Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jammer dat je niet in Heiloo gaat starten, daar ga ik mijn eerste L2

* prijs telt natuurlijk ook mee, heb gelijk even gekeken en er waren wel een paar leuke die niet zo heel duur waren
, zoals vandaag .
!
. Daarna lekker op de wei, wei gemest en heel de stal leeggehaald, Bam laten enten en nog wat meer getut.
:
)
)
Ik geloof dat we vandaag weer taart hebben op 't werk
Morgen met mijn pownie naar Renswoude. 

Ik koop ook niet zo vaak nieuwe kleren. Heb laatst een nieuwe spijkerbroek gekocht. Ik had er maar 1, en daar zaten inmiddels wat gaten in 

Hij voelt zich weer lekker fit misschien!
Ben ook best gaar. Geloof dat ik even een beetje rust moet pakken..
. Moet de confrontatie aangaan met mijn eigenwijze merrie en niet meer voor de wat makkelijkere weg kiezen. Net zolang doorgaan tot de diva doet wat ik wil. Zweep mag niet gebruikt worden. Ze was op een gegeven moment van mening dat zij klaar was met de les en ging niet meer bij de uitgang weg. Wat fijn als je dan een instructeur heb die zelf veel truckjes weet... Gelijk ook een paar dingen op mijn ruin uitgetest want dressuurmatig ben ik ook weer even aangepakt. Ruin liep fijn
Zo lang niet geshopt?! Niets dan respect, maar het wordt wel weer tijd voor je zo te lezen
Ik shop echt véél te veel....
Ik heb ook nog heel veel kleren mt. 38 die de ruim zitten en maar in mijn kast hangen, moet ik maar eens iets voor gaan verzinnen! vind verkopen op internet zo'n gedoe
. Vanavond geeft ie nóg een feestje bij zijn vader dus nou ja... 
Fijn dat je nieuwe instructeur zo bevalt! Hopelijk is je migraine al afgezakt!

Kan me voorstellen dat je je dat toch een beetje aantrekt. 

Hoop dat het gauw afzakt, vervelend zoiets!
Vriendje moest nog lossen hier, dus die ook nog maar even een knuffel gegeven. Straks komen mijn ouders nog even helpen met wat gaten boren en dingen aan de muur hangen en dan gaan we gezellig met zijn 3'tjes naar Woll. Even rijden en dan naar de da om te kijken hoe het met de mini-woll is
nee is het ver rijden dan vanuit noordwijk?
.. Sterkte met Corion. Intructrice bevalt goed. Zij heeft ook altijd internationaal gereden en haar broer is 1 vd beste ruiters van Nederland. Vindt het fijn dat zij niet alleen zegt dat ik iets niet goed doe maar ook een oplossing geeft. Daarnaast je ook laat nadenken en uitleg geeft over waarom je iets beter kan zo doen..