[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:23

Strak plan Floor! Tong uitsteken Dan ga jij voor ons uitlopen om ons 'cross-pad' te ontdooien! Water mag je al eerder mee beginnen Clown

Vorig jaar hadden we hier in Ysselsteyn een indoor training halverwege december! Was idd wel een erg afwisseling (Pasjha wist niet wat ie zag ROFL hij liep echt zo naar binnen van daar gaan we weer, toen ie eenmaal die crosshindernissen zag werd ie helemaal hotel-de-botel Rock-on, dudes!

SFranken: weet jij al of jullie zoiets dit jaar weer gaan organiseren?

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:41

Heb een beetje bibberende handen en een droge keel maar voor de rest gaat het wel Haha!

Ben alleen vreselijk verkouden, een drinkgelag met z'n 10-en in een klein kamertje en daarna een vlucht van 2 uur zijn niet echt bevorderlijk voor de gezondheid. Of zou mijn weerstand aangetast zijn door de wodka Haha!

Zondag komt mijn voorraadje wodka aan uit Polen en zet ik een flesje op stal. Ineens lijkt de komende koude winter niet meer zo'n probleem Haha!

Ben ook geintereseerd voor een training in Ede, net als voor de springclinic en de masterclass. Hoezo druk ????

MJ: gelukkig is Os aan de beterende hand, had alleen gemist in die ongelezen blz dat er iets gebeurd was.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:47

hihi Ibon ik kan de alcohol dampne bijna ruiken. Misschien moet ik toch eens aan onze wodka uit Finland gaan, met de winter voor de boeg!

Fijn dat pootje weer de goede kant opgaat MJ!

heb morgen een afspraak met een bokker over de verkoop van Effi! Dus snel regelen dat we zaterdag voor de Lada gaan kijken anders moet ik met de trein naar mn werk en de fiets naar stal. Zou je dat verleren, fietsen?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:49

Ibonn schreef:
MJ: gelukkig is Os aan de beterende hand, had alleen gemist in die ongelezen blz dat er iets gebeurd was.

Ik heb ook gemist wat er gebeurd is!
Hij stond opeens met een dik been, waarschijnlijk een naar binnen geslagen infectie door een heel klein wondje.

ghe ghe, wodka op stal voor de koude winter, goed idee Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:50

Hehe, ik ben - legaal nog wel - thuis! Go jij! Go jij! (moest dus eigenlijk tot 4 uur)
We hadden rond 1 uur eindelijk onze docente gevonden. "Sorry!! Ik las jullie mail net pas! Bloos! Maar jullie mogen wel lekker naar huis gaan hoor, we werken morgen in de les wel bij!" Haha!

Vast niet Talida Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:50

ja Tal, dat worden eerst weer zij-wieltjes Cool

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:52

Beter Jitske!

MJ, misschien ontsmet wodka ook wel wondjes, mocht iemand op stal gewetensbezwaren uiten

die zijwieltjes heb ik wel nodig als we ook met wodka gaan beginnen Clown

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:53

Ik kreeg ook al meteen leuke ideeën van Talida met veel wodka op op een fiets met zijwieltjes *LOL*

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:54

Ik geloof dat daar niet eens veel wodka voo rnodig is, want ik drink verders nooit Rock-on, dudes!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:55

Ik vond dat ook een hele leuke training toen in Y'steyn. We hadden ons jonkie toen net 4 weken en die deed alles zo braaf!
Ik ben wel weer in voor zo'n training.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:55

oh nu zie ik het ook voor me Haha!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:43

Ibonn: ik kan trouwens niet mee naar Varsseveld zondag vanwege familie etentje vanaf 12.00 Sigaar Stoom uit je oren

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:53

Ik moet zondag ook naar een familie-etentje. Suus... je zit zondag toch niet in Swolgen he?!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:15

nee, wij zitten in Düren in Duitsland. Erger me echt kapot dat ik t mijn Duitse familiehelft niet duidelijk kan maken dat je ook 's avonds vanaf n uur of 5 of 6 ook gezellig kunt uit eten....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:17

Geweldig verslag Ibonn Haha!

Komt me bekend voor, zo ben ik ooit op een Kroatische bruiloft geweest Haha!

13:00u Verzamelen bij de bruidegom thuis (drank, hapjes, muziek)
15:00u Naar de Bruid (drank, hapjes, muziek)
16:00u Gemeentehuis, o ja, er moet getrouwd worden (drank, hapjes muziek)
18:00u Feestzaal (drank en muziek)
20:00u voorgerecht (en drank en muziek)
22:00u hoofdgerechten (drank, muziek)
24:00u Bruidstaart
02:00u Hoogtepunt van de avond: Gebraden Lam aan het spit

Ik kan me goed inleven in hoe het was geweest Ibonn Haha!.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:21

arme EG Ach gut

Apple dat klinkt ook als een gezellige bruiloft, misschien moet ik ook maar eens bevriend raken met oost-europeanen Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:31

Ruud vond Varsseveld ook niet zo'n goed idee, er ligt nog een megaklus op ons te wachten. We hebben de nieuwe natuurstenen vensterbanken voor bij onze nieuwe ramen eindelijk binnen en we willen ze graag voor de winter plaatsen. Dat wordt dus enkele zaterdagen klussen maar wel leuk. Is er weer een project afgerond.

Wat de bruiloft ook zo leuk maakte en ik eigenlijk niet vermeld heb, zijn de tradities in dat soort landen. Bruid en bruidegom werden eerst door de ouders gezegend, dat was erg emotioneel zelfs voor ons buitenstaanders. Bij het verlaten van de kerk werd er met geld gestrooid en tijdens het feest moesten de mannen de wodka voor de dames inschenken en op alles en iedereen werd er getoost. Er waren ook speciale bruiloftsliedjes vol met schunnige opmerkingen over de prestaties van de bruidegom Haha! Ben echt blij dat we de moeite genomen hebben om er heen te gaan, had het voor geen geld willen missen. Heb die hele week niet een keer aan TV of internet gedacht Haha!

Zij wonen in het zuid-oosten van Polen en 's avonds hoorde je helemaal niets en het was pikkedonker. Sommige boeren daar hebben een tractor maar we hebben veel boeren gezien die het land nog met een of twee paarden bewerkten. We zouden er zo gaan wonen Pling
De dag dat we aankwamen, was er net een varken geslacht en 4 dagen lang is er gewerkt om al het vlees te verwerken. In een speciaal gebouwd rookhok werden de worsten gerookt en in speciale kookpotten met vuurtjes eronder werden diverse dingen, waaronder de varkensblaas gevuld met vlees, gekookt. Alles wordt dan in de kelder of koeling bewaard voor de winter. Echt 100 jaar terug in de tijd. We zijn erg nederig en dankbaar teruggekomen.

@mj: we hebben nog een vrijgezelle neef, die proberen we nu aan een Spaanse of Italiaanse schone te koppelen zodat we daar naar de bruiloft kunnen Extreme duivel

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:36

Hierbij moet ik denken aan 2 familieleden van me. Allebei rond de 35, boer, en zo naief als de pest! Nog nooit een vriendin gehad, besluiten een meisje uit Marokko over te laten komen en rara, na 5 jaar getrouwd geweest te zijn, staan ze er weer alleen voor. En maar keihard volhouden dat die meiden zoiets nooit zouden doen Haha!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:36

haha, nou succes, laat maar horen wanneer je naar die bruiloft mag Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:37

floor01 schreef:
Hierbij moet ik denken aan 2 familieleden van me. Allebei rond de 35, boer, en zo naief als de pest! Nog nooit een vriendin gehad, besluiten een meisje uit Marokko over te laten komen en rara, na 5 jaar getrouwd geweest te zijn, staan ze er weer alleen voor. En maar keihard volhouden dat die meiden zoiets nooit zouden doen Haha!!

kunnen ze beter meedoen aan boer zoekt vrouw Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:38

Dat denk ik ook Knipoog.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:16

Mmm, ik hoef niet zo nodig te trouwen maar het klinkt best gezellig zo. Haha!

Een prive-les van Wendela kost 40 euro, als je met meerdere bent is het 20 euro per combinatie.

Jitske, je kunt toch ook huiswerk maken in de tussenuren? Schijnheilig

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:21

Oew, alleen klinkt dat wel even duur...
Maar met meer is Rob ongeveer net zo duur, dus dat zou wel weer prima te doen zijn zo.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:29

Ik heb een nieuwe springsingel! Het is deze:
Afbeelding

In het zwart. Ik heb hem van het Heldens Ruiterhuis en ze kwamen hem nog brengen ook Nagelbijten / Gniffelen Komt precies goed uit, want morgen hebben we met allebei de paarden tegelijk springles. En als ik zie hoe verkrast mijn bruine springsingel nu al is wil ik eigenlijk geen paard meer zonder rijden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:17

Das een mooie Scum!