[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:20

Veel plezier Mirthe!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:21

Ik vind het een leuk jurkje Noor! Kan je leuk van de winter ook leuk aan met legging en hakken :)
Vero is het idd. Fijn dat je uiteindelijk lekker gereden hebt! 20x40 bak lijkt mij idd best klein als je 20x60 gewend bent.

Veel plezier Mistid!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:22

Veel plezier Mirthe!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:23

Vriendje komt er zo aan, laat ik hem nog even aan hem zien :P

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:25

Corien, fijn dat het zo goed ging!

Noor, fijn dat het buitenrijden goed ging :) jammer dat je niet in Heiloo gaat starten, daar ga ik mijn eerste L2
wedstrijd starten namelijk. Vond het wel leuk zo met dat commentaar dat krijg je namelijk bijna nooit zo. Kan ik weer
even trainen voor de volgende keer L2 met de punten die beter moeten. Die 40 minuten ertussen is idd wel lang, maar
gewoon rustig aan doen en dan gaat het wel lukken denk ik.

en je moet gewoon die link kopiëren, dan doet ie het vanzelf zegmaar

Mirthe, leuk je haar zo! en veel plezier op SGW-kamp !

TG, veel plezier dit weekend met de oefencross en dressuurwedstrijd :D

Marjan, fijn dat je zo lekker gecrosst heb :)

Mootje, jammer van je bodeminspectie :(:)

Caro, balen dat ie zo vervelend was

Shanouk, jeetje wat heftig :oo

Heleen, ik ga zondag ook oefencrossen in Wieringerwerf. Zit in groepje 4 om 9 uur.

PB, fijn dat je zo lekker getraind heb bij Rob :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:30

Ik zie dus weer een paar bekenden zondag, gezellig!
Leuk jurkje Noor.
Veel plezier Mistid!

Vanavond buitenritje gemaakt, wat wordt het alweer vroeg donker, ik was net op tijd terug!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:33

Noor, Ik vind het jurkje zo op de pop erg tuttig :o
Ik moet mijzelf ook een schop onder de kont geven om een nieuwe garderobe aan te schaffen. Broeken zijn gemiddeld een jaar of 6/7 oud en shirtjes doe ik tot al een jaar of 5 mee.... Schaam, schaam. Ik vind het alleen zo zonde van mijn geld!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:37

Noor, ik vind het jurkje wel leuk, maar ze hebben daar veel leukere jurkjes :o * prijs telt natuurlijk ook mee, heb gelijk even gekeken en er waren wel een paar leuke die niet zo heel duur waren

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 00:36

Goedenavond.

Mootje: Dat is nel zeg, ik ben meer dan eens 6 uur bezig met 1 paard :'), zoals vandaag .
Snoekiej: Jeetje dat is schrikken, gelukkig valt het mee. Dat van lekkerleven is ook raar, hopelijk krijg je nog een reden ofzoiets.
Pb: Lekker getraind zo te lezen, altijd fijn als je ineens door hebt wat het probleem is.
Sann: Fijn dat het opbouwen zo goed gaat!
Mirthe: Veel plezier op kamp.
Noor: Ik zeg kopen :D !

Ik ben lekker heel de middag aan het tutten geweest met Bam, eerst flink gereden, galop ging al een stuk beter, stap was al goed en nu alleen de draf nog :+ . Daarna lekker op de wei, wei gemest en heel de stal leeggehaald, Bam laten enten en nog wat meer getut.
S'avonds opgepast, ik heb zo'n monster beet gehad :D :
Afbeelding
(ter grootte van een wandelende tak :P )

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 07:47

Goede morgen!

Evie iiiiel :+
Noor lekker gelest dus nog wel?
Snoek das best l*ullig! hoe gaat het met de eigenaarese van stal?
Tientje beterschap!!
Tg ben jij ook jury lid?? (kunnen wij je niet een x vragen :P )
Mistid leuk sgw kamp!! wie organiseerd dat?

Zo heb gister ook weer lekker gereden! Jack ging er ook nog 1 x flink van door.. :=
Vind zijn hak allen nog wat dik, dus ga zo even de DA bellen hoe en wat :)

Nu richting werk, bijna weekend dus!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 08:47

Goedemorgen, nog een paar uur en dan is het weekend :)) Ik geloof dat we vandaag weer taart hebben op 't werk :D Morgen met mijn pownie naar Renswoude.
Ik ben de laatste van mijn groepje en daarna zit 6min niets, dus ik kan waarschijnlijk lekker rustig aandoen in de waterbak en alle kanten aanrijden. Vanavond nog even dressuren en dan morgen om 11.30 bij Bianca haar trailer!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:12

Iedereen veel plezier in renswoude. Wij zijn aan het inpakken, vandaag nog een dagje Canterbury en
morgen de boot en zet het weer op.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:59

Goedemorgen!!

Veel plezier Mirthe!!
Wat een engerd Evie!
Leuk jurkje Noor, kan je veel mee denk ik!
Lielle, veel plezier op jullie laatste dagje daar!
Mootje, lekker taart :9
Corien, gaat Jackson lekker?? Wanneer weer wedstrijd? Doe je ook wel eens mee in Ouderkerk?

Gister lekker sushi gegeten en nog een leuk jurkje gekocht bij Expresso. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.
http://www.expresso.nl/2010/tunieken/jersey.html
En verliefd geworden op een te dure jas dus die moet ik maar snel uit mn hoofd gaan zetten.

Oh en ter info, Darren Chiacchia is vanaf zondag een week in NL.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 11:16

Worden er ook echt crosslessen gegeven Karen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 11:17

Weet ik niet, heb Nick even een sms gestuurd.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 12:46

Lielle schreef:
Iedereen veel plezier in renswoude. Wij zijn aan het inpakken, vandaag nog een dagje Canterbury en
morgen de boot en zet het weer op.

Jammer is dat altijd he !!! ;) er komt altijd een einde aan...mmmhhhh..maar zo te horen heb je het wel leuk gehad.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 14:46

Goeiemiddag!
Vanochtend op stal gewerkt, het lijkt gelukkig erg mee te vallen met de staleigenaresse. Die familie van LL heb ik nog niet aan de lijn gehad. Gisteren stond de telefoon uit. Ga het zo weer proberen.

Lekker dat je zo fijn getraind hebt met Het PB
Fijn dat Vero zo lekker ging Sannn
Leuk jurkje Noor!
Heel veel plezier Mirthe!
Mootje, dat is lang := Ik koop ook niet zo vaak nieuwe kleren. Heb laatst een nieuwe spijkerbroek gekocht. Ik had er maar 1, en daar zaten inmiddels wat gaten in :=
Getver Evie, wat een vies beest :P
Gekke Jack Corien :P Hij voelt zich weer lekker fit misschien!
Ook een leuk jurkje Karen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 14:59

Gelukkig valt het mee met de staleigenaresse Snoek. Ze zal wel "sterven" van de spierpijn, of niet?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 15:07

Behoorlijk ja, en alles is ook blauw en aardig dik. Maar het is gelukkig minder erg dan het in eerste instantie leek. Ze werd echt de lucht ingeslingerd namelijk, met een landing op de stenen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:12

@ snoekiej Klinkt heftig. Hopelijk houdt zij er niks ernstigs aan over.
@ mistid veel plezier..
@ aan iedereen die gaat crossen of CC hebben. Veel plezier en succes

Ik ga met migraine het weekend in. Zo leuk... al vanaf gisteren de klos :( Ben ook best gaar. Geloof dat ik even een beetje rust moet pakken..

Gisteren voor het eerst gelest bij nieuwe instructrice en er gaat weer een nieuwe wereld voor mij open :D. Moet de confrontatie aangaan met mijn eigenwijze merrie en niet meer voor de wat makkelijkere weg kiezen. Net zolang doorgaan tot de diva doet wat ik wil. Zweep mag niet gebruikt worden. Ze was op een gegeven moment van mening dat zij klaar was met de les en ging niet meer bij de uitgang weg. Wat fijn als je dan een instructeur heb die zelf veel truckjes weet... Gelijk ook een paar dingen op mijn ruin uitgetest want dressuurmatig ben ik ook weer even aangepakt. Ruin liep fijn :D
Morgen start ik even voor het laatst L spr. Heb m2 debuut en M spr debuut al opgegeven. Al ruim 10 jaar geen M spr gestart

Ik ga achter de laptop weg. Is niet fijn met migraine

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 08:09

@ Caro: sterkt met de migraine. Fijn dat lessen goed ging.
@ Mootje: ik hou wel van een beetje tuttig soms ;) Zo lang niet geshopt?! Niets dan respect, maar het wordt wel weer tijd voor je zo te lezen ;) Ik shop echt véél te veel.... :o Ik heb ook nog heel veel kleren mt. 38 die de ruim zitten en maar in mijn kast hangen, moet ik maar eens iets voor gaan verzinnen! vind verkopen op internet zo'n gedoe :o

Gister verjaardag gevierd van jongste broertje van mijn vriend. Die werd 18 en kreeg een rijles in een Ferrari! Hij had plots bar weinig praatjes :D. Vanavond geeft ie nóg een feestje bij zijn vader dus nou ja... :D
Ga me klaarmaken voor Renswoude!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:54

Snoekiej, Gelukkig lijkt het mee te vallen met de staleigenaresse!
Caro, Stoer hoor, 2 verschillende debuten :D Fijn dat je nieuwe instructeur zo bevalt! Hopelijk is je migraine al afgezakt!
Noor, Ik heb vorig jaar twee spijkerbroeken gekocht en dit jaar één blousje van horseware voor netjes. Eigenlijk zou ik gewoon mijn hele kastinhoud weg moeten gooien. Dan moet ik wel nieuwe kleren kopen :=

Ik heb helaas net de oefencross af moeten zeggen, want mijn paard heeft een ontsteking in zijn achterbeen. De kogel tot aan de kroonrand is megadik. Na wat 'goedjes' van de staleigenaar ben ik weer naar huis gegaan. Paard loopt goed, maar ik vind dan weggaan voor mijn plezier not done!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:00

Morgen :wave:

Shanouk: Wat een bizarre actie zeg van je lekkerleven adres := Kan me voorstellen dat je je dat toch een beetje aantrekt.
Gelukkig valt het mee met je staleigenaresse. Schrikken zeg!
Caro: Sterkte, dat lijkt me nou echt zo verschrikkelijk vervelend :(:)
Noor: Leuk jurkje! Ik heb best wel veel kleren, maar koop niet zo heel vaak wat nieuws of het moet echt sterk afgeprijsd zijn haha ;)
Mo: Wat balen :(:) Hoop dat het gauw afzakt, vervelend zoiets!

Ik was al vroeg op vanochtend om een droogtoren bij de Aldi te halen. Hele stad al doorgeweest opzoek naar zo'n ding is hij een week later in de aanbieding bij de Aldi *D Vriendje moest nog lossen hier, dus die ook nog maar even een knuffel gegeven. Straks komen mijn ouders nog even helpen met wat gaten boren en dingen aan de muur hangen en dan gaan we gezellig met zijn 3'tjes naar Woll. Even rijden en dan naar de da om te kijken hoe het met de mini-woll is :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:37

Mogeee

Tg ja jackson gaat wel lekker :) nee is het ver rijden dan vanuit noordwijk?
Heb 12 sept gorrsel das de eerste mischien 28 aug een spring wedstrijdje :)
Mo balen zeg! maar idd paard gaat voor plezier :j
Snoek gelukkkig valt het mee!! maar dan nog is het flink zuur.
Vief schiet het beetje op met je kamer? hoee mini-woll

Zo jackson heeft lekker vrij vandaag, staat lekker buiten, regent wel wat.. haal hem straks naar binnen :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:19

Hai,

Migraine zit er nog steeds maar iets minder heftig. Heb het gelukkig maar 1 of 2x per jaar. Helaas komt het nu weer even niet uit. Heb straks CC maar gelukkig heb ik als ik mijn cap op heb er weinig last van. Hopelijk is er niet een te felle zon haha.

@ mootje ik doe de 2 debiten maar gelijk op hetzelfde concours dan heb ik het maar gehad. Doe het bij een kring dus mocht het prut gaan kost het mij geen startgeld maar alleen een coupon := .. Sterkte met Corion. Intructrice bevalt goed. Zij heeft ook altijd internationaal gereden en haar broer is 1 vd beste ruiters van Nederland. Vindt het fijn dat zij niet alleen zegt dat ik iets niet goed doe maar ook een oplossing geeft. Daarnaast je ook laat nadenken en uitleg geeft over waarom je iets beter kan zo doen..
@ corienn ik ga ook naar Gorssel maar geloof de 11e? Dan heb ik L debuut.
@ vief ben ook net naar de Aldi geweest. Weet nu weer waarom ik normaal rond 9u al ga. Jeetje wat een drukte. Zo irritant..

Ik ga even wat eten. Oude merrie maar weer eens longeren met zadel en dan op springveren eronder en op naar CC.. :wave: