Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Morgen gelukkig lekker dagje sauna!! En vanavond springles met Jer!

Snoekiej schreef:Er staan een hoop mensen in de oude OP die helemaal niet (meer) actief meekletsen. Persoonlijk vind ik het niet zo leuk als die er ook allemaal tussenstaan. Veel leuker om gewoon de kern erin te hebben staanEn er moeten zowiezo natuurlijk weer mensen bij, zoals jij bijvoorbeeld

).
Balen!
Mogen ze toch wel goed gaan maken met een hele flinke korting of iets dergelijks 

Stuk van de wei naar stal liepen ze allebei aan een kant van me en heb geen pasje druk op het touw gehad zo braaf liepen ze naast me! GG is wel een beetje een boef. De stalhouder krijgt hem opeens niet meer zo goed te pakken in de wei. Op stal wel, dat betekent dat ie naar buiten mag, zo slim is ie dan ook wel weer
Gelukkig is hij bij mij helemaal niet moeilijk, dus denk dat het ook wel weer over gaat 
Als je in Purmerend komt te werken, moeten we maar een keertje meeten. Daar werk ik vlakbij! 
viefdepief schreef:[ GG is wel een beetje een boef. De stalhouder krijgt hem opeens niet meer zo goed te pakken in de wei.
Heb ook zo'n overwicht op dat beest 
ga je daar dan ook stage lopen?
Dan mag je idd stapelen. Op voorste bord al het bestek, etc, en het achterste bord stapel je de rest. Het is niet lastig vasthouden, maar vooral gewoon heel erg zwaar.
Wel goed dat jullie er zo op tijd bij waren! Fijn ook dat je een goed gevoel had over je gesprek. Wist ook niet dat je zo ver weg ging kijken. Kun je anders wel bij mijn opa en oma slapen, die hebben nog een lege kamer in het centrum 
Zag hem vandaag trouwens ook voor het eerst wat brokjes eten 

-date gaat niet door vanavond, dus heel stoer besloten om zo eens even mijn kamer schoon te boenen