[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:45

Nou ik heb mijn eten ook alweer op. Ik had lekker bietjes met aardappels en slavink. Lekker hollands Tong uitsteken

@Vief: Fijn dat Wolletje zo braaf was, maar wel eng dat ze zo sterk op de verdoving reageerde Bloos!
@Snoekiej: Ik kan je ook niet helpen met je probleem, heb echt geen verstand van VD.
@Anthea: Heb je Yentil nog wel dan of heb je nu helemaal geen paard meer?
@LL: Wat een super nieuws van Lady, kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig was!

Ik heb zometeen dressuurles. Heb net de bak al gesproeid en moet zo alleen de hindernissen er nog even uit halen. Dan hebben we weer een nette dressuurbaan Tong uitsteken Nika net al even aan de longeerlijn gehad en die liep er lekker overheen. Misschien dat het ooit nog wel eens wat wordt met haar Tong uitsteken

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:03

corriien: fijn dat je het rijden zo lekker ging
Vief: wat een eng tandartsverhaal, een elektische vijl, dat heb ik nog nooit meegemaakt
tientjeh: gefeliciteerd met je proefexamens, dat moet je zeker een fijn gevoel geven.
LL: goed nieuws

Ik heb vanmiddag heerlijk in een waterig zonnetje gereden, heb dressuur gereden want ik moet zaterdag sinds lange tijd weer een dressuurproef rijden. Van de week nog even de puntjes op de i zetten en dan kunnen we zaterdag eens laten zien wat we waard zijn. (verwacht er zelf niet veel van, Undercover is niet zo'n dressuurliefhebber) Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:17

Grappig dat de tandarsten nog zo verschillen. Vroeger deden ze het bij ons ook niet met een klem, later wel met klem maar met een gewone vijl Knipoog en nu dus met zo'n electrische. Was deze week trouwens nog op tv een stuk over de Dierenartsenpraktijk in Kootwijk. Zijn we met Sambal ook geweest en herkende de DA'en. Was wel even gek. Maar toen kwam de elektrische vijl ook voorbij..

Nat: Succes alvast Lachen Wat start je met Undercover?

Ik ga me maar eens uitleven op mijn profiel! Moeten nodig rij-foto's van Woods in Ja

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:23

Zo me eten is op Vingers aflikken

Was erg lekker biefstuk niet te door gebakken en ook niet te rouw Tong uitsteken

ga nu ook afwasen en lekker bank hangen of op me bedje Knipoog

dus tot morgen lady's Doei! .

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:32

Ik rij L1 dressuur met Undercover, ze kan harstikke fijn lopen maar dressuur vindt ze niks aan. Ik kwam een keer met haar op een wedstrijd waar ik een tijdje eerder ook had gesprongen. Dus mevrouw helemaal enthousiast, komt met opgeheven hoofd naar de ring, zo van, wat staat er allemaal vandaag! blijkt het een dressuurproef te zijn.......Haha! ze liet ineens haar hoofd hangen van teleurstelling. De proef ging toen ook echt slecht. Huilen Dus een Bonfirecarriere is niet aan haar besteed. Ik moet wel zeggen, op buitenwedstrijden heeft ze meer plezier in dressuur dan binnen. En daarom ben ik met haar gaan springen (B) en gaan we dit jaar bekijken hoe ze crossen oppakt. Je moet toch wat! Springen vindt ze in ieder geval super leuk en kan ze ook goed.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:32

haha Nat1503, grappig dat de jouwe ook Undercover heet! De mijne dus ook, dus dat leest wel gek!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:35

Goeienavond!!!

Net bij de ostheopaat geweest. Wat doet dat toch gigantisch pijn! Boos!

Wat ik hier wilde vragen he... Welke cross kunnen jullie mij aanraden als begincross? Bloos

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:35

Goede naam he, Undercover! Ik dacht dat ik orginineel was maar dus niet. Wel grappig dat er meer paarden zijn die zo heten.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:37

haha, ja de mijne heet officieel Ursul Utopia. Maar op wedstrijd heet hij dus Undercover

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:37

Martine

ik rij vlietlanden, lisse vind ik persoonlijk een mooie beginende cross en princehagen.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:40

CoriienRN schreef:
Martine

ik rij vlietlanden, lisse vind ik persoonlijk een mooie beginende cross en princehagen.

Oef dat is wel heel erg ver weg voor mij Clown Haha, denk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen.

Het liefste een beetje in t oosten Haha! Bloos

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:42

Ik ben begonnen met Diepenheim afgelopen jaar. Vond ik zeker wel goed te doen. Bathmen vond ik trouwens nog makkelijker

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:43

Martine, Gorssel is wel mooi!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:50

tientjeh schreef:
haha, ja de mijne heet officieel Ursul Utopia. Maar op wedstrijd heet hij dus Undercover

De mijne officieel Urania, (komt uit de rania-stam, vandaar) Vond het zo'n verschrikkelijke naam, vandaar Undercover, veel leuker!! Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:59

Het kan nog erger hoor qua namen Tong uitsteken
Eén van mijn paarden heet Uranus wat dus op wedstrijden Utrick is geworden en stalnaam Hetje of de Hattrick.
En heb ook nog een Noldus gehad en Buren's Minstrel.
Op het moment hebben we zelfs een pony's staan met namen Polly en Sjors..... Clown

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:04

Doei!
mijn eerste ponytje heette eerst Linda Nagelbijten / Gniffelen de mensen van wie we haar hadden gekocht hadden haar omgedoopt tot Bonanza en bij ons bonnie

en Bambi werd door zijn vorige bazen Armando genoemd want zij vonden Bambi niet leuk, maar ik juist wel dus nu heet hij weer Bambi Lovers

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:07

CoriienRN schreef:
Martine

Het enige voordeel aan Lisse is de hoogte, vind het zelf niet zo'n fijne cross eerlijk gezegd.

Ik moet bij mijn paard een tandarts hebben die met de hand vijlt. Ze gaat helemaal uit haar dak ( lees iemand het ziekenhuis ingeslagen ondank platspuiten DA) als ze het geluid van een tondeuse bij haar hoofd hoort. Hoef dan niet aan electrisch te denken. Gewoon vijlen vind ze niet eng.
Pony vindt alles goed behalve een tandarts, nu is het ook een keer misgegaan en daardoor is het niet beter geworden.
De DA had zijn tong vast met een theedoek omdat hij zijn tong iedere keer lostrok, met theedoek lukte dat niet. Komt hij omhoog houd de DA hem vast aan zijn tong dus die was aan de onderkant helemaal stuk gescheurd. Ik heb haar nog een tik tegen haar hand gegeven zodat ze los liet.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:12

Mijn oudde paard is keer met hand gedaan en met electrische, die electrische vondi e eerst heel eng, eerst bontje om dat ding gedaan en daarna steeds meer eraf... Toen ging t wel goed Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 21:12

Gorssel is idd een leuke cross om te beginnen.

Onze nieuwe heet Zindy Rike, omdat ze uit de Rike stam komt. Met zo'n naam ga ik dus niet op concours Clown Het is Zazulou geworden.
Laatst bijgewerkt door rowo op 09-01-08 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:13

haha, de mijne komt dus uit de Utopia stam, maar vond undercover ook veel toepasselijker. Klein, zwart en snel. haha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 21:14

Idd, lekker toepasselijk. Zazulou past ook bij de onze.. klinkt wat sullig en zo ziet ze er ook uit Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:14

Hetje is een ruin dus het is ook een beetje een 'hetje' Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 21:15

peanutbutter schreef:
Hetje is een ruin dus het is ook een beetje een 'hetje' Tong uitsteken

ROFL Zeker een 'hetje'..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:16

Vorstin komt uit een stam met allemaal "koninklijke" namen. Ik had haar wedstrijdnaam kunnen veranderen toen ik haar kreeg, maar ik was al aan Vorstin gewend Lachen Ik had ook geen leuke naam met een V kunnen bedenken denk ik Tong uitsteken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:18

Haha, ja. Mn hoefsmid zat net al met beslaan te klagen over dat ik dat paard zn ego aan het beschadigen was Tong uitsteken .
Maar die heeft daar sowiezo aparte ideeën over, want zn hond mag bijv. ook niet gecastreerd worden, maar krijgt spuitjes dat hij niet dekt..... Ja, want anders krijgt hij zelf nare ideeën... Clown