kzie net dat vollezele ook aan de nationale kalender toegevoegd is voor begin juli
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Te hoog, te lomp, normaal of bang.
De flow zit er nog niet zo goed in. Hopelijk vanaf binnenkort wel aan 1 stuk door kunnen trainen. 

Vandaag in de les gestopt. Hij op controle geweest en hij zit niet vast, dus hij is gewoon aan het testen, maar hij heeft het gevoelt hoor
Ik was zo kwaad...
Leuk voor 1 keer maar je bent er snel op uitgekeken denk ik.
) QB is nu halftijds lesgever dus ik veronderstel dat hij nu wel een pak makkelijker is om met af te spreken.
Liefste paard dat je kan hebben in de stal en in de omgang. Maar in het rijden
Antonius schreef:Ik vind dat hij er nu wel heel goed uitziet hoor!! Blijft toch een fjord, ik ken geen enkele fjord waarvan je de ribben kan tellen![]()
Wat zonde trouwens dat je hem nog maar zo kort hebt en nu al zo een zware blessure... Zal idd wel even slikken zijn. Als je nog kan gaan wandelen, en je doet dat graag, moet je dat idd zeker nog blijven doen!! Ik dacht dat je eigenlijk alleen nog maar mocht stappen, niets meer.
3 paarden rijden is op zich geen probleem, moet vooral mijn 'grooms' achter de vodden zitten![]()
Helaas is 1 daarvan mijn man die zich door niets of niemand laat opjagen
Maar zoals je zegt, ik maak er nog het beste van, hij mag nog doen wat hij "kan" eigenlijk, behalve het springen natuurlijk, maar ik merk dat hij het in de piste toch best moeilijk heeft, dus dat vermijd ik zoveel mogelijk.
Dus sokken moeten eraf, om de 2 dagen wassen, en nu een week niet buiten, mijn hart breekt als hij smorgen's zo lief naar mij kijkt om buiten te mogen.
Zal eens kijken of daar (wederzijdse) interesse voor is.
De zoektocht gaat verder dus.
Ze mogen gerust eens onzeker zijn, eens twijfelen of eens de aap uithangen maar dat liedje moet niet blijven duren. 

Varekaj schreef:Heb niks meer gehoord van de Erreplus die ik op't oog had, zal wss verkocht zijn. VerdorieDe zoektocht gaat verder dus.
@ Jessol: zou hij niet ietwat onregelmatig kunnen lopen door de mijt, of slaat dat niet in die mate op de benen? Dus dat ze vocht vasthouden enzo?
(Te zien hoe ver ik geraak
).
60 cm. 80 zou ook kunnen eigenlijk maar ik ga het niet forceren. JH dacht ik ook aan als lesgever omdat mijn huidige echt niet veel momenten kan. Maarja ik ga liefst op verplaatsing. Wij hebben materiaal genoeg maar de piste is maar 20x40 en spring liever groter. En hij is van Deinze zie ik, das ook beetje ver precies. :/
Ben gewoon om in zo'n piste te springen zoals onderstaand filmpje.
Bij mij is geen optie, spring niet graag thuis een parcours.
Voor het eerst sinds november weer wat 'gesprongen' (laag in-uitje). Ging vrij goed.
Soms wat minder, maar 't was eerste keer zo'n in-uitje voor Luxor dus op zich wel goed! Later deze week sprongetje zetten en niet te hoog gaan. Begin volgende week ook rustig een sprongetje om dan volgende week vrijdag oefenjumping 60 te doen.
Achteruit gaan check (nog wat finetunen in het recht naar achteren gaan) en ook voor het eerst op een rechte lijn een correcte overgang stap-galop kunnen doen.
Niveau 1 komt stilletjes aan dichtbij.
(toch klein beetje een roze wolkje.
die goede ritjes, heeeeerlijk toch!)