@Vief: Fijn dat Wolletje zo braaf was, maar wel eng dat ze zo sterk op de verdoving reageerde
@Snoekiej: Ik kan je ook niet helpen met je probleem, heb echt geen verstand van VD.
@Anthea: Heb je Yentil nog wel dan of heb je nu helemaal geen paard meer?
@LL: Wat een super nieuws van Lady, kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig was!
Ik heb zometeen dressuurles. Heb net de bak al gesproeid en moet zo alleen de hindernissen er nog even uit halen. Dan hebben we weer een nette dressuurbaan
Nika net al even aan de longeerlijn gehad en die liep er lekker overheen. Misschien dat het ooit nog wel eens wat wordt met haar
en nu dus met zo'n electrische. Was deze week trouwens nog op tv een stuk over de Dierenartsenpraktijk in Kootwijk. Zijn we met Sambal ook geweest en herkende de DA'en. Was wel even gek. Maar toen kwam de elektrische vijl ook voorbij..
Wat start je met Undercover?
.
ze liet ineens haar hoofd hangen van teleurstelling. De proef ging toen ook echt slecht.
Dus een Bonfirecarriere is niet aan haar besteed. Ik moet wel zeggen, op buitenwedstrijden heeft ze meer plezier in dressuur dan binnen. En daarom ben ik met haar gaan springen (B) en gaan we dit jaar bekijken hoe ze crossen oppakt. Je moet toch wat! Springen vindt ze in ieder geval super leuk en kan ze ook goed. 
de mensen van wie we haar hadden gekocht hadden haar omgedoopt tot Bonanza en bij ons bonnie

Zeker een 'hetje'..