[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:09

goed nieuws dus sanurie! Ik blijf voor je duimen!
Krijgen Mirthe en EB vandaag ook geen bericht?

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:20

Nog maar 10 min :D
bvw: Volgensmij wel , dus ben benieuwd!!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:32

De 10 minuten zijn nu voorbij, kan ik je feliciteren?
Karen, weet niet of je het weet. Maar je staat ook nog op de lijst voor Vlietland a.s. zaterdag zag ik net.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 16:34

Ik denk GEFELICITEERD voor Sanurie?!

Mootje, ja ik ben er helemaal klaar mee. Zit de hele dag al te zuchten en te steunen en te klagen :o Morgen gelukkig lekker dagje sauna!! En vanavond springles met Jer! :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:34

Ik had het gezien San, had me vorige week maandag afgemeld per mail en ook reactie terug gehad.

Sanne, geslaagd?

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:36

Ik ga gewoon van uit dat ik GESLAAAAAAGD ben :D :D :D *\o/* *\o/*

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:40

Gefeliciteerd Sanurie!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:41

Karen, dat is echt onmogelijk lang. Ik zou er allang geen vertrouwen meer in hebben en de hele boel afbestellen. Stel dat je straks iets met je zadel krijgt/er gaat iets kapot. Moet je ook maanden zeuren voordat er wat gebeuren gaat. Dan maar geen Antares zou ik denken.

Noor, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Gelukkig heb je wel wat fijns om naar uit te kijken.
Prima als Margreet het topic opent. Ik heb er eventueel ook wel tijd voor, maar dat bewaren we dan wel voor een volgende keer.

Snoekiej schreef:
Er staan een hoop mensen in de oude OP die helemaal niet (meer) actief meekletsen. Persoonlijk vind ik het niet zo leuk als die er ook allemaal tussenstaan. Veel leuker om gewoon de kern erin te hebben staan :D En er moeten zowiezo natuurlijk weer mensen bij, zoals jij bijvoorbeeld :P

Hier ben ik het wel mee eens!

Gefeliciteerd Sanurie.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:44

KAREN @ jemig zeg wat een ellende met je zadel, lau had toch ook al een keer een tip gegeven omdat af te bestellen en iets anders te nemen ??
SANURIE @ gefeliciteerd.. *\o/*
TEXELSE @ ik zou zo geen paardje weten eigenlijk, zit niet zo in de handel. Veel plaatjes kijken op sporthorses.... :D

ppfff...lees net in het OK topic dat de uitleg voor de hindernisrechters niet echt top was en mensen weigeringen niet hebben aangerekend gehad terwijl ze dat wel hadden ??? vreemd hoor..
Hier druk met werk om de dag op de kazerne......ach ja hoort erbij. Bull vandaag op ijzers gezet dus wij kunnen nu ook weer spikes draaien.. ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:45

Had ik ook gelezen Bianca en vind dat echt schandalig en niet kunnen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:47

_Sim_ schreef:
Had ik ook gelezen Bianca en vind dat echt schandalig en niet kunnen!

je krijgt er steeds een wranger gevoel van eigenlijk....maar ja....mijn uitsluiting was wel zo duidelijk als wat.... :j

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:53

Sim, Bianc dat klopt. Maar als ik hem nu af zeg heb ik ook niks en bovendien heeft Devoucoux nu geen vertegenwoordiger in NL dus dat schiet ook niet op. Levertijd voor nieuwe zadel zou 14 -16 weken zijn en ik zit dan nu op 12 weken. Ik ga wel een soort compensatie eisen :(

Sanne, gefeliciteerd!!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:01

Sanurie± Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Karen ik zou zeggen eis er een borsttuig, singel en hoofdstel bij.

Devoucoux kan je nog wel bestellen via de Belgische vertegenwoordiger en dan heb je hem binnen 10 weken.
Probleem is dat er qua dit soort zadel nu Devoucoux weg is weinig keuze meer is in Nederland. Butet hoor ik hele slechte verhalen over qua aanmeten en is schofterig duur en Antares heeft giga wachttijden.
Toch zou ik zo weer voor een Antares gaan, als de wachttijd niet zo lang was geweest had ik weer zo´n zadel gedaan in type eventing.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:05

sanurie gefeliciteerd! :D

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:33

Zo, dat was even flink bijlezen na een hele week Outdoor Gelderland (oa met Sarah en Mendy). Zoals Sarah al zei was het weer een erg geslaagde week met mooie sport, leuke feestjes en veel gezelligheid (en weinig slaap :D).

Wat ik nog enigszins heb onthouden:
Sanurie: Gefeliciteerd!
Vief: Kun je je arm al weer wat beter gebruiken?
San: Jouw been/rug ook weer wat beter inmiddels?
Karen: CWD of Jaguar zou je anders ook nog kunnen overwegen. Ik heb zelf een Jaguar zadel en die is echt onwijs fijn en ook heel mooi leer. Vriendlief heeft een CWD zadel, ook erg mooi en fijn zadel!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:10

Anthea: Dat zijn dure grapjes dus := Balen!
Noor: Wil het al een beetje vlotten met je studeren?
Karen: Dat is wel echt belachelijk :oo Mogen ze toch wel goed gaan maken met een hele flinke korting of iets dergelijks :=
Shanouk: Wat knap 6 borden :wow:
Sannn: Daar kwam ik inderdaad vandaan. Zat gister in de trein toen ik hoorde dat er bij Den Bosch een sein/wisselstoring was, maar gelukkig was mijn trein een van de eerste die weer door kon rijden. Hele grote pffffiew!
Jitske: Mijn arm gaat goed gelukkig. Moet er alleen niet te veel tegenaan komen, dat doet nog wel zeer. Verder zit er een charmante gele plek omheen al was paars/blauw natuurlijk nog erger geweest. Hoop dat de korst er over 2 weken (gala) wel af is :\

GG en Woll gingen zo goed vanmiddag. Was echt trots :D Stuk van de wei naar stal liepen ze allebei aan een kant van me en heb geen pasje druk op het touw gehad zo braaf liepen ze naast me! GG is wel een beetje een boef. De stalhouder krijgt hem opeens niet meer zo goed te pakken in de wei. Op stal wel, dat betekent dat ie naar buiten mag, zo slim is ie dan ook wel weer :P Gelukkig is hij bij mij helemaal niet moeilijk, dus denk dat het ook wel weer over gaat :)

Ik ga maar eens een maaltje fixen :9

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:11

Even een kort berichtje van mij. Super druk met het evenement wat ik organiseer as zaterdag. Verder ligt mijn schoonvader zins vanmorgen in het ziekenhuis. Heeft een tia. Vriend en ik gaan er zo even heen. Hij lag vanmorgen in bed en kreeg kramp. Begon te brabbelen en arm amper bewegen dus meteen met ziekenauto afgevoerd. Erg schrikken!
Had vanmorgen sollicitatie gesprek in purmerend! Beetje vervelende timing maar datoest wel doorgaan. Stage is erg belangrijk voor me aangezien ik er 10 maanden moet werken. Was heel positief van beide kanten dus hoop dat ik mijn plekje heb gevonden. Even een week afwachten.
Niet bijgelezen dus. Zal ik vanavond even doen..ben even met mn hoofd ergens anders..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 18:16

Avond!
Kim, dat is zeker schrikken zeg!! Beterschap voor je schoonvader :(:) Als je in Purmerend komt te werken, moeten we maar een keertje meeten. Daar werk ik vlakbij! :)

viefdepief schreef:
[ GG is wel een beetje een boef. De stalhouder krijgt hem opeens niet meer zo goed te pakken in de wei.

KJ is ook niet zo lief voor de stalhoudster de afgelopen dagen. Gaat hij vlak voor de wei klieren en hard achteruit lopen. Dus ik was er gister al vroeg om het zelf te doen, en toen liep ie braaf mee :roll: Heb ook zo'n overwicht op dat beest ;)

Ga zo naar stal, even de dagelijkse klusjes en dan richting springles!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:22

Kim, dat is inderdaad schrikken! Helemaal naar Purmerend :oo ga je daar dan ook stage lopen?
Noor, veel plezier met je springles :D

Ik ga een uurtje bankhangen en fan richting de info-avond van de vlietlanden!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:26

Jeetje Kim. Dat is schrikken, hoe gaat het nu met hem? Hopelijk word je sollicitatie wat!
Gefeliciteerd Sanurie!!
Gaat wel iets beter met mijn been Jitske gelukkig. Wil vanavond na de CH vergadering What even rijden en dan morgen even sprongetje doen. Kijken hoe dat gaat, gaat dat niet meld ik Vlietland af. Maar heb er goede hoop in dat het wel gaat. Ben ook eigenwijs zat. ;)
Succes op springles Noor!!
Benieuwd bij welke hindernis jullie zitten Mootje en Shanouk, hoop leuke!

We hebben net lekker Burrito's gegeten. Toch wel voordeel dat je zelf moet koken. :D
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 15-06-11 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:26

Jullie hebben wel goed gehandeld door meteen de ambu te bellen Kim. De echte schrik kwam zeker daarna pas.
Vief, leuk he, kleine schattige veulentjes..... :D
Jits, heb je het een beetje vol kunnen houde met je knie? Gaat dat goed allemaal?
Ik heb ooit een hoofdstel van CDW gehad. Zeer goede kwaliteit!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:38

Gefeliciteerd Sanurie
Margreet mag ook van mij het topic openen.
Anne fijn dat de fysio vrijdag al komt
Anthea dat is wel een heel duur telefoontje
TG wat ontzettend vervelend dat gedoe met je zadel
Kim sterkte met je schoonvader

Ik baal nogal mijn springinstructrice is al 2 weken bijna niet te bereiken met auto+trailer. De weg is opgebroken en je kan er heen (vinden de bouwmensen) als je 2x langs een verboden in te rijden bord gaat en over een stuk puin met gaten rijdt. Met de loodzware trailercombi vinden mijn ouders dat niet zo geschikt en voor Ferrose is het gehobbel ook niet fijn. Dus ik kan er alsmaar niet naartoe en opschieten doen ze vooral ook niet aan. Binnenkort dan maar een keer naar Rob om te crossen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:01

Goeiemiddag!
Ben weer op stal geweest, en ga zo ook naar de instructie-avond van de Vlietlanden!

Sussie & Vief, 6 borden was met ophalen, niet met brengen hoor :D Dan mag je idd stapelen. Op voorste bord al het bestek, etc, en het achterste bord stapel je de rest. Het is niet lastig vasthouden, maar vooral gewoon heel erg zwaar.
Sterkte met het leren Noor. Nog ff en dan ben je er mee klaar!
Gefeliciteerd Sanurie
Welkom terug Jitske!
Haha Vief, was is GG een boefie :D
Heel veel sterkte Kim :(:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:12

Jemig kim dat is schrikken! Sterkte meid :(:)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:20

Kim: Wat schrikken zeg :oo Wel goed dat jullie er zo op tijd bij waren! Fijn ook dat je een goed gevoel had over je gesprek. Wist ook niet dat je zo ver weg ging kijken. Kun je anders wel bij mijn opa en oma slapen, die hebben nog een lege kamer in het centrum :P
Noor: Haha dat is altijd zo :D Zag hem vandaag trouwens ook voor het eerst wat brokjes eten :)
Snoek: Veel plezier!
Joki: Dat is wel echt vervelend zeg..
Corien: Ben benieuwd naar je date :))

Mijn :9k -date gaat niet door vanavond, dus heel stoer besloten om zo eens even mijn kamer schoon te boenen :)