als meerdere andere over de foto van Flip

Ik ga nog snel even Ferrose poetsen. Die heeft nu haar tweede vrije dag gehad (en ook de laatste voor nu) en dat vindt ze toch al niet zo. Maar ik heb de hele dag met de DDD gewerkt en ben op vooral omdat het zo rustig was.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:15

Ík ben ook niet zo voor zwart. Heb dat echt nooit aan. Zwart is ook een kleur die veel mensen aan hebben, maar die eigenlijk weinig mensen echt staat. :) Maar kiezen jullie maar een kleur en opdruk etc. Dan kijk ik dan wel wel of ik er ook 1 wil of niet!

Ik ben voorbereid voor mijn stage dagje morgen. Dan lekker weekend, 2 dagen in een zon overgoten Ysselsteyn genieten. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:28

Sim, ik duim ook voor je!
Karen, hoe ging het met Do?
Bianca had een flinke klus aan bijlezen.
Caro, lekker getraind. Je ziet wel dat ze niet zo voorwaarts is, maar het was ook erg warm natuurlijk. :)
Mootje, lekker op het strand geweest?
Roos, *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :D

Kris, ik heb in principe wel interesse in een vest! Ik heb Biertabje vanmiddag een pb gestuurd of we haar logo mogen gebruiken. :)

Ik heb Jer gereden. Buurvrouw van KJ aan de andere kant moest ook aan de bak, dus hij stond alleen. Beetje schreeuwen in het begin, maar verder ging het goed. Mooi, want daar moet ie maar aan wennen. Volgende week is Jer ook weer een paar uurtjes op pad, dus dan hoop ik dat hij gewoon zelf op het land kan. Van het weekend maar eens even oefenen! Nu nog even snel wat boekhouding voor vriendje doen.. :O

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:29

Hallo!
Sim wow ook ik schrik daarvan! had idd eerder al iets gelezen, maar zoiets had ik niet verwacht! :(:)
Ik heb toendertijd idd ook een polo gekocht. Echt ideaal. Die is nog steeds mooi! Heb hem alleen nooit aan op deen cross. En ik ben ook voor blauw. Zwart staat mij echt niet. Ik ken Bt wel, maar iemand heeft haar al gepbt?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:31

Yep, ik :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:49

Caro lekker getraind dus en ook fijn om te lezen dat je Bert een goede DA vindt.

Do'tje was best heel dapper buiten, lekker tussen 2 hele brave paarden in. Was leuk, lekker gereden :D
Austin wordt morgen gekeurd en gaat dan ook gelijk weg. Hij krijgt een heel leuk baasje en komt op een super mooie stal te staan. Blij voor hem :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:59

Braaf paard dus, Karen! Is deze ook voor de verkoop of kun je wat langer doorrijden?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:06

Ook voor de verkoop, alleen T en Bari mogen blijven. Het is jammer dat de stalling zoveel kost anders mochten ze van mij allemaal blijven :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 23:14

Fijn dat Do braaf was Karen, wel balen als Aussie zo snel weg zou zijn.

Ben net met geert mee geweest naar dressuur les. jaja het wordt wat :D
Andor liep echt goed, Geert kon zelfs al wat schouderbinnenwaarts rijden. En hij heeft de hele les energie gehad. Eerder was hij nog weleens echt moe nu was hij nog echt fit. Zo gaaf om te zien hoe hij zich ontwikkeld

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 23:28

Zo, even een warme choco en een inhaalrace...............

Las dat er op vrijdag overloos gezwamd wordt, dus ik ben benieuwd morgen :D .
Marijke had goed nieuws over Zeus +:)+ (alhoewel ik niet weet wat er was :o ). Wel schrikken dat jullie zo uitgleden!
TG heeft ook goed DA-nieuws *\o/* .
Ik denk dat ik pas in de openingspost hoor als ik een heel topic mee klets. Hi hi, ik moest wel lachen: allerlei mensen die ik tig keer tegen gekomen ben, vinden zich geen vaste posters. Ik ben benieuwd welke 3 er dan wel vaste posters zijn ;) .
Mooie post van Noor waar ze aangeeft wat ze aan bokt heeft/gehad heeft. Je leest een hoop gedoe en gesar op bokt, maar je komt inderdaad ook erg veel topics tegen waar mensen elkaar echt steunen. Het is erg bijzonder hoe zo'n internet groep naar elkaar toe kan groeien. <3
De kielhaal-ervaring van gr-Roos ben ik gelukkig niet tegengekomen.
Ik zag een erg mooi zwart polo met lichtgroen logo langskomen. Zal vast helpen voor de betere herkenbaarheid buiten bokt 8-) .
Oh, ik zie opeens Catweazel weer langskomen!
Sim zit in spanning. Maar als wij met z'n allen gaan duimen, moet dat de goede kant op gaan! :(:)
Bij Texelse goed nieuws omdat de jongste weer op het paard zat!
TG heeft lekker buiten gereden.

Onze Dobby (kattenmonster) heeft al paar dagen de plasseritis: zit steeds te plassen, maar er komt zo goed als niets. Wel goed gecontroleerd of hij geen volle blaas had en dus verstopt zat, maar dat was niet zo. Me suf zitten piekeren hoe ik urine moest opvangen om te laten onderzoeken. Had hij vanochtend op de trap geplast. Dat kon ik mooi met pipetje opzuigen en in buisje doen (setje had ik vorig jaar al een keer gehaald toen hij hetzelfde had). Dus vanochend eerst naar de DA. Uitslag: struvietkristallen. Op zich wel positief: die zijn met voer op te lossen, maar dan moet hij dus wel ander voer dan de rest van de katten. Dat wordt nog een logistieke uitdaging met 7 katten.....................
Giga heeft vanavond gedressuurd. Is wel wat moeiig. Misschien toch nog Neede in de benen?

Zo, tot zover mijn meeuwenflets :+ .

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 23:56

Leliaardje schreef:
Zo, tot zover mijn meeuwenflets :+ .
:D

Denk dat dat bij jou nog heus wel meevalt ook hoor! Grappig inderdaad dat bijna niemand zich een vaste gast vindt.
Maar mooi omschreven inderdaad wat bokt kan zijn. Als ik het erover heb met mensen (die vaak niks met paarden hebben) dan blijf ik zeggen dat wat mij betreft de mooie kanten van zo'n internetgemeenschap toch zwaar overheersen. Zonder daarbij te ontkennen dat het ook heel kleinzielig en naar kan zijn. Zelfs een losse-flodder-poster als ik zie toch veel hulp, steun en sociale controle naar elkaar. En bij een sport die zo door het hele land verspreid is als de SGW is een verzamelpunt van allerhande informatie onbetaalbaar.

*kruipt weer onder haar steen*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:48

Tientjeh, ik bedoelde jou zeker niet. Ben weer de hele dag op pad, ga vanavond wel uitgebreider reageren.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:50

@Lielle: als het de gewoonlijke vrijdagmiddagpraat wordt, dan kon jouw reactie wel al eens in het nieuwe topic staan ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:53

Ik zal aan jullie denken in de sauna :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:54

En nog evem als toevoeging, ik hebniemand bedoeld die zichzelf vervolgens als niet-vaste poster betitelde.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:05

en dat is een toevoeging om het nog spannender te maken!!! ;) Net als een spelletje. Je krijgt een hint en snapt er dan helemaaaaal niets meer van!! :+ Geniet lekker in de sauna. Je kunt wel buiten blijven staan. De temperatuur is goed, en de luchtvochtigheid heeeeeel hoog!! :D

edit: ik kan me goed vinden in post van Toby; "het goede overheerst" :)
Laatst bijgewerkt door texelse op 30-09-11 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:06

Goedemorgen!
Lielle, Veel plezier in de sauna :) Ga je met je wederhelft?

Nog één dagje werken en dan is het weekend! Morgen weer een springles met Nickje :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:13

Kris schreef:
SGWay of life kleding:

Kris: Vest en polo 2x
muts_marijke: Vest 2x en polo
Texelse: Vest
Danielle: Vest of polo
itsme: Vest en misschien polo
joki: Vest
Noor: Vest
Mootje vest en polo
Bianca vest
Margriet: Polo
San: ovb

Goedemorgen!
Het aftellen is begonnen! Over 5 uur heb ikm vakantie!

Lielle, have fun vandaag!
Tody, kom maar weer onder je steen vandaan hoor ;)
Leliaardje, succes met voeren, is heel lastig als er eentje iets anders binnen moet krijgen!