Gaaf die boom zeg Lielle!
Studeer fysiotherapie Stal_ Fiore. Moet nu anamnese, informeren&instrueren, casus (= behandeling) en vaardigheden toets inhalen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en een roze airjacket? doe maar luxe
Ik ben vaders aan het overhalen om er 1 te kopen want hij krijgt nog behoorlijke som geld van het werk maar helaas wil hij mij niet sponsoren geloof ik
(nouja tot zover hij dat dan nog niet gedaan heeft want hij sponsort eigenlijk alles bij mij
)
) dacht even dat ze bij mijn vader in de nek zou springen maar ze zette maar 1 stap op zij
.
Heb de bandages wel gelijk weer verkocht, gebruik die dingen toch verder nooit. Zonde om ze voor 1x gebruiken in de kast te laten liggen.
Ik hoop ook dat Vorstin het een beetje wil blijven doen. Wat is Cellsan precies?
?

net nog even foto's terug gekeken, vorig jaar toen mee geweest naar Barocca 
Is ze verder wel een beetje lief? 
Evony schreef:itsme: welke klasse start je? B paarden is niet verplicht om het water in te gaan geloof ik!
en een dag vrijgehad gister!
knap spekkie heb je :J stoer een roze airjacket!
viefdepief schreef:Zusje van vriendje heeft vandaag haar eerste wedstrijd van het seizoen (2*) winnend afgeslotennet nog even foto's terug gekeken, vorig jaar toen mee geweest naar Barocca

Geweldig.
Morgen mag hij weer.